eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Papowo Biskupie › Remont wraz z rozbudową Gminnego Ośrodka Kultury w Papowie Biskupim na działkach nr geodez.132/8 i 131.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-28

Papowo Biskupie: Remont wraz z rozbudową Gminnego Ośrodka Kultury w Papowie Biskupim na działkach nr geodez.132/8 i 131.
Numer ogłoszenia: 297036 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Papowo Biskupie , 86-221 Papowo Biskupie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 7678101, 6769707, faks 056 6768101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.papowo.biskupie.win.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wraz z rozbudową Gminnego Ośrodka Kultury w Papowie Biskupim na działkach nr geodez.132/8 i 131..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. 1)Rozbudowa budynku GOK -dobudowa do części istn.budynku o wymiarach zewn. 7,25 x 5,25 m -projektowana powierzchnia użytkowa -24/99 m2, -projektowana kubatura 92,99m3. -projektowane nowe pomieszczenia: korytarz,WC dla kobiet i niepelnospr. przedsionek, 2 pomieszcz.WC dla mężczyzn,szatnia 2) Remont istniejącej części budynku GOK: -naprawa, osuszenie, ocieplenie i wykończenia ścian zewnętrznych, -ocieplenie dachu w części socjalnej, -naprawa gzymsów, kominów, -wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, -remont sali widowiskowej, -wymiana stolarki otworowej. 3)Roboty instalacyjne w istn. i projektowanym budynku: -instalacje i urządzenia wod.kan. -instalacje i urządzenia CO, -klimatyzacja, instalacje wentylacyjne -instalacje elektryczne..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium 12000.00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1)spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, 3) wyrażają zgodę na wydłużenie płatności faktur częściowych do 30 dni od daty sprawdzenia faktury przez inspektora nadzoru, 4) wyrażają zgodę na wystawienie faktury końcowej w terminie 30 dni od daty dokonania odbioru końcowego robót. 5)rozpoczną i zakończą realizację zamówienia w terminach określonych w SIWZ, zgodnie z projektem budowlanym ,przedmiarami robót, przepisami, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, warunkami SIWZ, 6)uwzględnią w swojej ofercie wszystkie całkowite koszty realizacji gwarantujące prawidłowe wykonanie robót , funkcjonowanie obiektu i urządzeń ,zgodnie z projektem budowlanym, również nieuwzględnione czy pominięte w przedmiarze kosztorysowym 7/ udzielą na zrealizowane roboty budowlane minimum 3 lata gwarancji ,licząc od dnia odbioru końcowego, 8 )akceptują warunki przetargu i zawrą w razie wyboru ich oferty umowę na realizację zamówienia ,na warunkach określonych przez Zamawiającego w SIWZ, 9/wpłacą wymagane wadium, 10/ wykonali minimum 3 zadania obejmujące realizację zamówień o podobnym zakresie i wartości co przedmiot niniejszego zamówienia 2.Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty ważne, spełniające wymagania ustawy Prawo Zamówień Publicznych i warunki SIWZ. 3.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie zaświadczeń, oświadczeń i informacji zawartych w złożonych dokumentach. 4.Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2. Kopia uprawnień budowlanych osoby wyznaczonej do pełnienia obowiązków kierownika budowy. 3 .Kopie uprawnień budowlanych osób przewidzianych do kierowania robotami branży: wod.kan,CO ,wentylac.i elektrycznej. 4.Kopia zaświadczeń potwierdzających przynależność kierownika budowy i osób wyznaczonych do kierowania robotami poszcz.branż do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Oświadczenie, o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu. przetargowym(art.22 ust.1ustawy )i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania -art. 24 ustawy. 5. Oświadczenie o akceptacji warunków przetargu. 6. Informacja o zatrudnieniu podwykonawców. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to za ten okres, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, miejsca i terminów realizacji 8.Dokumenty (referencje) potwierdzające ,iż zrealizowane roboty zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.papowobiskupie.win.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Papowo Biskupie 128 86-221 Papowo Biskupie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Papowo Biskupie 128 86-221 Papowo Biskupie, pok.nr 8 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 20.10.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Finansowanie -Program Rozwoju Obszarów Wiejskich.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.