Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-05
Daleszyce: Usługa z zakresu wykonania podziału nieruchomości na terenie Nadleśnictwa Daleszyce w obrębie ewidencyjnym Cedzyna i Radlin, gm. Górno oraz w obrębie ewidencyjnym Niwy, gm. Daleszyce
Numer ogłoszenia: 298474 - 2015; data zamieszczenia: 05.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce , ul. Zakościele 7A, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3171968, faks 41 317 12 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_daleszyce
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa z zakresu wykonania podziału nieruchomości na terenie Nadleśnictwa Daleszyce w obrębie ewidencyjnym Cedzyna i Radlin, gm. Górno oraz w obrębie ewidencyjnym Niwy, gm. Daleszyce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa z zakresu wykonania podziału nieruchomości na terenie Nadleśnictwa Daleszyce w obrębie ewidencyjnym Cedzyna i Radlin, gm. Górno oraz w obrębie ewidencyjnym Niwy, gm. Daleszyce. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 oraz 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 poz. 907 z późń. zm. - dalej Pzp). Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla zamówień o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części (I, II, III): Część I - działka nr 449 obręb 2 Cedzyna, gm. Górno, Część II - działka nr 2050 obręb 11 Radlin, gm. Górno, Część III - działka nr 1211/1 obręb 11 Niwy, gm. Daleszyce 3.3. Część I: ETAP 1 - przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych dotyczących nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 449 o pow. 0,5187 obręb 2 Cedzyna, gm. Górno: wykonanie wstępnego projektu podziału działki nr 449 na ok. 12 działek wraz z kompletnym wnioskiem o wydanie opinii Wójta Gminy, w formie postanowienia uzgadniającego wstępny projekt podziału nieruchomości. (Ilość działek, na które należy podzielić nieruchomość może ulec zmianie w zależności od stanu - ilości sąsiednich działek. Ostateczna ilość zostanie uzgodniona przed złożeniem przez Wykonawcę zgłoszenia robót geodezyjnych do Ośrodka); ETAP 2 - obejmuje sporządzenie dokumentacji projektu podziału nieruchomości zgodnie z postanowieniem; przygotowanie kompletnego wniosku do wydania decyzji zatwierdzającej projekt podziału. Po uzyskaniu ostatecznej decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości wyznaczenie i zastabilizowanie nowych punktów granicznych wraz z ich okazaniem i dokumentacją geodezyjną. 3.4. Część II: ETAP 1 - przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych dotyczących nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 2050 o pow. 0,1098 obręb 11 Radlin, gm. Górno: wykonanie wstępnego projektu podziału działki nr 2050 na ok. 5 działek wraz z kompletnym wnioskiem o wydanie opinii Wójta Gminy, w formie postanowienia uzgadniającego wstępny projekt podziału nieruchomości. (Ilość działek, na które należy podzielić nieruchomość może ulec zmianie w zależności od stanu - ilości sąsiednich działek. Ostateczna ilość zostanie uzgodniona przed złożeniem przez Wykonawcę zgłoszenia robót geodezyjnych do Ośrodka). ETAP 2 - obejmuje: sporządzenie dokumentacji projektu podziału nieruchomości zgodnie z postanowieniem; przygotowanie kompletnego wniosku do wydania decyzji zatwierdzającej projekt podziału. Po uzyskaniu ostatecznej decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości wyznaczenie i zastabilizowanie nowych punktów granicznych wraz z ich okazaniem i dokumentacją geodezyjną. 3.5. Część III: ETAP 1 - przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych dotyczących nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 1211/1 o pow. 25,1964 obręb 11 Niwy, gm. Daleszyce: wykonanie wstępnego projektu podziału działki nr 1211/1 na 2 działki wraz z kompletnym wnioskiem o wydanie opinii Burmistrza Miasta i Gminy, w formie postanowienia uzgadniającego wstępny projekt podziału nieruchomości. ETAP 2 obejmuje: sporządzenie dokumentacji projektu podziału nieruchomości zgodnie z postanowieniami; przygotowanie kompletnego wniosku do wydania decyzji zatwierdzającej projekt podziału. Po uzyskaniu ostatecznej decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości wyznaczenie i zastabilizowanie nowych punktów granicznych wraz z ich okazaniem i dokumentacją geodezyjną. 3.6. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia ponosi Wykonawca. 3.7. Wykonawca we własnym zakresie uzyska wszelkie prawem wymagane dokumenty. 3.8. Prace geodezyjne dotyczą gruntów Skarbu Państwa będących w zarządzie Lasów Państwowych Nadleśnictwa Daleszyce..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp w wysokości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające będą polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, co będące przedmiotem zamówienia opisanego w niniejszej SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9, 71.35.40.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienie wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał: 1) dla części I - wykonał co najmniej jedną usługę z zakresu wykonania podziału nieruchomości, na kwotę minimum 2 000,00 zł brutto. Wykonawca może zsumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. 2) dla części II - wykonał co najmniej jedną usługę z zakresu wykonania podziału nieruchomości, na kwotę minimum 2 000,00 zł brutto. Wykonawca może zsumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. 3) dla części III - wykonał co najmniej jedną usługę z zakresu wykonania podziału nieruchomości, na kwotę minimum 2 000,00 zł brutto. Wykonawca może zsumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. 4) Wykonawca składając ofertę na więcej niż 1 część nie może wykazać tego samego doświadczenia (tych samych usług) dla więcej jak jednej części.