eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowa I etapu obwodnicy m. Puławy długości 12,71 km wraz z budową nowego mostu przez rz. Wisłę w Puławach, długości 1038,2 mb



Ogłoszenie z dnia 2005-06-23

POZYCJA 29791

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: Budowa I etapu obwodnicy m. Puławy długości 12,71 km wraz z budową nowego mostu przez rz. Wisłę w Puławach, długości 1038,2 mb Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, do kontaktów: Maciej Grotkowski, ul. Żelazna 59 lok., 00-848 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3758813; 4558621, fax 022 3758803; 4558621, e-mail: edutkiewicz@gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa I etapu obwodnicy m. Puławy długości 12,71 km wraz z budową nowego mostu przez rz. Wisłę w Puławach, długości 1038,2 mb. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa I etapu obwodnicy m. Puławy długości 12,71 km wraz z budową nowego mostu przez rz. Wisłę w Puławach, długości 1038,2 mb.Zamówienie obejmuje: - odcinek obwodnicy od km 0+000,00 do km 7+600,00; - odcinek obwodnicy od km 7+600,00 do km 9+398,21; - budowę mostu wraz z wiaduktem od km 9+398,21 do km 10+453,00; - odcinek obwodnicy od km 10+453,00 do km 12+708,00; - remont istniejących budowli regulacyjnych rzeki. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska, województwo lubelskie, gmina Puławy. Kod NUTS: 2.06. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.11 - Mosty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.25 - Węzły drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.25 - Roboty budowlane w zakresie węzłów drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 96296945 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 25;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 2000000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zgodnie z procedurami: Warunki kontraktu na budowę dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez Zamawiającego. Tłumaczenie wydania FIDIC 1999.Płatności na podstawie Przejściowych Świadectw Płatności zatwierdzonych przez Inżyniera. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29. 01. 2004r. (Dz. U. z 09.02.2004r. Nr 19, poz. 177), spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1-3 wspomnianej ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: A.) Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawca musi wykazać: 1.średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat, pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż równoważność 200 mln PLN. 2.płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe nie mniejszą niż 1 (xpb >1). 3.dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż równoważność 40 mln PLN. 4.posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość równoważną co najmniej 5 mln PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a.) warunek określony w pkt III.2.1) a.) 1 spełniają łącznie, b.) warunek określony w pkt III.2.1) a.) 2 spełnia każdy z Wykonawców, c.) warunek określony w pkt III.2.1) a.) 3 i 4 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. B.)Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Informacja o kandydatach musi być przedstawiona zgodnie z punktem 8.2.4. Instrukcji dla Wykonawców. Lp./Stanowisko/Wymagana liczba osób/Doświadczenie w realizacji podobnych robót (w latach)/Doświadczenie jako kierownik podobnych robót (w latach) 1/2/3/4/5 1/Dyrektor Kontraktu (Przedstawiciel Wykonawcy)/1/8/5 2/Kierownik Budowy/1/8/5 3/Kierownik robót drogowych/1/7/4 4/Kierownik robót mostowych/1/12/10 UWAGA! Jako wymagane minimalne doświadczenie zawodowe dla stanowisk, dla których konieczne są uprawnienia budowlane (wymienionych w poz. od 2 do 4 powyższej tabeli), rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych (kierownika lub zastępcy kierownika). Przez doświadczenie w zakresie podobnych robót, o których mowa w niniejszym warunku, rozumie się roboty polegające na budowie / modernizacji / remoncie autostrad, dróg krajowych oraz wojewódzkich, a także obiektów inżynierskich na tych drogach. Doświadczenie w realizacji podobnych robót obejmuje całość doświadczeń danej osoby zdobytych w tak określonych podobnych robotach. Doświadczenie jako kierownik lub z-ca kierownika podobnych robót obejmuje doświadczenie zdobyte w podobnych robotach, zdefiniowanych jw., na stanowisku kierownika lub z-cy kierownika konkretnego typu robót, na które dana osoba jest zgłaszana. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej. b.) Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętu i środki transportu, wymienione w poniższej tabeli. Zgodnie z art. 336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny "Posiadaczem rzeczy jest zarówno ten, kto nią faktycznie włada jak właściciel (posiadacz samoistny), jak i ten, kto nią faktycznie włada jak użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub mający prawo, z którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą (posiadacz zależny)." Lp./Wyszczególnienie (parametry)/Min. liczba jednostek 1/2/3 A/Sprzęt Wytwórnia masy betonu z dozowaniem wagowym składników - sterowanie elektroniczne - min. 50 m3/h-1 Żuraw samojezdny o udźwigu min. 60 t-2 Spycharki - min. 100 kW-5 Równiarki - min. 100 kW-5 Koparki - min. 1 m3-5 Wytwórnia (otaczarka) o mieszaniu cyklicznym do wytwarzania mieszanek mineralno - asfaltowych z możliwością dozowania środków adhezyjnych i stabilizatorów o wydajności min. 160 t/h-1 Układarki mas bitumicznych typu zagęszczonego z elektronicznym sterowaniem równością i grubością, z szerokością urządzenia roboczego min. 7,0 m.-2 Sprzęt do zagęszczania: a) walce gładkie statyczne - min. 12 t-4 b) walce gładkie wibracyjne - min. 12 t-4 c) walce okołkowane wibracyjne - min. 12 t-4 d) walce ogumione - min. 12 t-4 Wiertnica z możliwością wykonania pali dużych średnic do 150 cm 2 B Środki transportu Samochody samowyładowcze do przewozu mieszanek mineralno - bitumicznych z przykryciem brezentowym-10 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej. c.) Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (czyli doprowadził co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia) w okresie ostatnich 5 lat, licząc od daty na ostateczne złożenie ofert, co najmniej 2 zadania o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu i wartości nie mniejszej niż równoważność 120 mln PLN. Przez zadanie o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia rozumie się zadanie polegające na budowie /modernizacji/ remoncie autostrad, dróg krajowych oraz wojewódzkich, a także obiektów inżynierskich na tych drogach. Dodatkowo Wykonawca musi wykazać, że wykonał następujące rodzaje robót: - min. 100 000 m2 nawierzchni z betonu asfaltowego w ramach pojedynczego zadania; - min. 850 000 m3 robót ziemnych w ramach pojedynczego zadania; - min. 7 000 m2 powierzchni mostu drogowego w ramach pojedynczego zadania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w powyżej. d.) Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie następujących rodzajów robót: - przygotowawcze (D.01.00.00); - odwodnieniowe (D.03.00.00); - wykończeniowe (D.06.00.00); - bezpieczeństwo ruchu (D.07.00.00); - elementy uliczne (D.08.00.00); - zieleń (D.09.00.00); - przełożenie urządzeń obcych (U); - mostowe (M). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zgodnie z p. 8.1.1 - 8.1.5 oraz 8.3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w p. 8.1.1 - 8.1.5 oraz 8.3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zgodnie z p. 8.2.1 - 8.2.3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w p. 8.2.1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, natomiast dokumenty wymienione w p. 8.2.2 - 8.2.3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zgodnie z p. 8.2.4 - 8.2.6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych, dokumenty wymienione w p. 8.2.4 - 8.2.6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród wykonawców, w stosunku do których niniejsze ogłoszenie wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 45 - 43093 z dnia 04.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 90 - 88013 z dnia 11.05.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKiA/BPU/2005/R/07a/EFRR/Lu. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 07.08.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 1. Cena pełnej wersji papierowej: 17080(brutto)PLN (Waga: 117 kg) 2. Cena wersji papierowo-elektronicznej (projekt budowlany i projekt wykonawczy w wersji elektronicznej): 3160 PLN (brutto) (Waga: 13 kg) Każda opcja zawiera elektroniczną wersję tomów I i II (Instrukcja dla Wykonawców + Warunki Kontraktu) oraz tomu IV część 3 (Przedmiar Robót). Podana cena dotyczy odbioru SIWZ w GDDKiA w Warszawie przy ul. Żelaznej 59. W przypadku zamówienia wysyłki dokumentacji, jej cena zwiększy się o koszt wysyłki. Warunki i sposób płatności : - za zaliczeniem pocztowym - przelewem na rachunek bankowy Nazwa banku: NBP Nr rachunku : 42101010100037402231000000 - w kasie GDDKiA w Warszawie, ul. Żelazna 59, pok. 732 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.08.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Sesja otwarta. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 08.08.2005, godzina 12:30, GDDKiA, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, p.519.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zamówienie jest współfinansowania ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego EFRR, SPOT. 4) Informacje dodatkowe: Niniejsze ogłoszenie zastępuje ogłoszenie o przetargu nr GDKiA/BPU/2004/R/07/EFRR/LU, które ukazało się w: biuletynie BZP Nr 96 z dnia 17.05.2005 r. pod poz. 22155., w Gazecie Wyborczej z dnia 17.05.05 oraz w Dz. Urz. UE pod poz.: 2005/S 90-088013 z 11/05/2005. 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.