eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Werbkowice › Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego budowy sieci wodociągowej dla miejscowości Łysa Góra , Strzyżowiec , Terebiniec , Wilków , Peresołowice , Dobromierzyce .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-17

Werbkowice: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego budowy sieci wodociągowej dla miejscowości Łysa Góra , Strzyżowiec , Terebiniec , Wilków , Peresołowice , Dobromierzyce .
Numer ogłoszenia: 296678 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy , ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice, woj. lubelskie, tel. 084 6572003 w. 33, faks 084 6572080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.werbkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego budowy sieci wodociągowej dla miejscowości Łysa Góra , Strzyżowiec , Terebiniec , Wilków , Peresołowice , Dobromierzyce ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie projektu budowlanego budowy sieci wodociagowej dla miejscowości Łysa Góra , Strzyżowiec , Terebiniec , Wilków , Peresołowice , Dobromierzyce gmina Wrebkowice wraz z przyłączami wodociągowymi . Łączna długość sieci wodociagowej do zaprojketowania wynosi ok. 23,5 km . Ilość przyłączy wodociągowych do zaprojketowania - 380 szt. Szczegółowy zakres opracowania : 1. Wykonanie aktualizacji map sytuacyjno - wysokościowych w skali 1:1000 do celów projektowych na matrycy z kalki technicznej i odbitek z matrycy w formie papierowej dla terenu objętego opracowaniem - teren ogółem - ok. 400 ha. Mapy należy wykonać zgodnie z obowiazujacymi przepisami prawa geodezyjnego i kartograficznego oraz instrukcjami branżowymi .Matryca mapy podlega przekazaniu Zamawiajacemu po wykorzystaniu przez Wykonawcę włącznie z komplatnym projektem budowlanym . 2. Opracowanie projektu budowlanego sieci wodociągowej z przyłączami w zakresie i formie zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego Dz.U z 2003 Nr 120 poz. 1133 w 5 egz. w tym 1 egz. w formie elektronicznej . 3. Opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich dla zakresu robót objętych projektem z uwzględnieniem podziału na koszty kwalifikowane , przy czym koszty kwalifikowane to : główne rurociągi oraz przyłącza do granicy nieruchomości . Koszty nie kwalifikowane to koszty obejmujące budowę przyłączy wodociągowych w granicach nieruchomości właścicieli dizałek . - w 2 egz. w tym 1 egz. w wersji elektronicznej 4. Sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zgodnie z rozporządzeniem ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku Dz. U z 2004 r Nr 202 poz. 2072.- 2 egz. w tym 1 egz. w formie elektonicznej . 5. Uzyskanie w imieniu Inwestora wszelkich wymaganych uzgodnień w tym także uzyskanie prawa do dysponowania gruntem na cele budowlane w formie umów cywilno - prawnych z włascicielami gruntów . 6. Przygotowanie niezbednej dokumentacji do uzyskania prawomocnej decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego , decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji / jeżeli wymagana/ oraz prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę . 7. Opracowanie niezbędnej dokumentacji geologiczno - inżynieryjnej dla projktowanych obiektów / jeżeli będzie wymagane w przypadku pompowni/. 8. Opracowanie raportu oceny oddziaływania na środowisko projektowanej inwestycji o ile bedzie wymagany . 9..Uzyskanie wszelkich uzgodnień w zakresie pozwoleń wodno - prawnych włącznie z decyzją pozwolenia wodno - prawnego . 10.Uzyskanie wszelkich uzgodnień i decyzji w zakresie przekroczenia siecią dróg . 11.Uzyskanie wszelkich uzgodnień w zakresie przekroczenia siecią terenów zamknietym PKP 12.Uzyskanie pozwolenia na budowę ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p., dotychczasowemu Wykonawcy usług, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 3.000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienai tego warunku Wykonawca składa : 1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ , 2. aktualny odpis z właściwego rejestru , w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 25 ust.1 pkt.2 ustawy p.z.p wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy wymaga aby Wykonawca ubiegajacy się o realizację przedmiotowego zamówienia wukonali ( a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonują) w okresie 3 lat , przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie , co najmniej 2 kontrakty na usługę wykonania projektu budowlanego budowy sieci wodociągowej o długości minimum 5 km każda.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o realizację przedmiotowego zamówienia, dysponowali następującymi osobami (Specjalistami) w trakcie realizacji zamówienia: a)Osoba posiadająca uprawnienia do projektowania branży o specjalności instalacyjnej sanitarnej wodociągowej , Wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, b)Osoba posiadająca uprawnienia do projektowania branży konstrukcyjnej , Wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, c)Osoba posiadająca uprawnienia do projektowania o specjalności elektrycznej Wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca składa dokumenty, o których mowa w pkt. 8.B.4 niniejszego SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o realizację przedmiotowego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa) posiadali ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 150.000 PLN. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca składa dokumenty, o których mowa w pkt. 8.B.6 niniejszego SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy, z którym podpisano umowę oraz określa warunki takiej zmiany: 1)zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT; 2)zmiana w przypadku regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; 3)zmiana oznaczenia danych Zamawiającego i/lub Wykonawcy; 4)zmiana Personelu Wykonawcy lub Zamawiającego; 5)zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w tym w szczególności: zaistnienia siły wyższej; wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności m. In.: nieujęte (niezinwentaryzowane) uzbrojenie podziemne, które nie zostało uwzględnione na mapach do celów projektowych; Zmiany może inicjować każda ze stron umowy wyłącznie w formie pisemnej, określając warunki jej dokonania, biorąc pod uwagę w szczególności: a) opis zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) koszt zmiany i sposób jego wyliczenia, d) wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia, e) czas wykonania zmiany, f) wpływ zmiany na termin zakończenia Kontraktu, Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.werbkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Werbkowice 22-550 Werbkowice ul. Zamojska 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Werbkowice 22-550 Werbkowice ul. Zamojska 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.