To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-04
Szczecin: Usługa ochrony fizycznej mienia i dozór dzienny nieruchomości zabudowanej Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
Numer ogłoszenia: 297288 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 259188 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny, ul. Szafera 10, 71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4698400, faks 91 4394763.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna, Agencja Wykonawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony fizycznej mienia i dozór dzienny nieruchomości zabudowanej Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia wraz z dozorem dziennym nieruchomości zabudowanej będącej w użytkowaniu Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. 2.Nieruchomość zabudowana, położona jest w Szczecinie przy ul. Szafera 10 w skład, której wchodzą: 1)trzykondygnacyjny budynek biurowy o powierzchni użytkowej 2 438,26 m2, monitorowany elektronicznie w zakresie ochrony przed włamaniem i pożarem przez zastosowany system alarmowy z funkcją automatycznego informowania stacji monitoringu, 2)wolnostojące zamknięte garaże - 8 stanowisk o łącznej powierzchni 145,46 m2, 3)działka o powierzchni 3 469 m2. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej nieruchomości zabudowanej określonej w pkt 2 oraz obsługę portierni i dozór dzienny w budynku biurowym. 4.Wykonawca realizować będzie zamówienie za pomocą osób niekaranych, posiadających wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania czynności określonych w pkt 5,6 rozdziału III SIWZ z a także będących w pełni sprawnymi. 5.Usługa stałej bezpośredniej ochrony fizycznej nieruchomości zabudowanej i mienia w obiekcie Zamawiającego będzie wykonywana przez jedną osobę, w dni pracy Zamawiającego w godzinach od 15.30 do 7.30, natomiast w soboty, niedziele i święta oraz dni wolne od pracy przez całą dobę. 5.Obsługa portierni i dozór dzienny w budynku biurowym Zamawiającego polegającej na kontroli przepływu materiałowego i osobowego oraz odpowiednim reagowaniu na sytuacje zagrożenia w obiekcie, usługa niniejsza będzie wykonywana przez jedną osobę, w dni pracy Zamawiającego w godzinach od 6:45 do 15:45. 6.W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do: 1)zapewnienia osobom realizującym przedmiotu zamówienia umundurowania oraz oznakowania (identyfikatory) umożliwiającego ich identyfikację, 2)Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za wszelkie szkody osobowe i majątkowe wyrządzone Zamawiającemu oraz osobom trzecim w związku z nie wykonaniem lub nienależytym wykonaniem niniejszej umowy, a także w przypadku, gdy szkoda była wynikiem działania osób, którymi Wykonawca posługuje się przy realizacji niniejszej umowy, w tym podwykonawców, 3)dokumentowania i weryfikowania wykonanych obchodów terenu posesji przez swoich pracowników wykonujących przedmiot zamówienia, poprzez zastosowanie na swój koszt elektronicznego systemu kontroli typu strażnik, 4)kontrolowania, ustalania i niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego na piśmie o stwierdzonych uchybieniach lub nieprawidłowościach w zabezpieczeniu technicznym obiektu, 5)w przypadku zdarzeń stanowiących zagrożenie dla ludzi i mienia zobowiązany jest z zachowaniem bezpieczeństwa, do dokonania czynności mających na celu zapobieżenie zagrożenia lub zmniejszenie zagrożenia, zapobieżenia szkodzie lub jej zmieszenie, zatrzymania osób a także niezwłocznego zawiadomienia odpowiednich służb publicznych, na okoliczność tych zdarzeń Wykonawca winien sporządzić protokół, 6)ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500 000,00 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy 00/100). Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ww. ubezpieczenia przez cały okres realizacji zamówienia i złożenia u Zamawiającego uwierzytelnionej kopii opłaconej nowej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony, przed datą wygaśnięcia poprzedniej polisy. 7. Szczegółowe postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są w umowie zawartej sporządzonej wg woru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CODAR SECURITY Sp. z o.o., ul. Kościuszki 26, 74-200 Pyrzyce, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 187720,80
Oferta z najniższą ceną: 110000,88 / Oferta z najwyższą ceną: 302107,68
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Remont instalacji elektrycznych wewnętrznych w budynku nr 2 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Łukasińskiego 33 w Szczecinie
- Dostawa, montaż i uruchomienie kamery termowizyjnej z laptopem na potrzeby wyposażenia pracowni komputerowej oraz prowadzenia zajęć na kierunku kosmologia
- Dostawa samochodu osobowego
- REMONT BUDYNKÓW NR: 2, 4, 9, 14, AL. ŻOŁNIERZA 37, STARGARD.
- Dostawa samochodu elektrycznego w ramach projektu SBO pt. "Tropem 4łap - samochód elektryczny dla Schroniskowych Ogonków" na rzecz Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie
- Wykonanie badań w zakresie emisji hałasu w związku z realizacją inwestycji pn.: "Budowa drogi krajowej nr 11 na odcinku od ronda Janiska do węzła Kołobrzeg Wschód"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia
- Świadczenie usług ochrony ludzi i mienia znajdującego się w obiektach GDDKiA Oddział w Łodzi z podziałem na 2 części.
- Całodobowa ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Pszczynie oraz odbiór, ochrona i konwojowanie wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych
- Świadczenie usługi nadzoru nad internatem położonym przy os. Pileckiego 37A w Oświęcimiu
- Ochrona wyposażenia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu należącego do szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagiełły 11 w Lublinie.
- Usługa w zakresie pełnienia całodobowej ochrony na terenie Szpitala
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.