eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gaworzyce › Wymagania dla lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z zabudową kontenerową i napędem 4x2 dla jednostki OSP w Kłobuczynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-28

Gaworzyce: Wymagania dla lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z zabudową kontenerową i napędem 4x2 dla jednostki OSP w Kłobuczynie
Numer ogłoszenia: 297642 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gaworzyce , ul. Okrężna 85, 59-180 Gaworzyce, woj. dolnośląskie, tel. 076 8316285, faks 076 8316286.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sbip.pl/ngaworzyce

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymagania dla lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z zabudową kontenerową i napędem 4x2 dla jednostki OSP w Kłobuczynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania dla lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z zabudową kontenerową i napędem 4x2 dla jednostki OSP w Kłobuczynie 1.Typ nadwozia Podwozie z podwójną kabiną na ramie Przeszklenie w części osobowej Przystosowany do przewozu min. 5 osób, wyposażony w co najmniej 4 drzwi Drzwi przedziału załogi umieszczone po obu stronach pojazdu Przedział osobowy wyłożony tapicerką i podsufitką 2.Wyposażenie Poduszka powietrzna dla kierowcy Układy bezpieczeństwa: ABS, ESP Hak typu kulowego do przyczep o masie całkowitej nie przekraczającej 3500 kg, Gniazdo elektryczne do przyczepy - znormalizowane gniazdo 12 V, 7-biegunowe, Belka świetlna z napisem STRAŻ Generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów słownych Lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu samochodu Lampy przednie błyskowe stroboskopowe umieszczone na wysokości przednich lusterek samochodu osobowego Tablice magnetyczne z napisem STRAŻ Oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego Oświetlenie przedziału ładunkowego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego Dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy Przenośna lampa halogenowa (szperacz) zasilana z gniazda zapalniczki 12V, Reflektor pogorzeliskowy, Orurowanie zewnętrzne wzmacniające zderzak Wyciągarka 3,5tony 3. Dopuszczalna masa całkowita: do 3500 kg 4. Ładowność po wykonaniu zabudowy pożarniczej w przedziale załogi i przedziale sprzętowym Min. 1100 kg (wraz z kierowcą i pasażerami) 5. Rezerwa masy w pełni obciążonego samochodu w stosunku do całkowitej dopuszczalnej masy pojazdu: minimum 3% 6. Minimalna zewnętrzna obrysowa średnica zawracania: nie większa niż 13 m 7.Silnik: z zapłonem samoczynnym z turbodoładowaniem spełniający normy Euro4. 8.Moc silnika: nie mniejsza niż 110 KM 9.Moment obrotowy: nie mniejszy niż 280Nm 10.Skrzynia biegów: mechaniczna, 6-cio biegowa, zsynchronizowana 11.Napęd: oś tylna - koła bliźniacze, 4x2 12.Układ kierowniczy: ze wspomaganiem 13.Objętość przedziału ładunkowego: nie mniej niż 4,5 m3 14. Zabudowa Zabudowa kontenerowa z blachy aluminiowej i stali nierdzewnej. dach wykonany w formie podestu roboczego pokrytego blachą ze wzorem przeciwpoślizgowym. Konstrukcja ta winna wytrzymywać obciążenie masą dwóch strażaków oraz przewożonego sprzętu pożarniczego. Na dachu powinno być zapewnione miejsce na drabinę nasadkową trzyelementową oraz węże ssawne. Wysokość zabudowy równa wysokości pojazdu. Długość zabudowy - minimum 2250 mm. Szerokość rolet roboczych - po 2 rolety na stronę - minimum 1000 mm każda. Roleta w ścianie tylnej - szer. minimum 800 mm. Rolety aluminiowe pyło-wodo-szczelne. Półki aluminiowe mocowane do stelaża z możliwością regulacji wysokości i miejscem na niezbędne, specjalistyczne wyposażenie pożarnicze, m.in.: wysokociśnieniowy agregat wodny, agregat prądotwórczy, motopompę, węże tłoczne, piłę do drewna, prądownice 15. Wyposażenie ratowniczo - gaśnicze Wysokociśnieniowy agregat wodny: wydajność pompy min 40l/min, przy ciśnieniu 40bar (z płynną regulacją), silnik czterosuwowy, rozrusznik elektryczny lub ręczny, linia szybkiego natarcia min. 40mb ze zwijadłem ręcznym, prądownica pistoletowa z regulacją strumienia od mgłowego do zwartego, zbiornik wody o pojemności 300 litrów, 16. Wyposażenie dodatkowe Teleskopowy maszt oświetleniowy o łącznej mocy lamp 1000W (2x500W) zamocowany na stałe na pojeździe. Wysokość masztu po rozłożeniu od poziomu dachu do reflektora - nie mniej niż 1,5m. Stopień ochrony reflektorów masztu minimum IP 55 (wg.PN-92/E-08106) Parametry nie określone w powyższej specyfikacji muszą być zgodne z (Wymaganiami dla samochodów ratowniczo-gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla Ochotniczych Straży Pożarnych - Edycja druga - marzec 2006) lub Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania ( Dz. U. Nr 143 poz. 1002)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. Warunki udziału w postępowaniu: 5.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy, tj., którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 5.1. na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z pkt. 6 SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych w pkt. 6 SIWZ oświadczeń i dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt 5.1. to, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 i 4 ustawy PZP, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ustawy PZP..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Oświadczenia i dokumenty, jakie ma dostarczyć wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Oferta musi zostać przygotowana zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ oraz zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 6.1.1. Wypełnioną przez Wykonawcę Specyfikację Techniczną pn. Wymagania dla lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z zabudową kontenerową i napędem 4x2 (załącznik nr 3 do SIWZ), 6.1.2. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący (załącznik nr 1 do SIWZ), 6.1.3. Oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6.2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy PZP, należy przedstawić następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 6.2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.2.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.2.3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.2.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). 6.2.5. Wykaz wykonanych dostaw lekkich samochodów ratowniczo - gaśniczych z zabudową kontenerową i napędem 4x2 do jednostek straży przeciwpożarowej w ciągu ostatnich 3 lat (minimum 3 dostawy) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 6.2.6. Świadectwo homologacji typu oferowanego podwozia. 6.2.7. Świadectwo dopuszczenia CNBOP na oferowany pojazd..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sbip.pl/ngaworzyce.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Gaworzycach ul. Okrężna 85 59-180 Gaworzyce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2009 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Gaworzycach.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.