eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Wykonanie robót budowlanych polegających na odtworzeniu nawierzchni jezdni, poboczy i rowów do stanu poprzedniego w ciągu drogi powiatowej Nr 1926 E na odcinku Wola Wiązowa - Konopnica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-21

Bełchatów: Wykonanie robót budowlanych polegających na odtworzeniu nawierzchni jezdni, poboczy i rowów do stanu poprzedniego w ciągu drogi powiatowej Nr 1926 E na odcinku Wola Wiązowa - Konopnica
Numer ogłoszenia: 298750 - 2011; data zamieszczenia: 21.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie , ul. Lipowa 67, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6327914, faks 044 6327914.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat-belchatowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na odtworzeniu nawierzchni jezdni, poboczy i rowów do stanu poprzedniego w ciągu drogi powiatowej Nr 1926 E na odcinku Wola Wiązowa - Konopnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie robót budowlanych polegających na odtworzeniu nawierzchni jezdni, poboczy i rowów do stanu poprzedniego w ciągu drogi powiatowej Nr 1926 E na odcinku Wola Wiązowa - Konopnica, na długości 400 m, szerokości 5 m Wspólny Słownik Zamówień - Kod: CPV 45233000-9 , CPV 45111000-8, 45233220-7, 45233290-8 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót: 2.1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,4 km, 2.2. Koryto na poszerzeniu jezdni: - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 1,20 m3 w gr. Kat. III-IV z transportem urobku na odległość do 1 km samochodem samowyładowczym - 16,50 m3, - dodatek za każdy rozpoczęty 1 km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej (kat. gr. I-IV) - 16,50 m3, - koryta głębokości 30 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na poszerzeniach jezdni lub chodników - obok czynnego pasa jezdni (26-75 poj) - 55,00 m2, - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - roboty na poszerzeniach, przekopach lub pasach węższych niż 2,5 m - 55,00 m2, - warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 8 cm - roboty na poszerzeniach, przekopach lub pasach węższych niż 2,5 m - 55,00 m2, 2.3. Nawierzchnia jezdni: - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - obok czynnego pasa jezdni (26-75 poj) - 2448,03 m2, - skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - obok czynnego pasa jezdni (26-75 poj) - 2503,03 m2, - nawierzchnie z mieszanek mineralno - asfaltowych dostarczanych z wytwórni wydajności 100 t/h o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) - obok czynnego pasa jezdni (26-75 poj) - 2503,03 m2, - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - obok czynnego pasa jezdni (26-75 poj) - 2503,03 m2, - skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - obok czynnego pasa jezdni (26-75 poj) - 2503,03 m2, - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - obok czynnego pasa jezdni (26-75 poj) - 2503,03 m2, 2.4. Pobocza z kruszywa: - plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania 10 cm - obok czynnego pasa jezdni (26-75 poj) - 752,12 m2, - koryta głębokości 10 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na poszerzeniach jezdni lub chodników - obok czynnego pasa jezdni (26-75 poj) - 752,12 m2, - warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych grubości 10 cm - roboty na poszerzeniach, przekopach lub pasach węższych niż 2,5 m - 752,12 m2, 2.5. Odtworzenie rowów: - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 w gruntach kat. III z transportem urobku na odległość do 1 km samochodem samowyładowczym - praca w gruncie oblepiającym - 180,18 m3, - dodatek za każdy rozpoczęty 1 km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej (kat. gr. I-IV) - 180,18 m3, - plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie w gruntach kat. I-III - 561,60 m2, - humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm - 561,60 m2, 2.6. Oznakowanie poziome: - oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe malowane mechaniczne - obok czynnego pasa jezdni (26-75 poj) - 14,40 m2, - oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie segregacyjne i krawędziowe przerywane malowane ręcznie - obok czynnego pasa jezdni (26-75 poj) - 1,20 m2, - oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych malowane ręcznie - obok czynnego pasa jezdni (26-75 poj) - linie P-13 - 2,60 m2,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 4 600,00 zł (słownie: cztery tysiące sześćset złotych 00/100). 2. Wadium obejmuje okres związania ofertą . 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 10.10.2011r. o godz. 09:00 4. Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 5.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę wadium należy wpłacić przekazem bankowym na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Bełchatowie nr 46 8965 0008 2001 0012 67550002. 6. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę tzn.: 1) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego (warunek konieczny ale nie wystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego); Podstawę stanowi dowód bankowy, 2)kopię dokumentu będącego inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiajacego, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Zamawiającego. 7.Niewniesienie wadium albo wniesienie po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na remoncie, przebudowie, rozbudowie lub budowie dróg klasy min. Z o wartości każdej z nich co najmniej 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) brutto.W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - załącznik Nr 6 do SIWZ. Przy dokonaniu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym, dysponować narzędziami i urządzeniami technicznymi do wykonania zamówienia zgodnie z poniższym wykazem: Wytwórnia do wytwarzania mieszanek min. - asfalt. - 1 Układarka do układania mieszanek min. - asfalt. - 1 Koparko - ładowarka - 1 Zestaw walców (ogumionych i stalowych wibracyjnych) - 1 (3 walce) Samochody samowyładowcze z przykryciem lub termosy po 5 Mg - 3 Równiarka - 1, Skrapiarka - 1, Szczotka mechaniczna - 1 W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik Nr 5 do SIWZ. Przy dokonaniu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą o kwalifikacjach zawodowych wymaganych dla kierownika budowy, zgodnie z przepisami prawa budowlanego W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie, że co najmniej jedna osoba (kierownik budowy) , która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego- załącznik Nr 4 do SIWZ. Przy dokonaniu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia: a) Wykonawca musi spełnić warunek: posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej ( deliktowej i kontraktowej ) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia co najmniej 200 000 zł. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Suma ubezpieczenia powinna wynosić co najmniej 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), b) Wykonawca musi spełniać warunek: posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Przy dokonaniu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) Kosztorys ofertowy, 3) Dowód wniesienia wadium, 4) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy, w następującym zakresie i w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) zmiany wynikającej z konieczności wykonania robót zamiennych, 2) zmiany wynikającej z niekorzystnych warunków atmosferycznych mających wpływ na technologię wykonywania prac, w przypadku podpisania przez inspektora nadzoru budowlanego protokołu zawierającego informację o zaistnieniu tych okoliczności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat-belchatowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie, ul. Lipowa 67, 97-400 Bełchatów, pok. 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie, ul. Lipowa 67, 97-400 Bełchatów, pok. 2-sekretariat PZD.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.