eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › termomodernizacja budynków mieszkalnych w Wałczu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-23

POZYCJA 29862

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wałcz: termomodernizacja budynków mieszkalnych w Wałczu

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wałecka Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko - Własnościowa, do kontaktów: Zygmunt Miłaszewski, Eugeniusz Pieróg, ul. Wojska Polskiego 2-6, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2580167, fax 067 2500695, e-mail: wsmwalcz@asta-net.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynków mieszkalnych w Wałczu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji 15 budynków mieszkalnych należących do zasobów WSM na terenie miasta Wałcza. W zakres rzeczowy wchodzić będzie ocieplenie ścian i stropodachów wraz z obróbkami blacharskimi oraz modernizacją instalacji C.O. zgodnie z posiadaną dokumentacją. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Lokalizacja - teren miasta Wałcza. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Części 334 221 euro Części 720 669 euro Części 1 054 890 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Części - data rozpoczęcia: 01.09.2005; data zakończenia: 31.05.2006; Części - data rozpoczęcia: 01.03.2006; data zakończenia: 30.10.2006;

III.1) Wymagane wadium: Części - 15 000 zł, Części - 30 000 zł, Części - 45 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje do wykonania zamówienia w tym względzie: 1. Kierownik budowy i kierownicy robót - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, odpowiadające wymaganiom określonym w art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem. 2. Kadra kierowania robotami (kierownik budowy i kierownicy robót) musi posiadać: - stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), - wpis na listę właściwej Okręgowej Izby, - a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r. - decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, 3) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia i w tym względzie: 1. wykażą i udokumentują (referencje lub opinie lub listy polecające) w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) wykonanie robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 1 wartości zamówienia każda, 2. dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót w specjalności ogólnobudowlanej, 3. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia (rusztowania przyścienne w ilościach zapewniających front robót min. na trzy budynki jednocześnie, środki transportu ciężarowego i dostawcze, betoniarki, podnośniki przyścienne lub podobne i inne niezbędne elektronarzędzia), 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, i w tym względzie: 1. posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 50% wartości zamówienia, 2. środki na zabezpieczenie finansowania inwestycji muszą być wolne od zobowiązań z tytułu innych realizowanych zamówień, 5) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku: 1. pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2. wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3. oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że: - każdy z osobna: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, 3. posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej, - wspólnie muszą wykazać, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia (uprawnienia budowlane), 2. dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, 3. dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, 4. posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia 5. posiada udokumentowaną wielkość przychodu wymaganą do spełnienia. - przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że: posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez zamawiającego. Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców. 2. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Warunek Nr 1. Znaczenie warunki - spełnia/nie spełnia 1. Osoby wykonujące samodzielne funkcje w budownictwie i kierujący robotami posiadają odpowiednie uprawnienia w zakresie specjalności, stosownie do rodzaju wykonywanych czynności odpowiadające wymaganiom budowy. 2. Są uprawnienie do działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 3. Nie zalegają z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US). 4. Wobec wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości. 5. Wykonawcy będący osobą fizyczną, wspólnicy spółek jawnych, komandytowych, członkowie zarządu osób prawnych, dyrektor przedsiębiorstwa państwowego - nie zostali skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a w stosunku do podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie. 6. Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani też nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 7. Posiadają niezbędną ilość środków finansowych gwarantujących wykonywanie zamówienia. Ocena spełniania warunku: Spełnia / nie spełnia (bez znaczenia punktowego). Warunek Nr 2. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia Posiadają niezbędny potencjał techniczny, dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zadania. a) posiadanie lub dysponowanie odpowiednim sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Dokument: Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zadania. b) pracownicy zdolni do wykonania zadania. Dokument: Wykaz pracowników - wg specjalności gwarantujących wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku: spełnia / nie spełnia (bez znaczenia punktowego). Warunek nr 3. Znaczenie warunku - 60% Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocenie będą podlegać: ilość wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości zamówienia nie mniejszej niż 1 wartości zamówienia każda. Sposób oceny spełniania warunku: Warunek będzie oceniany w skali 0-100 pkt. Podstawą będzie ilość zakwalifikowanych do oceny robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i 1 wartości zamówienia każda. Dokument: Wykaz robót z podaniem wartości wraz z referencjami lub opiniami lub innymi dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie z należytą starannością. Ocena warunku dokonywana będzie następująco: Wykonawca, który wykaże się największą ilością wykonanych robót odpowiadających swoim rodzajem i 1 wartości zamówienia otrzyma 100 pkt., pozostali wykonawcy odpowiednio proporcjonalnie mniej. Oceną wykonawcy za ten warunek będzie liczba pkt. uzyskana wg zasady jw. pomnożona przez współczynnik = 0,60 Warunek Nr 4. Znaczenie warunku - 40% Ocena sytuacji ekonomicznej. Sposób oceny spełniania warunku: Ocenie podlegać będzie sytuacja ekonomiczna wykonawcy metodą wskaźników ekonomicznych. Ocena sytuacji ekonomicznej dokonywana będzie w skali 0-100 pkt. Podstawą będą dane uzyskane ze sprawozdania finansowego F-01/I-01 o przychodach, kosztach i wyniku finansowym oraz o nakładach na środki trwałe za okres od początku do końca 2004 r. Dokument: Sprawozdanie finansowe na druku F-01/I-01 za 2004r. Ocena metodą wskaźników i skala punktowa: 1. Wpf (wsk. bieżącej płynności finansowej) - 0 - 40 pkt., aktywa obrotowe (dział 2, pkt. 18) zobowiązania krótkoterminowe (dział 3, poz. 9) 2. Wr (wsk. rentowności przedsiębiorstwa) zysk netto (dział 1, poz. 64) przychody netto (dział 1a, poz. 01) 3. Wbz (wsk. bieżący zadłużenia) - 0 - 40 pkt. zobowiązania i rezerwy na zobowiązania (dział 3, poz. 01) aktywa obrotowe i trwałe (dział 2, poz. 18 i 19) Ocena spełniania warunku dokonywana będzie na zasadzie proporcji matematycznej. Oceną będzie suma uzyskanych punktów za poszczególne elementy oceny, która następnie zostanie pomnożona przez współczynnik = 0,40 3. Na potwierdzenie spełnienia warunków wymienionych w pkt. 2, zamawiający wymaga złożenia do wniosku następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniające do występowania w obrocie prawnym wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie jw. 2. Informacja banku prowadzącego rachunek podstawowy wykonawcy zawierająca dane o stanie środków własnych lub dostępie do kredytu, z podaniem wysokości kwoty kredytu, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. 3. Zaświadczenia o nie zaleganiu, zwolnieniu, odroczeniu (lub rozłożeniu na raty zaległych płatności) płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne wystawione przez właściwy terenowo oddział Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania wniosku. 4. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania wniosku. 5. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego dla podmiotów zbiorowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania wniosku. 6. Oświadczenie czy w stosunku do wykonawcy otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość. 7. Wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością nie mniejszą niż 1 wartości zamówienia każde. Wykaz powinien zawierać: - nazwę i adres zamawiającego, - rodzaj wykonanych robót, które odpowiadają robotom będącym przedmiotem zamówienia, - termin ich rozpoczęcia i zakończenia, - wartość robót. 8. Opinie inwestorów, użytkowników obiektów, które wymieniono w wykazie. 9. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 10. Polisa ubezpieczeniowa wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11. Wykaz przewidywanej do realizacji tego zamówienia kadry kierowniczej uprawnionej do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz kopiami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby i według potrzeby decyzję o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 12. Imienny wykaz osób wraz z informacją na temat kwalifikacji tych osób (specjalistów niezbędnych do realizacji zamówienia) 13. Wykaz sprzętu technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia. 14. Sprawozdanie finansowe na druku F-01/I-01 za 2004 r. Podmioty prowadzące działalność gospodarczą przez okres krótszy - ww. dokument o sytuacji finansowej za ten okres. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone "za zgodność z oryginałem" przez wykonawcę lub osobę upoważnioną.

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. Lista wykonawców zaproszonych będzie ustalona wg następujących zasad: - lista wykonawców będzie tworzona na podstawie ilości punktów uzyskanych za ocenę warunków nr 3 i nr 4 - zamawiający zaprosi nie więcej niż 5 wykonawców, którzy uzyskali największe ilości punktów za spełnianie warunków nr 3 i nr 4 W przypadku, jeżeli liczba wykonawców dopuszczonych do udziału w przetargu ograniczonym będzie mniejsza niż 5, zamawiający zaprosi wszystkich, którzy spełniają warunki. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.07.2004 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 14.06.2005.








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.