To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-27
Suwałki: Ochrona osób i mienia w obiekcie Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45
Numer ogłoszenia: 29648 - 2014; data zamieszczenia: 27.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 1476 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Suwałkach, ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5631300, faks 087 5631303.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia w obiekcie Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1) przedmiotem zamówienia jest ochrona pracowników Sądu Okręgowego w Suwałkach i interesantów oraz ochrona mienia nieruchomego i ruchomego znajdującego się w obiekcie Sądu przy ul. Waryńskiego 45 realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej oraz polegająca na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej. 2) pełnienie stałego dyżuru przez jednego pracownika ochrony fizycznej w budynku przy ul. Waryńskiego 45: a) poniedziałek/piątek w godzinach 1500 - 800 b) w soboty, niedziele oraz dni świąteczne - całodobowo. c) pierwszy dyżur rozpoczyna się w dniu 01.02.2014r. o godzinie 000 d) ostatni dyżur kończy się w dniu 31.01.2015r. o godzinie 2400. 3) w szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega możliwość okresowej zmiany czasu pełnienia dyżuru np. w sytuacji ustalenia w Sądzie dnia wolnego od pracy w zamian za odpracowanie w innym dniu, na pisemny wniosek Zamawiającego skierowany do Wykonawcy na co najmniej 7 dni przed zmianą. 4) łączna liczba godzin w okresie realizacji zamówienia tj. 01.02.2014r. - 31.01.2015r. wynosi 7003 godzin. 5) powierzchnia chronionego budynku przy ul. Waryńskiego 45 wynosi 6.603,1 m2, powierzchnia posesji wynosi 3.789,40 m2. 6) do wykonywania przedmiotu zamówienia wymagane jest: a) wyznaczenie co najmniej 4 osób do obsługi jednoosobowego stanowiska stałego z obsługą systemu telewizji dozorowej, systemów antynapadowych, antywłamaniowych i przeciwpożarowych. b) wyznaczenie 1 osoby do zapewnienia nadzoru nad wykonaniem umowy, c) zapewnienie wsparcia pracowników ochrony grupą interwencyjną w rozumieniu § 1 ust. 3 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz. U. z 2011r. Nr 245, poz. 1462). 7) do wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca wyznaczy osoby niekarane, posiadające licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia, a osoba wyznaczona do nadzoru - licencję II stopnia, poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne oraz zaświadczenia o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych. 8) pracownicy ochrony powinni być: a) wyposażeni w środek łączności bezprzewodowej (telefon komórkowy) zapewniający bezpośrednie połączenie z firmą, Zamawiającym oraz z grupą interwencyjną. Numer telefonu komórkowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem pierwszego dyżuru, tj. przed 01.02.2014r. b) zaopatrzeni w jednolite umundurowanie oraz oznakowanie identyfikatorami. 9) wykonawca w celu realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek: a) sporządzić Instrukcję ochrony obiektu Sądu Okręgowego w Suwałkach w terminie 2 tygodni od rozpoczęcia wykonywania umowy i aktualizować go w zależności od potrzeb na wniosek Zamawiającego, b) prowadzić Książkę meldunków stałych dyżurów, c) sporządzać grafiki pełnienia służby ochrony d) sprawować kontrolę i nadzór nad podległymi pracownikami ochrony fizycznej. 10) obowiązki pracowników ochrony m.in.: a) sprawdzanie otoczenia obiektu sądowego po godzinach urzędowania sądów oraz w dni wolne od pracy oraz święta, nie rzadziej niż co 2 godziny, b) zapewnienie kontroli nad infrastrukturą chronionego obiektu oraz zapobieganie próbom kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia wewnątrz i na zewnątrz chronionego obiektu, c) zakaz wpuszczania od godziny 1500 do budynku sądowego osób nie będących pracownikami Sądu. Zakaz nie dotyczy pracowników sprzątających, d) legitymowanie osób wchodzących na teren budynku, w celu wykonania prac remontowych, usunięcia awarii, osób do wykonania prac czystościowych i in., i sprawdzanie ich zgodności z listą przedstawioną przez pracownika Zamawiającego, odpowiedzialnego za te czynności. e) dokumentowanie pobytu na terenie obiektu sądowego pracowników pogotowia energetycznego, ciepłowniczego, wodno-kanalizacyjnego oraz pracowników