eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie › Budowa ścieżki pieszo - rowerowej przy drodze powiatowej nr 1375F, odcinek w miejscowości Bronowice - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-28

Strzelce Krajeńskie: Budowa ścieżki pieszo - rowerowej przy drodze powiatowej nr 1375F, odcinek w miejscowości Bronowice - II etap
Numer ogłoszenia: 297986 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecko-Drezdenecki , ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 095 7632380, faks 095 7631126.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ścieżki pieszo - rowerowej przy drodze powiatowej nr 1375F, odcinek w miejscowości Bronowice - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżki pieszo - rowerowej przy drodze powiatowej nr 1375F, odcinek w miejscowości Bronowice - II etap w km 31+570 do 32+000. Budowa ścieżki obejmuje wykonanie ciągów pieszych i pieszo-rowerowych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 4 cm. Ciąg rowerowy oddzielony będzie od ciągu pieszego paskiem z kostki brukowej koloru czerwonego. Szerokość ciągu pieszo-rowerowego wyniesie 250 cm, jedynie na 31+570 - 31+603 kilometrze założono szerokość 200 cm. W ramach prac wykonane zostaną następujące elementy robót: -wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych ze sporządzeniem mapy powykonawczej; -ścinanie drzew o śr. 65-80 cm z frezowaniem pni; -frezowanie pni drzew o śr. 65-80 cm; -zdjęcie warstwy darniny humusu o gr. 30 cm z wywozem na składowisko Wykonawcy; -zabezpieczenia kabli energetycznych rurami osłonowymi dwudzielnymi typu AROT-PS110 z robotami ziemnymi, -wykonanie niezbędnych robót ziemnych - w postaci wykopów mechanicznych oraz formowaniem i zagęszczaniem nasypów, -wykonanie podbudowy - w postaci mechanicznego wykonanie koryta na całej szerokości zjazdów i wyjazdów, profilowania i zagęszczania podłoża, wykonania podsypki piaskowej gr. 20 cm oraz wykonania podbudowy z kruszywa łamanego grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm, -wykonanie elementów ulic - w postaci krawężników betonowych wystających i wtopionych wraz z wykonanie, ław betonowych, na podsypce cementowo - piaskowej, nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej, układanej na podsypce cementowo-piaskowej ze spoinami wypełnionymi piaskiem oraz obrzeży betonowych wykonanych na podsypce cementowo-piaskowej, -urządzenie bezpieczeństwa ruchu poprzez ustawienie znaków drogowych pionowych: zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych, słupków z rur stalowych a także wygrodzenie dla pieszych U11a, -wykonanie odwodnienia korpusu drogowego poprzez wykonanie przebudowy przepustu z rur żelbet. o śr. 80 cm wraz z robotami towarzyszącymi. Na trasie budowanego ciągu znajdują się urządzenia obce w postaci linii kablowej energetycznej, linii kablowej telefonicznej, sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej, dlatego prace w miejscach ich przebiegu prowadzone będą w sposób ręczny w uzgodnieniu i pod nadzorem podmiotów zarządzających urządzeniami. Na trasie drogi zlokalizowane są ponadto zjazdy na drogi boczne z kostki brukowej oraz do gospodarstw. Sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas trwania robót oraz pozyskanie w tym zakresie niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji leży po stronie Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest załączonej dokumentacji technicznej. Przystępując do realizacji inwestycji, należy zwrócić szczególną uwagę na ochronę istniejących punktów osnowy geodezyjnej. Wykonawcy zobowiązani są do zabezpieczenia ww. punktów, a w przypadku ich uszkodzenia, do poniesienia wszelkich kosztów związanych z ich odtworzeniem. Na żądanie wykonawcy zamawiający przedłoży opisy topograficzne punktów występujących w obrębie inwestycji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 3 000,00 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 4 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 ze zm.) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PKO BP SA konto nr 82 1020 1967 0000 8502 0006 0822. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, (wykaz robót z ostatnich 5 lat wg zał. druku) tj.; - wykonali w ostatnich pięciu latach 2 zamówienia publiczne o łącznej wartości minimum 160.000 zł odpowiadających swoim rodzajem i zakresem roboty stanowiące przedmiot zamówienia, - okres udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia powinien wynosić minimum 24 miesiące. c) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia (wykaz sprzętu wg zał. druku ) tj.: -walec stalowy wibr., -koparko-ładowarka, -środki transportowe; ) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -kierownik budowy z uprawnieniami, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: - Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. - Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2. Wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ), 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ); 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Pełnomocnictwo (jeżeli upoważniono osobę(y) do reprezentacji), 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 do SIWZ). 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (załącznik nr 5 do SIWZ); 9. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 6 do SIWZ). 10.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 11.Polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 12. Dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Rękojmia i gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsd.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Strzelcach Kraj., ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7, za zaliczeniem pocztowym - egz. bezpłatny, a także zamówić pod adresem: rgospodarczy@fsd.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Strzelcach Kraj., ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7, 66 - 500 Strzelce Kraj., w sekretariacie - pokój nr 103.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.