eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Budowa II budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalnego przy ul. Klonowej w Płońsku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-28

Płońsk: Budowa II budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalnego przy ul. Klonowej w Płońsku.
Numer ogłoszenia: 297898 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk , ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622691, faks 023 663 13 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa II budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalnego przy ul. Klonowej w Płońsku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest: Budowa II budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalnego przy ul. Klonowej w Płońsku 1. Wybudowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalnego przy ul. Klonowej w Płońsku o parametrach technicznych: Kubatura 3900,00 m3 Powierzchnia zabudowy 468,15 m2 Powierzchnia użytkowa budynku 1101,98 m2 Powierzchnia użytkowa mieszkań 920,16 m2 Ilość mieszkań 30 2. Przyłączenie budynku do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej sanitarnej i deszczowej oraz sieci gazowej średniego ciśnienia: - wybudowanie przyłącza wodociągowego z rur PE o 63 mm, długości 37 m - wybudowanie przyłącza kanalizacyjnego z rur PVC o 200 mm, długości 33 m - wybudowanie sieci kanalizacji deszczowej z rur PVC o 160 mm dług. 33,5 m oraz o 200 mm długości 58 m - wybudowanie przyłącza do sieci gazowej z rur PE o 32, dług. 17 m oraz z rur DN o 63, dług. 17 m 3. Wybudowanie chodników w ilości 56 m2 i parkingu w ilości 546 m2 z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm. 4. Wycięcie i wykarczowanie drzew szt. 4, zagospodarowanie terenu, wykonanie trawników i nasadzeń roślinnych. Budynek mieszkalny dwukondygnacyjny z poddaszem użytkowym, nie podpiwniczony, murowany, wykonany metodą tradycyjną, dobudowany do zrealizowanego w 2006 roku budynku o tych samych parametrach. 30 mieszkań jedno- i dwuizbowych w standardzie socjalnym. Wszystkie mieszkania wyposażone we własne łazienki i wnęki kuchenne, w tym 3 mieszkania dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Dach wysoki, dwuspadowy z lukarnami, o konstrukcji drewnianej, pokryty blachą dachówkopodobną. Ławy fundamentowe żelbetowe. Ściany fundamentowe z bloczków betonowych lub z cegły silikatowej. Ściany zewnętrzne nośne i szczytowe z pustaków ceramicznych U-klasy 15 z ociepleniem zewnętrznym ze styropianu gr. 15 cm. Filarki międzyokienne żelbetowe. Ściany konstrukcyjne wewnętrzne z cegły U - klasy 15. Ścianki działowe z cegły dziurawki lub z bloczków gipsowych. Stropy prefabrykowane żelbetowe kanałowe. Płyty kanałowe w trakcie korytarzowym o nietypowej rozpiętości należy wykonać na zamówienie lub alternatywnie jako wylewaną płytę żelbetową. Klatki schodowe monolityczne, żelbetowe, wylewane. Piony wentylacyjne z pustaków ceramicznych obmurowanych ścianką gr. 6,5 cm. Do pionów przewodów spalinowych należy wprowadzić dodatkowo rurę stalową według projektu instalacyjnego. Instalacje wewnętrzne: - wodociągowa wody zimnej, - wodociągowa wody ciepłej z indywidualnych piecyków dwufunkcyjnych gazowych, - centralnego ogrzewania z indywidualnych piecyków dwufunkcyjnych gazowych, - instalacje elektryczne, - instalacje telefoniczne, - instalacje odgromowe, - instalacje telewizyjne. Należy zainstalować indywidualne kotły gazowe dwufunkcyjne c.o. i c.w. w ilości 30 szt. z zamkniętą komorą spalania. Okna PVC wzmocnione szkłem zespolonym z nawietrzakami. Drzwi wewnętrzne płytowe. Drzwi zewnętrzne w wiatrołapach aluminiowe, powlekane. Tynki wewnętrzne cem.- wap. kat. III szpachlowane lub tynki gipsowe. Ściany i sufity wykończone farbą akrylową. Na ścianach w pomieszczeniach kuchennych, łazienkach i komunikacji lamperia olejna. Na klatkach schodowych i w korytarzach posadzki z płytek gresowych, w łazienkach z terakoty, w pozostałych pomieszczeniach mieszkalnych z wykładziny rulonowej PCV. Tynki zewnętrzne drobnofakturowe, silikonowe w kolorze istniejącego budynku. Wokół budynku wykonać opaskę z płytek chodnikowych lub polbruku. Po wybudowaniu budynku teren należy zagospodarować zgodnie z projektem ukształtowania terenu, dróg i chodników. Należy wykonać dojazd i dojście piesze do budynku z zatoką postojową dla samochodów osobowych. Roboty związane z usunięciem drzew obejmują wycięcie i wykarczowanie drzew szt. 4, wywiezienie pni, karpiny i gałęzi poza teren budowy we wskazane miejsce przez Zamawiającego oraz zabezpieczenie przed uszkodzeniem istniejącej na terenie inwestycji roślinności nie przeznaczonej do usunięcia. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: - Ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawa budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 t.j.) - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 ) oraz zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. Wykonawca poniesie koszty opłat związanych z zajęciem pasa drogowego na czas budowy. Prace muszą być wykonane zgodnie z warunkami technicznymi i wymogami oraz normami przy tego typu robotach. Wszystkie materiały wykorzystane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przed przygotowaniem oferty Wykonawca może dokonać wizji lokalnej miejsca robót budowlanych oraz zdobędzie własnym staraniem wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 30 000,00 zł, słownie: trzydzieści tysięcy złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Płońsku: nr rachunku 73 8230 0007 0004 5636 2000 0003 - na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu zamówienia: Budowa II budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalnego przy ul. Klonowej w Płońsku. ZP. 341-14 / 09 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Kopię potwierdzenia wpłaty wadium należy załączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy załączyć w formie oryginału do oferty. 