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potencjał techniczny: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Osoby zdolne do wykonania zamówienia: Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje: 1) dla części I - co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia i posiadającą wymagane uprawnienia z zakresu podziału nieruchomości, 2) dla części II - co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia i posiadającą wymagane uprawnienia z zakresu podziału nieruchomości, 3) dla części III - co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia i posiadającą wymagane uprawnienia z zakresu podziału nieruchomości. Wykonawca składający ofertę na więcej niż 1 część może wykazać te same osoby dla więcej jak jedna część.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy, formularz cenowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin wykonania - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór Umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_daleszyce/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Daleszyce, ul. Zakościele 7A, 26-021 Daleszyce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2015 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Nadleśnictwa Daleszyce przy ul. Zakościele 7A, 26-021 Daleszyce - sekretariat (pokój nr 2).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa z zakresu wykonania podziału nieruchomości na terenie Nadleśnictwa Daleszyce w obrębie ewidencyjnym Cedzyna, gm. Górno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: ETAP 1 - przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych dotyczących nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 449 o pow. 0,5187 obręb 2 Cedzyna, gm. Górno: wykonanie wstępnego projektu podziału działki nr 449 na ok. 12 działek wraz z kompletnym wnioskiem o wydanie opinii Wójta Gminy, w formie postanowienia uzgadniającego wstępny projekt podziału nieruchomości. (Ilość działek, na które należy podzielić nieruchomość może ulec zmianie w zależności od stanu - ilości sąsiednich działek. Ostateczna ilość zostanie uzgodniona przed złożeniem przez Wykonawcę zgłoszenia robót geodezyjnych do Ośrodka); ETAP 2 - obejmuje sporządzenie dokumentacji projektu podziału nieruchomości zgodnie z postanowieniem; przygotowanie kompletnego wniosku do wydania decyzji zatwierdzającej projekt podziału. Po uzyskaniu ostatecznej decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości wyznaczenie i zastabilizowanie nowych punktów granicznych wraz z ich okazaniem i dokumentacją geodezyjną..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9, 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa z zakresu wykonania podziału nieruchomości na terenie Nadleśnictwa Daleszyce w obrębie ewidencyjnym Radlin, gm. Górno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II: ETAP 1 - przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych dotyczących nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 2050 o pow. 0,1098 obręb 11 Radlin, gm. Górno: wykonanie wstępnego projektu podziału działki nr 2050 na ok. 5 działek wraz z kompletnym wnioskiem o wydanie opinii Wójta Gminy, w formie postanowienia uzgadniającego wstępny projekt podziału nieruchomości. (Ilość działek, na które należy podzielić nieruchomość może ulec zmianie w zależności od stanu - ilości sąsiednich działek. Ostateczna ilość zostanie uzgodniona przed złożeniem przez Wykonawcę zgłoszenia robót geodezyjnych do Ośrodka). ETAP 2 - obejmuje: sporządzenie dokumentacji projektu podziału nieruchomości zgodnie z postanowieniem; przygotowanie kompletnego wniosku do wydania decyzji zatwierdzającej projekt podziału. Po uzyskaniu ostatecznej decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości wyznaczenie i zastabilizowanie nowych punktów granicznych wraz z ich okazaniem i dokumentacją geodezyjną..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9, 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa z zakresu wykonania podziału nieruchomości na terenie Nadleśnictwa Daleszyce w obrębie ewidencyjnym Niwy, gm. Daleszyce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III: ETAP 1 - przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych dotyczących nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 1211/1 o pow. 25,1964 obręb 11 Niwy, gm. Daleszyce: wykonanie wstępnego projektu podziału działki nr 1211/1 na 2 działki wraz z kompletnym wnioskiem o wydanie opinii Burmistrza Miasta i Gminy, w formie postanowienia uzgadniającego wstępny projekt podziału nieruchomości. ETAP 2 obejmuje: sporządzenie dokumentacji projektu podziału nieruchomości zgodnie z postanowieniami; przygotowanie kompletnego wniosku do wydania decyzji zatwierdzającej projekt podziału. Po uzyskaniu ostatecznej decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości wyznaczenie i zastabilizowanie nowych punktów granicznych wraz z ich okazaniem i dokumentacją geodezyjną..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9, 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania - 5
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac geod. polegających na sporządzeniu map z proj. podziału, wznowieniu znaków gr. , wyznaczeniu punktów gr., ustaleniu granic ewid. i podziale oraz sporządz. dokum. geod-prawnej - 5 części
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla dróg powiatowych
- Usługa sporządzania map
- Przebudowa ulicy Bałtyckiej wraz z budową / przebudową kanalizacji deszczowej
- "Zwiększenie dostępności do sieci kanalizacyjnej na terenie miasta Nisko, sołectw: Zarzecze, Nowa Wieś, Racławice, na terenie gminy i miasta Nisko"
- Wykonanie wycen nieruchomości (172 nieruchomości)
więcej: Usługi opomiarowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.