Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-16
Bytom: Przetarg nieograniczony na dostawę błon RTG, błon mammograficznych, odczynników RTG oraz papierów rejestracyjnych i żeli do aparatów
dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego
nr 2 w Bytomiu 32 / 31 PN / 2011
Numer ogłoszenia: 297815 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 7861400, faks 32 7861646.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalspec2.bytom.ids.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę błon RTG, błon mammograficznych, odczynników RTG oraz papierów rejestracyjnych i żeli do aparatów dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu 32 / 31 PN / 2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest dostawa błon RTG, błon mammograficznych, odczynników RTG oraz papierów rejestracyjnych i żeli do aparatów określonych przez Zamawiającego według grup asortymentowo cenowych zgrupowanych w Pakietach nr 1 - 12 stanowiących załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia : Pakiet 1 Błony RTG Pakiet 2 Błony mammograficzne Pakiet 3 Odczynniki RTG Pakiet 4 Płyn do czyszczenia folii Pakiet 5 Kasety RTG Pakiet 6 Papier do drukarki - termiczny Pakiet 7 Papiery rejestracyjne do aparatów KTG Pakiet 8 Papier do aparatu USG Pakiet 9 Żele do aparatów Pakiet 10 Papiery rejestracyjne do aparatów EKG i EEG Pakiet 11 Pakiet 12 Papier atestowany termoczuły OMNI 200-P Środki Ochrony Indywidualnej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0, 33.12.41.30-5, 24.64.12.40-3, 25.31.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1) w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości 3 037,80 zł. (słownie: trzy tysiące trzydzieści siedem zł osiemdziesiąt gr. ) 2) w przypadku złożenia oferty na : Pakiet Nr 1 wadium w wysokości - 1 096,00 Pakiet Nr 2 wadium w wysokości - 1 160,00 Pakiet Nr 3 wadium w wysokości - 247,00 Pakiet Nr 4 wadium w wysokości - 6,00 Pakiet Nr 5 wadium w wysokości - 52,00 Pakiet Nr 6 wadium w wysokości - 15,00 Pakiet Nr 7 wadium w wysokości - 34,00 Pakiet Nr 8 wadium w wysokości - 222,00 Pakiet Nr 9 wadium w wysokości - 53,00 Pakiet Nr 10 wadium w wysokości - 125,00 Pakiet Nr 11 wadium w wysokości - 0,80 Pakiet Nr 12 wadium w wysokości - 27,00
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. przedstawią wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zapewnią specjalistyczny transport przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia przy założeniu, że zapłata za zrealizowane zamówienie nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury, zapewni stałość cen w trakcie trwania umowy. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 3 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
2. W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia należy przedłożyć: a) wykaz zrealizowanych minimum 2 dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia. Wykonawca składa oświadczenie będące załącznikiem nr 5 do SIWZ,
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający wymaga złożenia : a) Wypełnionych i podpisanych formularzy asortymentowo - cenowych stanowiących załącznik A do SIWZ ( dla każdego oferowanego pakietu). b) Certyfikat CE, deklarację lub oświadczanie wytwórcy zgodnie z obowiązującymi przepisami, . c) Zamawiający wymaga dołączenia do oferty przetargowej następujących dokumentów: w przypadku pakietu numer 10 poz.5 dostarczenia próbek testowych oferowanego papieru w celu sprawdzenia opisu oraz prawidłowego odczytu badania na aparacie. w przypadku pakietu numer 1 oraz numer 2 dostarczenia próbek w przypadku pakietu numer 3 ( odczynnik RTG ) - dostarczenie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 lipca 2002 r w sprawie charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego ( Dz. U. z 2002 roku Nr 140 poz. 1171 ) przy pierwszej dostawie odczynników Dokumenty sporządzone w języku obcym należy dostarczyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy po jej zawarciu w przypadku okoliczności, gdy: a. zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, b. konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron, bez względu na to czy ich skutki są korzystne dla Zamawiającego, c. strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalspec2.bytom.ids.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. St. Batorego 15
