eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › usługa serwisowania i utrzymania w stałej gotowości komputerów SGI Origin 3800, SGI O2, SGI 1100 i innych elementów systemu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-06

POZYCJA 29767

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: usługa serwisowania i utrzymania w stałej gotowości komputerów SGI Origin 3800, SGI O2, SGI 1100 i innych elementów systemu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, do kontaktów: Jan Orłowski, tel 0225694354, ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 5694100/101, fax (022) 8345466, 5694325, e-mail: Grazyna.Glowacka-chlopas@imgw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.imgw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa; Inne:meteorologia, hydrologia, gospodarka i inżynieria wodna, itp. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa serwisowania i utrzymania w stałej gotowości komputerów SGI Origin 3800, SGI O2, SGI 1100 i innych elementów systemu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 72. Główne miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego, Warszawa, ul. Podleśna 61. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania i utrzymania w stałej gotowości komputerów SGI Origin 3800, SGI O2, SGI 1100 i innych elementów systemu wymienionych w tabeli, zamieszczonej na stronie internetowej www.imgw.pl. W ramach usługi wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia obsługi serwisowej na następujących warunkach: czas reakcji na zgłoszenie maksymalnie 4 godziny, gwarancja 99% czasu dostępności komputera w skali roku, usunięcie pojedynczej awarii w terminie do 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii. Zamawiający dopuszcza pracę głównego komputera obliczeniowego ze zmniejszoną ilością procesorów do ilości 96, ale nie dłużej niż do 3 dni roboczych. Wykonawca będzie zobowiązany w ramach ceny ofertowej: - dostarczać i montować wszystkie części i podzespoły które będą wymagały wymiany; - prowadzić statystyki dostępności systemu, które będą podstawą określenia dostępności systemu; - świadczyć wsparcie konsultacyjne; - świadczyć wsparcie dla oprogramowania systemowego SGI IRIX 6.5 wraz z serwisami CXFS, FailSafe oraz dla oprogramowania zarządzania kolejkami Platform LSF. Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia gwarancji dobrego wykonania usługi, których niedotrzymanie skutkować będzie szeregiem kar umownych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty potwierdzające, ze wykonawca jest autoryzowanym serwisantem producenta urządzeń będących przedmiotem usługi. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.50.00.00 - Komputerowe usługi pokrewne Kod CPV wg słownika 2008: 72.50.00.00 - Komputerowe usługi pokrewne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 137 tys. EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu 1. Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu wykonawców, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ustawy oraz: 1.1. posiadają minimum trzyletnie, poświadczone referencjami, doświadczenie w serwisowaniu wieloprocesorowych systemów SGI, to jest: 1.1.1. minimum dwóch systemów wieloprocesorowych (4 i więcej procesorów) oraz: 1.1.2. minimum jednego systemu wieloprocesorowego (4 i więcej procesorów), dla którego określono minimalne warunki świadczenia usługi takie jak: 1.1.2.1 czas reakcji: maksymalnie 8 godzin 1.1.2.2 czas dostępności systemu w skali roku: min. 99%. 1.2 do realizacji usługi skierują specjalistów, którzy łącznie utworzą stanowisko o następujących kwalifikacjach potwierdzonych certyfikatami: 1.2.1. znajomość sprzętu SGI serii Origin 3000 na poziomie umożliwiającym pełną jego obsługę i serwis 1.2.2. znajomość na poziomie zaawansowanym systemu SGI IRIX wersja 6.5 1.2.3. znajomość systemu klastra FailSafe 1.2.4. znajomość systemu zarządzania kolejkami LSF w stopniu zaawansowanym Uwaga: Pod pojęciem \stanowisko\ Zamawiający rozumie specjalistę lub zespół specjalistów, który (samodzielnie) lub którzy (łącznie) dysponują kompletem wymaganych certyfikatów. Od każdego specjalisty wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie niezbędnym do realizacji usługi. 1.3. posiadają autoryzację producenta sprzętu odnośnie serwisu sprzętu posiadanego przez Zamawiającego 1.4. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 5 000 000 zł (słownie: pięć milionów zł); 1.5. posiadają polisę i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1 000 000 zł (słownie: jeden milion zł) lub złożą oświadczenie, że w przypadku wyboru ich oferty zawrą umowę ubezpieczenia na wymaganych przez Zamawiającego warunkach; 1.6 zawrą uzupełniającą umowę ubezpieczenia do wysokości ceny oferty w przypadku wyboru ich oferty, jeżeli cena zaoferowana za przedmiot zamówienia będzie wyższa niż wysokość sumy ubezpieczenia. 2. Podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia spełnią wymagane warunki, jeśli: - łącznie zatrudnią wymaganą przez Zamawiającego ilość specjalistów; - łączna wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowych wynosi minimum 5 000 000 (słownie pięć milionów zł); - posiadają polisę i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1 000 000 zł (słownie: jeden milion zł) lub złożą oświadczenie, że w przypadku wyboru ich oferty zawrą umowę ubezpieczenia na wymaganych przez Zamawiającego warunkach W przypadku wyboru ich oferty, jeżeli cena zaoferowana za przedmiot zamówienia jest wyższa niż wysokość sumy ubezpieczenia, to zobowiążą się do zawarcia uzupełniającej umowy ubezpieczenia do wysokości kwoty oferty; - co najmniej jeden z wykonawców wykaże się wymaganym przez Zamawiającego doświadczeniem. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie dokumentów załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III Wymagane dokumenty i oświadczenia 1. Na potwierdzenie spełnienia wymaganych przez Zamawiającego warunków, wykonawca zobowiązany jest załączyć do wniosku o dopuszczenie do postępowania następujące dokumenty: 1.1 oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku; (dla wykonawców spoza terytorium Polski - wyjaśnienie w p.III,2) 1.3 aktualne, tj. wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku, zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (lub aktualne zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego); (dla wykonawców spoza terytorium Polski - wyjaśnienie w p.III,2) 1.4 aktualne, tj. wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku, zaświadczenie z ZUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (lub aktualne zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności); (dla wykonawców spoza terytorium Polski - wyjaśnienie w p.III,2) 1.5 aktualną, tj. wydaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku, informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy; ww. informacja dotyczy wszystkich urzędujących członków władz; (dla wykonawców spoza terytorium Polski - wyjaśnienie w p.III,2), 1.6 wykaz specjalistów, którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia oraz poziomu znajomości języka angielskiego (na podstawie złożonych oświadczeń), dotychczasowego stażu pracy, zakresu wykonywanych przez nich czynności; do wykazu należy dołączyć kserokopie - poświadczone za zgodność z oryginałem - świadectw i zaświadczeń, potwierdzających posiadane kwalifikacje i certyfikaty, 1.7 wykaz urządzeń o podobnych parametrach, które były przedmiotem serwisowania, z podaniem: - nazwy, siedziby, tel. zleceniodawcy usługi, - data rozpoczęcia i zakończenia usługi serwisowania, - nazwy sprzętu objętego serwisowaniem (konkretny model, podstawowe parametry techniczne, system operacyjny), - zakres usługi (czas reakcji, poziom dostępności serwisowanych urządzeń, przeglądy, itp.). Do wykazu należy dołączyć referencje, zawierające: - ocenę przebiegu procesu realizacji usługi, - powód rezygnacji z usługi, - informację, czy wykonawca zachowywał wymagany czas reakcji i poziom dostępności serwisowanych urządzeń. Dodatkowo do wykazu należy dołączyć oświadczenie zawierające informacje czy w trakcie trwania umowy były naliczane kary umowne, jeśli tak to z jakiego tytułu. 1.8 kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającą, że wykonawca posiada aktualne od dnia składania wniosku do końca terminu realizacji umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie minimum 1 000 000 zł sumy ubezpieczenia lub oświadczenie, że w przypadku wyboru oferty zawrze umowę ubezpieczenia na wymaganych przez Zamawiającego warunkach, 1.9 oświadczenie, że w przypadku wyboru oferty Wykonawca zawrze uzupełniającą umowę ubezpieczenia do wysokości ceny oferty - jeżeli cena zaoferowana za przedmiot zamówienia jest wyższa niż wysokość sumy ubezpieczenia; 1.10 informację bankową, potwierdzającą, że wykonawca dysponuje środkami finansowymi w wysokości minimum 5 000 000 zł (słownie: pięć milionów zł), 1.11 wszystkie certyfikaty, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest autoryzowanym serwisantem producenta urządzeń, referencje o których mowa w treści niniejszego dokumentu. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, zamiast dokumentów, wymienionych w p. 1 pp. 1.2, 1.3, 1.4, 1.5), powinien załączyć do wniosku dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt 1, 2, 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. W przypadku złożenia wniosku przez podmioty działające wspólnie, do oferty musi być załączona aktualna umowa regulująca ich współpracę - za aktualną będzie uznana umowa zawierająca dane na dzień składania wniosku. Wymagane oświadczenia i dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Podmioty są zobowiązane wskazać pełnomocnika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.06.2006, godzina 11:00, siedziba Zamawiającego, Warszawa, ul. Podleśna 61, pok. 201.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.