eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostycyn › Dostawa i montaż wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w ramach projektu pt. Doposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostycyn w ramach świadczenia wysokiej jakości usług

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-04

Gostycyn: Dostawa i montaż wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w ramach projektu pt. Doposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostycyn w ramach świadczenia wysokiej jakości usług
Numer ogłoszenia: 296870 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 275012 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostycyn, ul. Bydgoska 8, 89-520 Gostycyn, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 33 67 310, faks 52 33 67 311.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w ramach projektu pt. Doposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostycyn w ramach świadczenia wysokiej jakości usług.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia wraz z dostawą i montażem do oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostycyn w ramach projektu Doposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostycyn w ramach świadczenia wysokiej jakości usług do oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostycyn. 2.Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Wszelkie działania związane z realizacją projektu powinny uwzględniać uregulowania dotyczące projektów współfinansowanych z funduszy europejskich. 3.Miejscem realizacji zamówienia są oddziały przedszkolne w Szkole Podstawowej w Pruszczu, Szkole Podstawowej w Wielkiej Kloni oraz w Szkole Podstawowej w Wielkim Mędromierzu: a) Oddział Przedszkolny Szkoły Podstawowej w Pruszczu, ul. Dworcowa 33, 89- 520 Gostycyn b) Oddział Przedszkolny w Wielkiej Kloni, Wielka Klonia 15, 89-520 Gostycyn, c) Oddział Przedszkolny w Wielkim Mędromierzu - Wielki Mędromierz 59a, 89-520 Gostycyn. 4.Przedmiot zamówienia zawiera: 4.1.DOSTAWA ARTYKUŁÓW PLASTYCZNYCH, ZABAWEK I POMOCY DYDAKTYCZNYCH - zakup zabawek i pomocy dydaktycznych, - zakup pomocy dydaktycznych, - zakup artykułów plastycznych, Szczegółowy opis i wymagania, w tym parametry techniczne i jakościowe, dotyczące zamówienia określono w Załączniku Nr 2 do SIWZ 4.2 DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DO SAL I SZATNI ORAZ WYPOSAŻENIA WYPOCZYNKOWEGO - zakup i montaż mebli i wyposażenia oddziałów przedszkolnych, - zakup wyposażenia wypoczynkowego, - zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni, Szczegółowy opis i wymagania, w tym parametry techniczne i jakościowe, dotyczące zamówienia określono w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 4.3 DOSTAWA SPRZĘTU ICT, SPRZĘTU AUDIOWIZUALNEGO, ZAKUP OPROGRAMOWANIA DO TABLIC INTERAKTYWNYCH - dostawę sprzętu ICT, - dostawę sprzętu audiowizualnego, - dostawę oprogramowania do tablic interaktywnych Szczegółowy opis i wymagania, w tym parametry techniczne i jakościowe, dotyczące zamówienia określono w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 4.4 Szczegółowy zakres prac został opisany w opisach przedmiotu zamówienia, stanowiącym załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5.Parametry techniczne określone w załącznikach Nr 2 do SIWZ stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowane wyposażenie- dopuszcza się zaoferowanie sprzętu lub innego asortymentu o wyższych lub lepszych parametrach. Podane wymiary to wymiary minimalne. Użyte w opisach przedmiotu zamówienia materiały (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność, jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. 6.Wykonawca jest zobowiązany do dostawy przedmiotu zamówienia do odpowiednich oddziałów przedszkolnych wskazanych w pkt. 3. 7.Przedmioty zamówienia: a)są fabrycznie nowe, wolne od wad, b)są zgodne z opisem w załączniku 2 do SIWZ, c)są wolne od obciążeń prawami osób trzecich, d)posiadają atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, deklaracje zgodności obowiązujące na terenie UE. Ponadto muszą być dopuszczone do stosowania w przedszkolu, dostosowane do dzieci w wieku 3-5 lat i spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa oraz zgodne z obowiązującymi normami.(Wyżej wskazane dokumenty należy dostarczyć do zamawiającego w dniu dostawy towarów), e)posiadają niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim, f)posiadają gwarancję jakości zadeklarowaną przez oferenta w Formularzu Ofertowym. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad i usterek w terminie 7 dni licząc od daty pisemnego ( listem lub faksem) powiadomienia przez Zamawiającego. Okres gwarancji zostanie przedłużony o czas naprawy. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Zasadami przygotowania, realizacji i rozliczenia projektów systemowych w ramach Poddziałania 9.1.1 POKL w zakresie przygotowania oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym. 9.Wykonawca musi zapewnić na koszt własny i ryzyko załadunek, transport, rozładunek dostarczonych materiałów i urządzeń w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku wyposażenia i sprzętu wymagającego montażu, złożenia, Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu, złożenia dostarczonego wyposażenia we wskazanym miejscu, przy czym datą odbioru będzie przekazanie kompletnego złożonego lub zamontowanego wyposażenia i sprzętu. 10.Dostawy nastąpią w godzinach pracy placówek. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić przedstawiciela Zamawiającego z trzydniowym wyprzedzeniem o terminach dostawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.16.00.00 - Meble szkolne 36.16.10.00 - 36.16.10.00 39.51.61.00 - Meble tapicerowane 39.11.10.00 - Siedziska 39.11.20.00 - Krzesła 22.47.00.00 - Instrukcje 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 37.00.00.00 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne 37.51.00.00 - Lalki 37.52.00.00 - Zabawki 37.52.40.00 - Gry 37.52.41.00 - Gry edukacyjne 37.80.00.00 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 44.81.20.00 - Farby do celów artystycznych 30.23.46.00 - Pamięć flash 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o. o. Sp. k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13162,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15155,52

  • Oferta z najniższą ceną: 15155,52 / Oferta z najwyższą ceną: 19781,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.