41-902 Bytom ( pokój nr.18. I piętro , Zam. Publiczne , Budynek Dyrekcji ) lub bezpłatnie na stronie internetowej szpitala..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. St. Batorego 15 41-902 Bytom ( pokój nr.2 , parter , Kancelaria Głowna , Budynek Dyrekcji ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - BŁONY RTG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Błony RTG 13 x 18 700 szt. 2. Błony RTG 18 x 24 8 000 szt. 3. Błony RTG 24 x 30 5 000 szt. 4. Błony RTG 30 x 40 2 000 szt. 5. Błony RTG 20 x 40 4 000 szt. 6. Błony RTG 35 x 35 3 500 szt. 7. Błony RTG 35 x 43 6 000 szt. 7. Błony RTG 18 x 43 800 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.31.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - BŁONY MAMMOGRAFICZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Błony mammograficzne 18 x 24 15 000 szt. 2. Błony mammograficzne 24 x 30 11 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.31.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - ODCZYNNIKI RTG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Utrwalacz do obróbki automatycznej 3 000 litrów 2. Wywoływacz do obróbki automatycznej 1 848 litrów 3 Starter wywoływacza opakowanie od 0,5 do 1 l. 1 000 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.64.12.30-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - PŁYN DO CZYSZCZENIA FOLII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płyn do czyszczenia folii wzmacniających - opakowanie do 500 ml 3 000 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.64.12.40-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - KASETY RTG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kasety rtg 18x24 z folią 1 szt. 2. Kasety rtg 18x43 z folią 1 szt. 3. Kasety rtg 35x43 z folią 1 szt. 4. Kasety rtg 24 x 30 z folią 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 - PAPIER DO DRUKARKI - TERMICZNY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier do do drukarki aparatu URISUS termoczuły o szer. 110 mm i dł od 20 do 30 m 5000 mb 2. Papier do do drukarki termoczuły o szer. 56-57 mm o średnicy wewn. tulejki 15-17 mm i długości od 20 do 30 m 400 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 - PAPIERY REJESTRACYJNE DO APARATÓW KTG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier do kardiotokografu KTG Hawlett Pacard bez perforacji rozm. 150 x 100 x 150 70 skł. 2. Papier do kardiotokografu KTG Cadence Eden firmy EDAN Instruments INC nie perforowany o wym. 112 x 90 x 150 200 skł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 - PAPIER DO APARATU USG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier do aparatu videoprinter Klasa czułości K 61 B rozm. 110 x 21 mb. ( Oryginalny wyprodukowany przez producenta urządzenia - firmę Mitsubishi ) 450 rolek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 - ŻELE DO APARATÓW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Żel do EEG opakowanie o pojemności 0,25 do 1 kg 24 kg 2. Żel do USG opakowanie o pojemności 0,25 do 5 kg 435 kg 3. Żel do badań Holter EKG - ścierny o pojemności od 160g do 250g 1 250 g.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10 - PAPIERY REJESTRACYJNE DO APARATÓW EKG i EEG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier do aparatu EKG III kanałowy rozm. 100 x 40 mb./ gr.zwoju 2 cm, średn. tulejki 17 mm, kratkowany na 1 mm 50 rolek 2. Papier do aparatu EKG Ascard A 4 rozm. szer. 112 mm, gr. zwoju - dł 25 m,szerokość tulejki 13 mm 600 rolek 3. Papier do aparatu EKG E30G szer 80 , DŁ. 20 mb 120 rolek 4. Papier do aparatu EKG Ascard Mr Red rozm. szer. 60 mm grubość zwoju - dł. 25 mb 150 rolek 5. Papier do aparatu EKG ELI 250 termiczny - składanka do elektrokardiogramu firmy Mortara Instrument - typ. ELI 250 - A 4 lub 8,5 x 11 odpowiednik numeru kodu 9100-026-50 rozmiar 215x280mmx250 kartek 18 000 kartek 6. Papier do aparatu EEG 16 kanałowy Medicor rozm. 420 x 300 x 500 do 2000 w linie 4 000 szt. 7. Papier do aparatu EKG Ascard 31 rozm szerokość 60 mm , gr.zwoju 12 mm średnica wewnętrzna tulejki minimum 13 mm 10 rolek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11 - PAPIER ATESTOWANY TERMOCZUŁY OMNI 200 - P.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PAPIER ATESTOWANY TERMOCZUŁY OMNI 200 - P ( CEOO51) o wymiarach 210 x 150 mm x 100 kartek w bloku 4 bloki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12 - ŚRODKI OCHRONY INDYWIDUALNEJ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękawice ochronne RTG 0,50 mm Pb. z palcami 1 para 2. Osłona RTG na tarczycę 0,50 mm Pb. 1 para.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Modernizacja systemu alarmowego oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach przy ul. Korfantego 34 i przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj
- "Na utylizację i wywóz odpadów medycznych, komunalnych i elektrośmieci dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu"
- Wykonanie podparcia stropu w przejeździe bramowym budynku mieszkalnego przy ul. Żeromskiego 8 w Bytomiu" POWTÓRZONY
- Dostawa wyrobów medycznych - uzupełnienie II
- Docieplenie ściany szczytowej budynku przy ul. Witczaka 42 w Bytomiu
- "Dostawa gazów dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń, w tym: Część I - XIII
więcej: przetargi w Bytomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.