usuwających zgłoszone awarie, f) kontrolowanie wjazdu pojazdów na teren parkingów zamkniętych sądu i ich wyjazdu, za pomocą urządzeń monitorujących - według wykazu osób uprawnionych do parkowania samochodów na parkingu zamkniętym na oznakowanych numerami miejscach; g) otwieranie bramek wejściowych na posesję Sądu przed rozpoczęciem pracy i zamykanie po jej zakończeniu; h) w dni urzędowania sądów, na pół godziny przed rozpoczęciem pracy, otwieranie drzwi wejściowych od ul. Waryńskiego prowadzących do wiatrołapu, drugich zaś o godzinie rozpoczęcia pracy; i) wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń sądowych, wg posiadanego wykazu osób uprawnionych do ich pobrania, za pokwitowaniem w Książce wydawanych kluczy; j) uzbrajanie systemu alarmowego po zakończeniu urzędowania sądów, po uprzednim upewnieniu się, że nikt nie przebywa w strefach ochronnych, a zwłaszcza w części hotelowej obiektu, rozbrajanie systemu alarmowego przed rozpoczęciem pracy; k) nadzorowanie sprawności sygnalizacji alarmowych - antywłamaniowej i p.poż, a w przypadku awarii, niezwłoczne zawiadomienie Stacji Monitorowania Alarmów; l) prowadzenie ewidencji pracowników, którzy za zgodą przełożonych przebywają na terenie sądów po godzinach urzędowania; m) w razie stwierdzenia zagrożeń zaistniałych na terenie obiektu sądowego niezwłoczne powiadomienie dyżurnego agencji ochrony i w zależności od zagrożenia, służby publiczne takie jak: policja, straż pożarna, pogotowie ratunkowe, energetyczne itp., a następnie postępowanie zgodnie z instrukcjami ppoż. i wykonywania ochrony w obiekcie sądowym przy ul. Waryńskiego 45; n) w przypadku zagrożenia korzystanie z natychmiastowego, od przekazania sygnału alarmowego, wsparcia grupy interwencyjnej; o) wykonywanie innych doraźnie niezbędnych czynności związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa osób i mienia oraz ochrony informacji niejawnych w obiekcie sądowym; p) dokumentowanie przebiegu dyżuru w książce meldunków/zdarzeń, na zakończenie dyżuru oraz przekazywanie zmiennikowi istotnych informacji dotyczących ochrony obiektu sądowego lub osobom odpowiedzialnym w Sądzie za zapewnienie ochrony, bezpieczeństwa i porządku wewnętrznego. Po przyjęciu/zdaniu służby wspólnie ze zmiennikiem podpisanie zdania i przyjęcia dyżuru w obiekcie sądowym; q) postępowanie zgodne z instrukcją alarmową p.poż. i bhp oraz zasadami postępowania w wypadku zagrożenia bezpieczeństwa życia ludzi; r) przestrzeganie postanowień zarządzenia Prezesa Sądu Okręgowego w Suwałkach w sprawie ochrony, bezpieczeństwa i porządku wewnętrznego oraz ochrony informacji niejawnych w obiekcie Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego w Suwałkach..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGEMA-SERWIS Agencja Ochrony Osób i Mienia Spółka z o.o., ul. Kościuszki110, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58272,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 72354,99
Oferta z najniższą ceną: 72354,99 / Oferta z najwyższą ceną: 81830,02
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Budowa 6 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków w tym 3 sztuki z przepompowniami i 3 sztuk przepompowni ścieków przy budynkach Wigierskiego Parku Narodowego.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - Rejon 3
- Opracowanie dokumentacji projektowej zabezpieczenia i remontu stropu nad piwnicą w budynku przy ul. 1 Maja 28 w Suwałkach stanowiącym własność Gminy Miasto Suwałki
- Ochrona mienia Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach ul. Sejneńska 84
- " Rozbiórka budynku przy ul. Szpitalnej 62"
- Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z wykonaniem poczty pneumatycznej oraz modernizacji podjazdu dla karetek
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu monitorowania budynków Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie pod adresami: - Plac Jagielloński 1, 98-300 Wieluń (siedziba główna), (...)
- Świadczenie usług ochrony dla Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A". (2)
- Ochrona osób i mienia w obiektach Urzędu Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- ,.Kompleksowa organizacja wydarzenia kulturalnego na terenie Strefy Carnall Sztolni Królowa Luiza w Zabrzu, w ramach Carnall Festiwal 2024''.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.