eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Męcka Wola, Gmina Sieradz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-17

Sieradz: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Męcka Wola, Gmina Sieradz
Numer ogłoszenia: 296508 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sieradz , ul. Armii Krajowej 5, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 827 55 50, faks 043 822 32 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Męcka Wola, Gmina Sieradz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Męcka Wola na długości 2,314,60 km (od km 0+000 od krawędzi jezdni ul. Sosnowej -drogi powiatowej nr 1756E) do km 2+314,60 (do istniejącej nawierzchni bitumicznej przy torach PLK (PKP). 2) Parametry drogi: Długość drogi - 2,314,60 km Klasa drogi D Kategoria obciążenia ruchu KR-1 -100 KN Podłoże gruntowe Gl Prędkość projektowa 30km/g - 40 km/g Nawierzchnia jezdni bitumiczna szerokości 5,0m-5,50m Pobocza umocnione - destruktem szerokości 1,0m - 1,20m Chodnik jednostronny z kostki brukowej szer.2,0m Zjazdy utwardzone (kostka brukowa, bitumiczne) Pas drogowy 10,0m- 12,0m 3) Przebudowa drogi polegała będzie na: Jezdnia - nawierzchnia bitumiczna - od km 0+000 do km 0+800 na szerokości 5,50m na wykonaniu podbudowy z mieszanki tłucznia kamiennego (0/63mm) grubości 21 cm (wykonanie koryta na całej szerokości jezdni - 5,50m), - wykonaniu warstwy wiążącej z asfaltobetonu grubości 4 cm na szerokości 5,50 m, - warstwa ścieralna z asfaltobetonu grubości 4 cm na szerokości 5,50 m, - spadek poprzeczny jednostronny 1 %, - od km 0+800 do km 2+314,60 na szerokości 5,0 m, na istniejącej podbudowie -warstwa wzmacniająca grubości średnio 12 cm z mieszanki tłucznia kamiennego oraz na poszerzeniach o zmiennej szerokości do 2,0m - podbudowa z mieszanki tłucznia kamiennego(frakcji 0/63mm) grubości 25 cm i goewłóknina szerokości 1,0m o rozciągalności 800N (tj. od km 0+800 do km 2+232 ), - na odcinku od km 2+232 do km 2+314,60 podbudowa grubości 25cm na całej szerokości jezdni tj. 5,20, warstwa wiążąca z asfaltobetonu grubości 4 cm na szerokości 5,10m, warstwa ścieralna z asfaltobetonu grubości 4 cm na szerokości 5,00m. Spadek poprzeczny - daszkowy 2 %. Spadek podłużny w dostosowaniu do istniejącego Chodniki i zjazdy do posesji, Od km 0+000 do km 0+800 po stronie prawej - chodnik szerokości 2,0m z kostki brukowej szarej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 5 cm, krawężnik o wymiarach 15 x 30 x100 wystający +12 cm ponad krawędź jezdni. Zjazdy do posesji po stronie lewej i po stronie prawej na odcinku od km 0+000 do km 0+800 oraz na pozostałym odcinku drogi - z kostki brukowej w kolorze czerwonym lub grafit grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5 cm, podbudowie z mieszanki tłucznia kamiennego grubości 15 cm (0/63 mm).Podłużnie na odcinku poza chodnikiem po stronie prawej i lewej zjazdy wykończyć obrzeżami betonowymi o wymiarach 8 x30 x 100 na ławie betonowej. Na zjazdach z kostki brukowej - przy krawędzi jezdni ustawić krawężnik o wymiarach 15 x 30 x 100 na ławie betonowej z oporem (z betonu B-15) wystający ponad krawędź jezdni +4cm. Przy bramach zakończenie zjazdu - oporem z obrzeża betonowego 8 x 30 x 100 na ławie betonowej. Pod zjazdami do posesji na odcinkach rowów przydrożnych - rury PEHD o średnicy 300mm o sztywności obwodowej 8 kN/m2. Zjazdy na pola i na drogi boczne. Na zjazdach na pola nawierzchnia bitumiczna z asfaltobetonu grubości 4 cm na podbudowie z mieszanki tłucznia kamiennego grubości 15 cm (frakcji 0/63mm), na zjazdach na drogi boczne (zjazd nr 81, zjazd nr 82) nawierzchnia z asfaltobetonu grubości 4 cm na podbudowie z mieszanki tłucznia kamiennego (frakcji0/63mm) grubości 25 cm. Na odcinkach rowów przydrożnych - rury PEHD o średnicy 300mm o sztywności obwodowej 8 kN/m2. Podłużnie wykończone obrzeżami betonowymi o wymiarach 8 x 30 x l00 na podsypce cementowo - piaskowej grubości 4 cm ( zatopione ). Połączenie z jezdnią -zjazdy na pola wyokrąglono łukiem R= 3,0 m. Zjazdy na drogi boczne wyokrąglono łukiem R=6,0m, R=6,0m (zj. nr 81), R=6,0m i R=5,0m (zj. nr 82). Włączenie do drogi powiatowej -ul. Sosnowej wyokrąglono promieniami R=8,0m, R=8,0m. Pobocze od km 0+000 do km 2 + 314,60 strona lewa od km 0+800 do km 2+314,60 strona prawa Pobocze umocnione destruktem bitumicznym na szerokości 1,0m grubości 10 cm, na podbudowie tłuczniowej grubości l0 cm (materiał pozyskany z korytowania z odcinka drogi od km 0+000 do km 0+800) Odwodnienie Na odcinku od km 0+000 do km 0+506 po stronie lewej - przy krawędzi jezdni ciek z elementów betonowych o wymiarach 50 x 60 na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie betonowej. W km 0+268 i w km 0+357 projektowane studnie chłonne o średnicy 1000mm i głębokości 2,0m (każda ) z podwójną kratką (wpustem ulicznym) połączone przykanalikiem z rur PCV o średnicy 200mm długości 87,0m. Projektowany przepust w km 1 + 097 z rur żelbetowych o średnicy 600mm długości 8,0m. Istniejący przepust w km 2+ 261 o średnicy 2 x 400mm długości 6,00m - do przebudowy na przepust żelbetowy o średnicy 1000mm długości 9,00m z barierami stalowymi SP-04 po obu stronach na długości 12,0m z 2 = 24 ,00m . Rowy przydrożne Od km 0+506 do km 1+430 po stronie lewej - odmulić głębokość 30cm - 50cm od km 0+800 do km 2+261 po stronie prawej - odmulić głębokość 30cm - 50 cm od km 0+000 do km 0+045 po stronie prawej wzdłuż drogi powiatowej - odmulić rów na długości 45m i na głębokości do50cm. Zakrzaczenia Po stronie lewej na długości 150 m z pobocza i rowu przydrożnego usunąć zakrzaczenia z karczowaniem pni oraz 5 drzew wchodzą w skrajnię drogową (grusza dzika o obwodzie: 240cm, 100cm, 100cm, 170cm, 185cm) 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, przedmiar robót i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załączniki nr 9 i 10 SIWZ. 5) Wykonawca udzieli gwarancji jakości na roboty budowlane na okres 60 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji dróg i wartości co najmniej 2 500 000,00 zł każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej następującym sprzętem: walec stalowy 10t - 2szt, walec ogumiony - 1szt, rozkładarka masy - 1szt, skrapiarka - 1szt, ładowarka - 1szt, równiarka - 1szt, spycharka - 1szt., samochody samowyładowcze o ładowności min. 16t - co najmniej 5szt, dysponuje wytwórnią mas bitumicznych o wydajności min. 150Mg na godzinę posiadającą wdrożony system Zakładowej Kontroli Produkcji i położoną w odległości od miejsca budowy zapewniającej transport i wbudowanie w czasie nie dłuższym niż dwie godziny lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o dostawie mieszanki z wytwórni spełniającej ww. warunki. Masa bitumiczna ma spełniać obowiązujące normy jakości.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W szczególności Wykonawca wykaże i udokumentuje, że dysponuje min. 1 osobą uczestniczącą w wykonaniu zamówienia, która posiada stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej i posiada co najmniej 3 lata doświadczenia w pełnieniu kierownika budowy/ robót od daty uzyskania uprawnień i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli: a. Wykonawca wykaże, iż posiada opłaconą polisę na kwotę 3 000 000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia b. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 2 500 000,00zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a. Certyfikat Zakładowej Kontroli Produkcji b. Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada pozwolenie na wytwarzanie, odzysk i transport odpadów w zakresie: odpady z budowy, remontów i demontażu obiektów budowlanych oraz infrastruktury drogowej (włączając glebę i ziemię) lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu posiadającego pozwolenie do wytwarzania, odzysku i transportu odpadów wraz z załączonym pozwoleniem. c. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ kosztorysu i przedmiaru robót. d. Dokumenty potwierdzające posiadanie upoważnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, e. Inne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na wniosek Wykonawcy Zamawiający może zgodzić się na przedłużenie terminu wykonania zamówienia o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: a. wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót, b. szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, c. działania siły wyższej mającej wpływ na termin wykonania zamówienia, (np.: działanie sił przyrody - huragan, powódź, pożar, stan wojenny, stan wyjątkowy itp.) d. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o okolicznościach mogących mieć wpływ na niedotrzymanie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie 7 dni licząc od dnia wystąpienia ww. okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.ugsieradz.com.pl/serwis/przetargi.jsp.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sieradz ul. Armii Krajowej 5 98-200 Sieradz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Sieradz ul. Armii Krajowej 5 98-200 Sieradz Punkt Obsługi Interesantów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.