eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów Lubelski › Dostawa odzieży ochronnej, wyposażenia pracowni logistycznej i gastronomicznej oraz produktów spożywczych w ramach projektu Młodzi, zdolni zawodowcy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-25

Janów Lubelski: Dostawa odzieży ochronnej, wyposażenia pracowni logistycznej i gastronomicznej oraz produktów spożywczych w ramach projektu Młodzi, zdolni zawodowcy.
Numer ogłoszenia: 29777 - 2013; data zamieszczenia: 25.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14339 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół, ul. J. Zamoyskiego 68, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 15 87-20-843, faks 15 87-20-843.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży ochronnej, wyposażenia pracowni logistycznej i gastronomicznej oraz produktów spożywczych w ramach projektu Młodzi, zdolni zawodowcy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I. - Odzież ochronna: Komplet odzieży ochronne dla uczestnika zajęć obsługi pilarki ( kask, spodnie, buty, rękawice) antyprzecięciowe 10 kpl, Komplet odzieży roboczej dla ucznia odbywającego staż z technikum organizacji usług gastronomicznych 50 kpl, Komplet odzieży roboczej dla ucznia odbywającego staż z technikum leśnego 20 kpl, Komplet odzieży roboczej dla ucznia odbywającego staż z technikum logistycznego 15 kpl, Komplet odzieży roboczej dla ucznia odbywającego staż z technikum hotelarskiego15 kpl, Stroje kelnerskie 10 kpl. Szczegółowy opis części I został opisany w zał. nr 1 do SIWZ. Część II. - Wyposażenie pracowni logistycznej: Zestaw sprzętu logistycznego (zestaw) 1, Oprogramowanie szt.1, Zestaw materiałów eksploatacyjnych, logistycznych (zestaw) 1, Mapa multimedialna szt. 1, Podręcznik do logowania na platformie Eel-edu szt. 12, Oprogramowanie tras przewozowych szt. 1, Gra symulacyjna przedsiębiorstwa transportowego szt. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II został opisany w zał. nr 2 do SIWZ. Część III. - Wyposażenie pracowni gastronomicznej: Szafka wisząca i stojąca ze zlewozmywakiem (komplet ze stali nierdzewnej) szt. 6; stoły centralne bez półek ze stali nierdzewnej szt. 4; szafa z drzwiami przesuwanymi ze stali nierdzewnej szt.1, noże do rzeźbienia warzyw i owoców szt.2; zestaw sztućców szt. 5; garnki szt. 10; szkło szt. 12; noże szt. 12; deski szt. 15; patelnie szt. 8; zastawa obiadowa szt. 6; zastawy kawowe szt. 3; dzbanki szt. 8; patery na ciasto szt. 5; podgrzewacz warnik 10 l szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III został opisany w zał. nr 3 do SIWZ. Część IV. - Zestaw surowców do zajęć baristycznych (kawa, sosy, mleko cukier, czekolada, śmietanka, jaja, filtry do ekspresu, tabletki czyszczące do ekspresu, dysza spienia). Zestaw surowców do zajęć barmańskich (owoce, soki, syropy, cukier czcinowy, słomki). Zestaw surowców do sporządzania potraw kuchni śródziemnomorskiej (olej, owoce, morza, mięso ). Zestaw surowców do zajęć z rzeźbienia w warzywach i owocach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV został opisany w zał. nr 4 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.13.10.00 - Regały biurowe 72.51.10.00 - Usługi zarządzania oprogramowaniem sieciowym 22.11.40.00 - Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki 22.47.10.00 - Instrukcje komputerowe 03.10.00.00 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa 03.11.00.00 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Wyposażenie pracowni gastronomicznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia Robin Danuta Robaczewskaul. Łączna 39 41-303 Dąbrowa Górnicza, ul. Łączna 39, 41-303 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33878,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27106,02

  • Oferta z najniższą ceną: 27106,02 / Oferta z najwyższą ceną: 64206,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.