8. Wykonawca, który nie wniósł wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie wykluczony z postępowania. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art.46 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.3 ustawy Pzp. w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Wymagania stawiane Wykonawcom: 1) Wykonawca może złożyć jedną ofertę. 2) Treść oferty musi spełniać wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi, określonymi dla przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć teren budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami zamawiającego. 4) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 5) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 6) Wymagane jest określenie przez Wykonawcę numerów: telefonów kontaktowych i faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)prowadzą działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia, 3) posiadają kadrę inżynieryjno - techniczną przewidzianą do realizacji zamówienia. 4)Zamawiający zastrzega sobie, iż w przypadku trudności finansowych po stronie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do kredytowania przedmiotowej inwestycji do wysokości 500 000,00 złotych wynagrodzenia ryczałtowego brutto przez okres 6 miesięcy. 3.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, 2) niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, 3) ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust.1 ustawy Pzp. 6. 1) niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zachowa się zgodnie z art. 92 ust.1 ustawy Pzp. 2) informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca informacje o których mowa w art. 92 ust.1 ustawy Pzp. zostanie zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl oraz w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie zamawiającego tj. na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego na parterze w Płońsku, ul. Płocka 39 wejście od ul. 1 Maja..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru wykonanych robót budowlanych) - należy wykazać się realizacją jednego zadania o kubaturze ok. 3000 m3, podobnego do oferowanego przedmiotu zamówienia. 2) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności(kierownika budowy, kierowników robót) W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy wykazać się osobami, posiadającymi kwalifikacje do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót, poprzez przedłożenie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie wraz z przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa ( § 1 ust. 2 p.6 Rozporz. Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006 r. i § 18 Rozporz. Min. Transportu i Budownictwa z 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ). Wykazać, że dysponuje minimum: 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych( § 1 ust. 2 p.6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006 r. i § 18 Rozporządzenia Min. Transp. I Budown. z 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ). 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej 1) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca przedstawi informację, w której będzie zawarty jednoznaczny zapis banku, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie minimum 500 tys zł. 5. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne): 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawcy (zarówno w konsorcjum jak i spółce cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, oryginału umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 4) Każdy podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt 6.2.1),2);6.4.1) siwz, 6. Postanowienia w sprawie pełnomocnictwa: 1) Zamawiający zastrzega, aby pełnomocnictwo dołączone do oferty było w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 7. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język 8. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 1) Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 2) Dokumenty niejawne (zastrzeżone) składane w ofercie wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób. 3) Po dokonaniu czynności otwarcia ofert komisja zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem niepodlegających ujawnieniu oraz z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 4) Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas gwarancji na roboty budowlane całego zadania inwestycyjnego - 5
  • 3 - Czas gwarancji na roboty dachowe i obróbki blacharskie - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy w Urzędzie Miejskim ul. Płocka 39 (wejście od ul. 1 Maja) w pokoju 212 - Referat Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 09:00, miejsce: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 w Urzędzie Miejskim (wejście od ul. 1 Maja) w Kancelarii Urzędu - Sala Obsługi Interesantów (na parterze).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 18.10.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.