eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Przedmiotem zamówienia jest dostawa emulsji asfaltowej klasy K-65 kationowej, szybkorozpadowej o zawartości asfaltu 65 % w ilości 72 ton, transportem Wykonawcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-13

Skierniewice: Przedmiotem zamówienia jest dostawa emulsji asfaltowej klasy K-65 kationowej, szybkorozpadowej o zawartości asfaltu 65 % w ilości 72 ton, transportem Wykonawcy
Numer ogłoszenia: 29818 - 2008; data zamieszczenia: 13.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Skierniewicki, ul. Konstytucji 3-go Maja 6, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8334637, 8341546, fax 046 8336679.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa emulsji asfaltowej klasy K-65 kationowej, szybkorozpadowej o zawartości asfaltu 65 % w ilości 72 ton, transportem Wykonawcy.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa emulsji asfaltowej klasy K-65 kationowej, szybkorozpadowej o zawartości asfaltu 65 % w ilości 72 ton, transportem Wykonawcy jednorazowo 6 ton. Zamawiający posiada 2 beczki o pojemności 3 tony każda. Miejscem dostawy będzie Wydział Dróg Starostwa Powiatowego w Skierniewicach z siedzibą przy ul. Stanisława Kaczyńskiego 9 w Skierniewicach.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.51.00.00 - Bitum i asfalt Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.36.00 - Bitum i asfalt .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. Warunki dopuszczające do udziału w przetargu. 4.1 W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków będzie dokonana na postawie oświadczenia i wymienionych dokumentów w pkt 6 wg SIWZ formuły spełnia/ nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Oferta musi zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia: 6.l. Formularz oferty, zgodny w treści ze wzorem załączonym do SIWZ (Załącznik Nr 1). 6.2 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp określonych w pkt.4 SIWZ. 6.2.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podlegających wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ ( Załącznik Nr 2) 6.2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3 W przypadku, gdy Wykonawca jest podmiotem występującym wspólnie z innym podmiotem (konsorcjum), obowiązany jest złożyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i ewentualnie zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a w przypadku spółki cywilnej dokument regulujący reprezentowanie spółki np. umowę spółki. Wykonawcy składający ofertę wspólną składają oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt 6.2.1 i 6.2.2 dla każdego wykonawcy. Dokument wymieniony w pkt 6.3 może być złożony wspólnie. 6.4 Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeśli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej). Pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 127, poz. 880). 6.5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2.2, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu , o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.6 Projekt umowy - Załącznik Nr 3. 6.7 Oświadczenie o powierzeniu części zamówienia podwykonawcy - Załącznik Nr 4.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.skierniewice.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Skierniewicach, ul. Konstytucji 3 Maja 6, 96-100 Skierniewice, pokój nr 226.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2008 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Skierniewicach, 96-100 Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja 6; Punkt obsługi interesantów zlokalizowany na parterze w holu budynku; osobiście lub za pośrednictwem poczty..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.