eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › ROZBUDOWA PRZYCHODNI MEDYCYNY PRACY NR 1 O DŹWIG DLA NPS w TORUNIU UL. M.SKŁODOWSKIEJ - CURIE 61/67

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-03

Toruń: ROZBUDOWA PRZYCHODNI MEDYCYNY PRACY NR 1 O DŹWIG DLA NPS w TORUNIU UL. M.SKŁODOWSKIEJ - CURIE 61/67
Numer ogłoszenia: 296905 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O KONCESJI NA ROBOTY BUDOWLANE

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Toruniu, ul. M. Skłodowskiej-Curie 61/67, Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6581618, faks 056 6581618.

  • Adres strony internetowej zamawiającego:

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU KONCESJI

II.1.1) Nazwa nadana koncesji przez zamawiającego: ROZBUDOWA PRZYCHODNI MEDYCYNY PRACY NR 1 O DŹWIG DLA NPS w TORUNIU UL. M.SKŁODOWSKIEJ - CURIE 61/67.

II.1.2) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu koncesji: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Przychodni Medycyny Pracy Nr 1 o dźwig dla NPS w Toruniu przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 61/67 polegający dobudowie dźwigu osobowego dla NPS wraz z elementami komunikacji wewnętrznej, adaptacji dwóch sanitariatów na potrzeby osób NPS, wyznaczenie miejsca postojowego dla NPS i podjazdu -chodnika do dźwigu od strony zewnętrznej. Szczegółowy przedmiot i zakres robót oraz wymagania zamawiającego określone zostały w przedmiarze robót. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres prac: -dobudowa dźwigu osobowego dla NPS wraz z elementami komunikacji wewnętrznej, -adaptacja dwóch sanitariatów na potrzeby osób NPS, -wyznaczenie miejsca postojowego dla NPS i podjazdu -chodnika do dźwigu od strony zewnętrznej. -Roboty budowlane , murarskie, okładzinowe, malarskie. -Roboty instalacji sanitarnych -Roboty instalacji elektrycznych 1.2. Całość prac należy wykonać zgodnie z: projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robot budowlanych, obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną..

II.1.3) Minimalny procent robót budowlanych, których wykonanie powierzy się innym podmiotom: nie dotyczy.


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
  • O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: a) osoby, którymi dysponuje Wykonawca muszą posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach niezbędnych do wykonania zamówienia tj: uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydanych na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz zaświadczeniem o przynależności do izby zawodowej. b) wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 300 000 zł brutto każda. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 5. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w takim przypadku złożona oferta spełniać musi następujące wymagania: a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą udokumentować, że łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz każdy z Wykonawców musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy, b) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, c) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6000,00 zł..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
  • Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę: 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1. 2. Wypełniony Kosztorys ofertowy - załącznik nr 2 3. Zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 3. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, aktualne zaświadczenie z oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności . Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - nr uprawnień). 6. Wykaz robot budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania . 7. Dokumenty potwierdzające, że prace wskazane w tym wykazie (co najmniej 2), zostały wykonane należycie. 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 300 000 zł. Oświadczenia: a) oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych b) oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec wszystkich dokumentów). c) oświadczenie wykonawcy jaką cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców). Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (oświadczenia, zobowiązania w oryginale). d/ dowód dokonaniu wpłaty wadium w wysokości 6000 zł. na konto Zamawiającego Nr konta Zamawiającego - Bank Millenium SA : 56 1160 2202 0000 0000 6090 0955.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT:

  • najniższa cena.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:

IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

  • Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.womp.torun.pl.
  • Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Administracji,Infrastruktury,Techniki i Eksploatacji , pokój nr 5 Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy ul.M.Skłodowskiej-Curie 61/67 87-100 Toruń.

IV.3.2) Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

  • Miejsce: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy ul.M.Skłodowskiej-Curie 61/67 87-100 Toruń Sekretariat pokój nr 1.
  • Data: 03.12.2008, godzina 10:00.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.