eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Wykonanie analizy ekonomiczno-marketingowej dla planowanego do rozbudowy lotniska w Gliwicach realizowanej w ramach projektu Via Regia Plus

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-20

Gliwice: Wykonanie analizy ekonomiczno-marketingowej dla planowanego do rozbudowy lotniska w Gliwicach realizowanej w ramach projektu Via Regia Plus
Numer ogłoszenia: 297186 - 2011; data zamieszczenia: 20.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221774 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice - Biuro Rozwoju Miasta, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 2391100, faks 32 3354014.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie analizy ekonomiczno-marketingowej dla planowanego do rozbudowy lotniska w Gliwicach realizowanej w ramach projektu Via Regia Plus.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie analizy ekonomiczno-marketingowej obejmującej analizę rynku, analizę popytu, prognozę i strukturę operacji lotniczych, prognozę przewozów handlowych na planowanym do rozbudowy lotnisku w Gliwicach (EPGL). Zakres opracowania powinien obejmować: 1. określenie potencjalnego zapotrzebowania na transport lotniczy ludności zamieszkującej w obszarze ciążenia lotniska oraz firm zlokalizowanych na tym obszarze. 2. określenie prognozowanej sieci połączeń i obciążenia jej potokami pasażerskimi, 3. określenie prognozowanej struktury i wielkości floty samolotów obsługujących głównie potrzeby transportowe ludności obszaru ciążenia, 4. określenie prognozowanej ilości operacji w ruchu transportowym (handlowym i nie handlowym), 5. określenie prognozowanej ilości pasażerów odlatujących i przylatujących, 6. ustalenie sytuacji aktualnej, a także określenie prognozowanej ilości startów i lądowań w operacjach typowych dla dotychczasowej działalności aeroklubu, 7. ustalenie sytuacji aktualnej, a także określenie prognozowanej ilości startów i lądowań w operacjach ratowniczych, 8. określenie aktualnej i prognozowanej ilości statków powietrznych nie przeznaczonych do usług transportowych i mających swoją bazę na lotnisku, 9. opis i analizę rynku, w tym: ofertę rynku air-taxi, rynku prywatnych lotów biznesowych, rynku szkoleń lotniczych i rynku usług okołolotniskowych, wraz z określeniem możliwych przychodów dla lotniska z tego tytułu, 10. określenie czynników wpływających na rozwój rynku, 11. oszacowanie możliwych przychodów wynikających z ww. prognoz i analiz. 12. odniesienie prognoz i planowanych przychodów do kosztów kapitałowych i operacyjnych oszacowanych w Ekspertyzie prawno-ekonomicznej dotyczącej planowanej rozbudowy lotniska w Gliwicach z listopada 2010r. (Załącznik nr 6) - wskazanie w sposób jednoznaczny czy prognozowane koszty wskazane w w/w opracowaniu są wystarczające dla osiągnięcia założeń przyjętych przez Wykonawcę. Obecnie, lotnisko użytku niepublicznego EPGL w Gliwicach o powierzchni 92 ha jest własnością Gminy Gliwice i w użytkowaniu wieczystym Aeroklubu Gliwickiego, który jest jednostką terenową Aeroklubu Polskiego, ale posiadającą własną osobowość prawną. Lotnisko posiada trawiasty pas startowy 700x100m i przydzieloną strefę ruchu nadlotniskowego (ATZ) do wysokości 1050 m powyżej poziomu morza (AMSL). Ponad strefą ATZ znajdują się części stref lotnisk kontrolowanych w Krakowie i Katowicach (TMA). Lotnisko służy przede wszystkim do wykonywania operacji statków powietrznych Aeroklubu Gliwickiego. Na terenie lotniska znajduje się baza Lotniczego Pogotowia Ratunkowego. Za zgodą Zarządzającego na lotnisku operacje wykonują również statki powietrzne nienależące do Aeroklubu Gliwickiego. Łączna ilość operacji wykonywanych na lotnisku w Gliwicach wynosi ok. 7 000, z czego ok. 15% to loty turystyczne i biznesowe. Miasto Gliwice zamierza rozbudować istniejące lotnisko zgodnie z Koncepcją programową rozbudowy lotniska w Gliwicach wykonaną w grudniu 2008 przez firmę EMA Projekt (Załącznik nr 5) . Projektowana rozbudowa lotniska w Gliwicach opiera się ponadto na posiadanych ekspertyzach 1) Ekspertyza prawno-ekonomiczna dotycząca planowanej rozbudowy lotniska (Załącznik nr 6) w Gliwicach z listopada 2010 roku (sporządzona przez Konsorcjum firm: Kancelaria Prawna AD NOTAM Piotr Kasprzyk, Inteligent Aviation Dariusz Robert Sawicki) 2) Koreferat do opracowania pn. Ekspertyza prawno-ekonomiczna dotycząca rozwoju lotniska w Gliwicach z marca 2011 roku, sporządzony przez Instytut Lotnictwa w Warszawie (Załącznik nr 7). Opracowanie powinno również opierać się na istniejących dokumentach z zakresu rozwoju usług lotniczych w Polsce, w tym w szczególności: 1) Koncepcji Samorządu Województwa Śląskiego w zakresie wspierania rozwoju sieci lotnisk lokalnych, Katowice, maj 2010 (Uchwała nr 1333/382/III/2010 Zarządu Województwa Śląskiego z dnia 11 czerwca 2010 roku) 2) Programie rozwoju lotnisk o lotniczych urządzeń naziemnych opracowanym przez Ministerstwo Transportu, przyjętym Uchwałą Rady Ministrów z dnia 8 maja 2007.Uchwała Nr 86/2007 Rady Ministrów w dniu 8 maja 2007 r., Komunikat MT nr 69 (156) ) 3) Analizie rynku transportu lotniczego w Polsce w roku 2010 opracowanej przez Urząd Lotnictwa Cywilnego, Warszawa, maj 2011 Wykonanie opracowania jest realizowane w ramach projektu Via Regia Plus - Zrównoważona mobilność i współpraca regionalna wzdłuż Paneuropejskiego Korytarza Transportowego III współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu dla Europy Środkowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Via Regia Plus - Zrównoważona mobilność i współpraca regionalna wzdłuż Paneuropejskiego Korytarza Transportowego III, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu dla Europy Środkowej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EU-CONSULT SP. Z O.O., ul. Wały Piastowskie 1, 80-855 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 50000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 178165,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.