Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-17
Świebodzin: Wykonanie kompletu wykazów zmian danych ewidencyjnych do celów ewidencyjnych związanych ze zmianą granic miasta Świebodzin
Numer ogłoszenia: 296628 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin , ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 4750916, faks 068 4750918.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompletu wykazów zmian danych ewidencyjnych do celów ewidencyjnych związanych ze zmianą granic miasta Świebodzin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletu wykazów zmian danych ewidencyjnych do celów ewidencyjnych związanych ze zmianą granic miasta Świebodzin. 1.1. Wykonanie kompletu wykazów zmian danych ewidencyjnych do celów ewidencyjnych określających przyłączenie do poszczególnych obrębów ewidencyjnych jednostki ewidencyjnej: Świebodzin - miasto, działek z jednostki ewidencyjnej: Świebodzin - obszar wiejski, z następujących obrębów ewidencyjnych: a) Chociule - działki o nr ewidencyjnych: 20/9-20/45, 20/47-20/49, 20/52, 20/53, 20/55, 445/3, 445/4, 445/6-445/21, 446/1, 447/2, 447/3, 448/2, 448/3, 536, 453/1, 455/1, 455/2, 457, 458, 461, 479, 480/1, 480/3, 480/5 i 480/6; b) Grodziszcze - działki o nr ewidencyjnych: 1, 2, 3, 4/2, 4/3, 5/2, 5/4, 6/1, 32/3-32/5, 33/3, 95/5-95/8, 97/2, 97/3, 98/3, 98/4, 99, 100/1, 101/5, 121/2-121/5, 122/1-122/3, 123, 124, 125/1, 125/2, 126, 127, 128/2, 129/2, 130/3, 131/3, 133/4, 134/4, 134/5, 135/4, 135/5, 136/3, 141/3, 141/11, 141/12, 141/14, 141/16-141/22, 145/8, 212/1, 212/2, 213/2, 213/4, 215/2, 215/3, 215/4, 216/2, 216/3, 240/2, 240/3, 248/3, 248/4, 248/6, 248/7, 249, 250/7-250/10, 251, 252, 254/1, 254/2, 261/1, 261/2, 264, 265, 266/2, 266/3, 266/4, 274 i 287/2; c) Lubinicko - działki o nr ewidencyjnych: 16/1, 16/2, 17/5, 17/11-17/25, 17/27-17/29, 17/31-17/34, 19/1, 19/3, 19/4, 19/5, 22/1, 23/3-23/6, 23/9-23/12, 25/11, 25/12, 25/15 i 25/16; d) Lubogóra - działki o nr ewidencyjnych: 8/1 i 11/8; e) Ługów - działki o nr ewidencyjnych: 255/2, 255/4, 255/7, 255/10, 255/11, 255/13, 453/1, 453/2, 595/10, 595/11 i 714; f) Rozłogi - działki o nr ewidencyjnych: 3/2, 4/2, 8/4-8/8, 9, 132-134, 134/2, 134/3, 144/1, 316/3 i 319; oraz w przypadku scaleń, podziałów w/w działek ewidencyjnych. 2. Komplet wykazów zmian danych ewidencyjnych do celów ewidencyjnych należy wykonać w ilości 3 szt., z których: 1) 2 szt. należy złożyć w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Świebodzinie. 2) 1 szt. należy złożyć u Zamawiającego w Wydziale Geodezji, Rolnictwa i Ochrony Środowiska. 3. Przedmiot niniejszej umowy powinien być wykonany zgodnie z wymogami, które określają w szczególności: 1) Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). 2) Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.). 4. Zakres rzeczowy i ilościowy oraz termin realizacji usług będzie każdorazowo określony protokołem typowania usług, który Wykonawca będzie otrzymywał ze zleceniem wykonania poszczególnych usług z Wydziału Geodezji, Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Świebodzinie. 5. Wykonawca wykona własnymi siłami 100% wartości przedmiotu zamówienia. Uwaga: Przedmiot niniejszego zamówienia wykonywany jest w związku z ustaleniem nowych granic miasta Świebodzin z dniem 1 stycznia 2011 r. zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2010 r. w sprawie ustalenia granic i nazw gmin oraz siedzib ich władz, ustalenia granic niektórych miast oraz nadania niektórym miejscowościom statusu miasta (Dz. U. Nr 138, poz. 929)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii, zgodnie z art. 43 pkt 2) ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów, o których mowa w Rozdziale X ust. 2 SIWZ, o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzona kopia (w przypadku jego składania).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wraz z określeniem warunków takich zmian zawarta jest w Rozdziale XXVI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 48.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 22.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską świadczone na potrzeby budowy dróg leśnych w roku 2024 i 2025 z podziałem na Zadania
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bitumicznych z podziałem na 3 zadania
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Olsztynie na odcinku od skrzyżowania ul. Wyszyńskiego z ul. Leonharda do ul. Rejewskiego"
- Wykonanie kompletu dokumentów inwentaryzacji lokali mieszkalnych i niemieszkalnych położonych na terenie działania OReg. AMW w Szczecinie
- Odnowienie tynków i okładzin architektonicznych w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia. Odnowienie tynków i okładzin w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia - etap II.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Oddziału nefrologicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
- Utworzenie bazy dot. drzew przyulicznych w celu usprawnienia zarządzania zielenią wraz z przeprowadzeniem nadzoru inwestorskiego nad wskazanymi przez wykonawcę pracami pielęgnacyjnymi.
- Wykonanie inwentaryzacji, ekspertyzy stanu technicznego, ekspertyzy technicznej stanu ochrony p.poż. oraz audytu energetycznego dla obiektów użyteczności publicznej - zamówienie udzielane w 2 cz.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.