eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa zastawek aortalnych wszczepianych drogą przezskórną wraz z niezbędnymi akcesoriami.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-28

Kraków: Dostawa zastawek aortalnych wszczepianych drogą przezskórną wraz z niezbędnymi akcesoriami.
Numer ogłoszenia: 297768 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II , ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, faks 012 6142551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zastawek aortalnych wszczepianych drogą przezskórną wraz z niezbędnymi akcesoriami..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zastawek aortalnych wszczepianych drogą przezskórną wraz z niezbędnymi akcesoriami: Zastawki aortalne wszepiane drogą przezskórną - 3 sztuki, Akcesoria do zabiegu implantacji zastawki aortalnej typu COREVALVE - razem 28 sztuk, Introducer Ultimum EV - 10 szt, Pętla do usuwania ciał obcych - 3 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.20 - Zastawki serca 33.18.22.00 - Urządzenia do stymulacji pracy serca .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy, nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedłożą następujące dokumenty:1). Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2). Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto Zamawiający wymaga: 3). certyfikat CE dla oferowanych wyrobów medycznych, 4).w przypadku zaoferowania produktu równoważego, Zamawiający wymaga dostarczenia próbek oraz katalogów mających na celu potwierdzenie przez Wykonawcę oraz stwierdzenie przez Zamawiającego równoważności oferowanego produktu - dotyczy pakietu nr 2, 3, 4. 5).opis przedmiotu zamówienia wg Załącznika nr 3..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaljp2.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego ul. Prądnicka 80 , w budynku Apteki w Dziale Zamówień Publicznych (pok. nr 7).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Prądnickiej 80 w Krakowie, w budynku administracyjnym I (kancelaria dziennika podawczego - pokój nr 23).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - Zastawki aortalne wszepiane drogą przezskórną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zastawki aortalne wszepiane drogą przezskórną 3 sztuki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - Akcesoria do zabiegu implantacji zastawki aortalnej typu COREVALVE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewnik diagnostyczny typu PIG TAIL 5F/70cm z markerami Cook Medical, nr kat. NR5.0-35-70-P-10S-PIG-CSC-20 (z dostępu podobojczykowego) wg HammerMed lub równoważny - 1 szt., cewnik diagnostyczny typu PIG TAIL 5F/100cm z markerami Cook Medical, nr kat. NR5.0-35-100-P-10S-PIG-CSC-20 (z dostępu udowego) wg HammerMed lub równoważny - 4 szt., balon do walwuloplastyki NuCLEUS NuMED 4cmx20mm, nr kat. PVN230 wg HammerMed lub równoważny - 2 szt., balon do walwuloplastyki NuCLEUS NuMED 4cmx22mm, nr kat. PVN231 wg HammerMed lub równoważny - 3 szt., balon do walwuloplastyki NuCLEUS NuMED 4cmx25mm, nr kat. PVN232 wg HammerMed lub równoważny - 3 szt., balon do walwuloplastyki Z-Med. II-X NuMED 5cmx25mm, nr kat. PDZ750 wg HammerMed lub równoważny - 2 szt., balon do walwuloplastyki Z-Med. II-X NuMED 4cmx28mm, nr kat. PDZ752 wg HammerMed lub równoważny - 2 szt., introducer naczyniowy 12F, nr kat. RCF-12.0-38-J wg HammerMed lub równoważny -4 szt. introducer naczyniowy 14F, nr kat. RCFW-14.0-38-30-RB wg HammerMed lub równoważny - 3 szt., introducer naczyniowy 16F , nr kat. RCFW-16.0P-38-30-RB wg HammerMed lub równoważny - 4 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III - Introducer Ultimum EV - 10 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: introducer Ultimum EV 18Fr (x30cm) St. Jude Medical, nr kat. 407689 wg St. Jude Medical lub równoważny - 10 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV - Pętla do usuwania ciał obcych - 3 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pętla do usuwania ciał obcych Goose Neck snare 35mm (x120cm) ev3, nr kat. GN3500 wg ev3 Polska lub równoważna - 3 sztuki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.