eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › Dostawa, montaż i uruchomienie tablic interaktywnych wraz z osprzętem dla szkół podstawowych w ramach Programu OMNIBUS

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-21

Pleszew: Dostawa, montaż i uruchomienie tablic interaktywnych wraz z osprzętem dla szkół podstawowych w ramach Programu OMNIBUS
Numer ogłoszenia: 297215 - 2010; data zamieszczenia: 21.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 268671 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Pleszew, Rynek 1, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. (062) 74 28 300, faks (062) 74 28 301.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie tablic interaktywnych wraz z osprzętem dla szkół podstawowych w ramach Programu OMNIBUS.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie 8 tablic interaktywnych wraz z osprzętem dla szkół podstawowych położonych na terenie Miasta i Gminy Pleszew. Tablica interaktywna przekątna robocza min. 79, technologia wprowadzania danych: podczerwień, zasilanie oraz transmisja danych: kabel USB., proporcje powierzchni 4:3, powierzchnia tablicy bez elementów elektronicznych (odporna na uszkodzenia i zarysowania), cała elektronika zawarta w wymienialnym sensorze, pełna współpraca z tabletami interaktywnymi oraz systemami odpowiedzi tego samego producenta powierzchnia tablicy antyrefleksyjna, ceramiczna, sucho ścieralna oraz magnetyczna, obsługa za pomocą dowolnego wskaźnika lub palca, półka na pisaki, gwarancja min. 60 miesięcy, oprogramowanie w języku polskim, funkcja rozpoznawania pisma odręcznego z polskimi znakami fonetycznymi, rozpoznawanie podstawowych figur geometrycznych, interaktywna klawiatura umożliwiająca wpisywanie tekstu, możliwość pisania markerami suchścieralnymi, menu boczne z lewej lub prawej strony ekranu - możliwość wyboru, bezpłatna możliwość aktualizacji oprogramowania w okresie gwarancji. Projektor multimedialny: Technologia DLP, 3 D READY, Rozdzielczość XGA 1024*768, Jasność 2600 Ansi lm, Kontrast: 3000:1, Żywotność lampy: 2000/3000h w trybie eco, Złącza: RGB D-Sub 15 pin, composite video, Audio mini Jack, RS232, wyjście HDMI, Keystone +/-30 stopni, Głośnik 2W, Poziom szumu: 35/29 dB w trybie eco, Polskie menu, Możliwość ręcznej korekty 7 składowych koloru (red, green, blue, magenta, cyan, yellow, white), Gwarancja na projektor 3 lata. Instalacja głośniki zewnętrzne min. 2*20 W, kabel do projektora min. 15 m, uchwyt sufitowy do projektora o długości min. 120 cm, okablowanie elektryczne, korytka osłonowe..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.19.50.00 - Tablice 30.21.31.00 - Komputery przenośne 38.65.21.00 - Projektory .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiotem zamówienia jest realizacja Projektu pt.: OMNIBUS dofinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (nr Umowy o dofinansowanie Projektu POKL.09.01.02-30-137/10-00) w zakresie zadania Dostawa, montaż i uruchomienie tablic interaktywnych wraz z osprzętem dla szkół podstawowych w ramach Programu OMNIBUS..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa, montaż i uruchomienie tablic interaktywnych wraz z osprzętem dla szkół podstawowych w ramach Programu OMNIBUS

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Prywatne PAXER Grzegorz Papych, ul. Krotoszyńska 133, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52459,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59038,24

  • Oferta z najniższą ceną: 59038,24 / Oferta z najwyższą ceną: 81886,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.