Ogłoszenie z dnia 2009-08-31
Mikołajki Pomorskie: Organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla 30 osób bezrobotnych. Numer sprawy GOPS/ZP-2/2009
Numer ogłoszenia: 298974 - 2009; data zamieszczenia: 31.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Dzierzgońska 2, 82-433 Mikołajki Pomorskie, woj. pomorskie, tel. 0-55 640 43 57 wew. 32, faks 0-55 640 46 30.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla 30 osób bezrobotnych. Numer sprawy GOPS/ZP-2/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie n/w cyklu szkoleń dla 30 osób bezrobotnych - uczestników projektu Reintegracja społeczna osób nieaktywnych zawodowo współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: I szkolenie - z zakresu aktywnego poszukiwania pracy dla 30 osób, ogółem 12 godzin (w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne) na jednego uczestnika II szkolenie - z zakresu podnoszenia umiejętności i kompetencji społecznych dla 30 osób, ogółem 12 godzin zajęć na jednego uczestnika III szkolenie - warsztaty treningu umiejętności psychospołecznych dla 30 osób, ogółem 12 godzin zajęć na jednego uczestnika IV szkolenie - z obsługi komputera i korzystania z Internetu dla 30 osób, ogółem 18 godzin (w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne) na jednego uczestnika V szkolenie - z zakresu zasad wizażu i stylizacji dla 30 osób, ogółem 6 godzin zajęć na jednego uczestnika VI szkolenie - z zakresu zagadnień handlu i działalności handlowej dla 11 osób, ogółem 12 godzin zajęć na jednego uczestnika VII szkolenie - z zakresu obsługi kasy fiskalnej dla 11 osób, ogółem 36 godzin zajęć (w tym 18 godz. zajęć teoretycznych i 18 godz. zajęć praktycznych) na jednego uczestnika VIII szkolenie - z zakresu ogólnych zasad systemu HACCP dla 10 osób, ogółem 6 godzin zajęć na jednego uczestnika IX szkolenie - z zakresu nauki jazdy kat. B dla 19 osób, ogółem 30 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin zajęć praktycznych na jednego uczestnika X szkolenie - z zakresu malarza farbą emulsyjną dla 20 osób, ogółem 40 godzin zajęć teoretycznych i 24 godziny zajęć praktycznych na jednego uczestnika Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2)Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ 3)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ 4)Zaparafowany (na każdej stronie) projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ 5)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7)Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych. 8)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.9)Wykaz przeprowadzonych szkoleń w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnej lub zbliżonej tematyce do przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że szkolenia te zostały wykonane należycie- załącznik nr 5 do SIWZ.10)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - załącznik nr 6. do SIWZ 11)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - załącznik nr 7 do SIWZ. 12)Program szkoleń - załącznik nr 8 do SIWZ. 13)Wzór dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 14)Wzór ankiety , która zostanie przeprowadzona po zakończeniu danego szkolenia. 15)Preliminarz kosztów szkolenia - załącznik nr 9 do SIWZ. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku składania oferty wspólnej każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi złożyć oddzielnie aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów opisanych w punkcie 5, 6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społecznie zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie B zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolajkipomorskie.pl, www.mikolajkipomorskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Dzierzgońska 2, 82-433 Mikołajki Pom..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Dzierzgońska 2, 82-433 Mikołajki Pom., pok. Nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Reintegracja społeczna osób nieaktywnych zawodowo współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
INNE PRZETARGI MIKOŁAJKI POMORSKIE
- "Budowa kompleksu sportowo- rekreacyjnego w Mikołajkach Pomorskich"
- "Odbiór i wywóz nieczystości płynnych z oczyszczalni ścieków w Mikołajkach Pomorskich"
- "Modernizacja kompleksu sportowego Orlik w Mikołajkach Pomorskich"
więcej: przetargi MIKOŁAJKI POMORSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PODN.ZP.321. przeprowadzenie szkolenia dla koordynatorów gmin z tworzenia kursów e-learningowych na platformie CMS Moodle
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 72 krótkookresowych pobytów dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz dwóch całodobowych turnusów profilaktycznych 10-dniowych dla dzieci i młodzieży
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 6 osób bezrobotnych w zakresie "Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z modułem ECDL BASE B2" .
- Przeprowadzenie szkolenia dla kadry dydaktycznej PK pn. "GWO and safety training onshore & offshore" w ramach projektu nr FERS.01.05-IP.08-0014/23
- Organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku - edycja I
- Usługa szkoleniowa pt. "ABC Przedsiębiorczości" dla uczestników projektu "Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18 - 29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.