eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Ochrona osób i mienia w obiekcie Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-27

Suwałki: Ochrona osób i mienia w obiekcie Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45
Numer ogłoszenia: 29648 - 2014; data zamieszczenia: 27.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 1476 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Suwałkach, ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5631300, faks 087 5631303.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia w obiekcie Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1) przedmiotem zamówienia jest ochrona pracowników Sądu Okręgowego w Suwałkach i interesantów oraz ochrona mienia nieruchomego i ruchomego znajdującego się w obiekcie Sądu przy ul. Waryńskiego 45 realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej oraz polegająca na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej. 2) pełnienie stałego dyżuru przez jednego pracownika ochrony fizycznej w budynku przy ul. Waryńskiego 45: a) poniedziałek/piątek w godzinach 1500 - 800 b) w soboty, niedziele oraz dni świąteczne - całodobowo. c) pierwszy dyżur rozpoczyna się w dniu 01.02.2014r. o godzinie 000 d) ostatni dyżur kończy się w dniu 31.01.2015r. o godzinie 2400. 3) w szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega możliwość okresowej zmiany czasu pełnienia dyżuru np. w sytuacji ustalenia w Sądzie dnia wolnego od pracy w zamian za odpracowanie w innym dniu, na pisemny wniosek Zamawiającego skierowany do Wykonawcy na co najmniej 7 dni przed zmianą. 4) łączna liczba godzin w okresie realizacji zamówienia tj. 01.02.2014r. - 31.01.2015r. wynosi 7003 godzin. 5) powierzchnia chronionego budynku przy ul. Waryńskiego 45 wynosi 6.603,1 m2, powierzchnia posesji wynosi 3.789,40 m2. 6) do wykonywania przedmiotu zamówienia wymagane jest: a) wyznaczenie co najmniej 4 osób do obsługi jednoosobowego stanowiska stałego z obsługą systemu telewizji dozorowej, systemów antynapadowych, antywłamaniowych i przeciwpożarowych. b) wyznaczenie 1 osoby do zapewnienia nadzoru nad wykonaniem umowy, c) zapewnienie wsparcia pracowników ochrony grupą interwencyjną w rozumieniu § 1 ust. 3 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz. U. z 2011r. Nr 245, poz. 1462). 7) do wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca wyznaczy osoby niekarane, posiadające licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia, a osoba wyznaczona do nadzoru - licencję II stopnia, poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne oraz zaświadczenia o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych. 8) pracownicy ochrony powinni być: a) wyposażeni w środek łączności bezprzewodowej (telefon komórkowy) zapewniający bezpośrednie połączenie z firmą, Zamawiającym oraz z grupą interwencyjną. Numer telefonu komórkowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem pierwszego dyżuru, tj. przed 01.02.2014r. b) zaopatrzeni w jednolite umundurowanie oraz oznakowanie identyfikatorami. 9) wykonawca w celu realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek: a) sporządzić Instrukcję ochrony obiektu Sądu Okręgowego w Suwałkach w terminie 2 tygodni od rozpoczęcia wykonywania umowy i aktualizować go w zależności od potrzeb na wniosek Zamawiającego, b) prowadzić Książkę meldunków stałych dyżurów, c) sporządzać grafiki pełnienia służby ochrony d) sprawować kontrolę i nadzór nad podległymi pracownikami ochrony fizycznej. 10) obowiązki pracowników ochrony m.in.: a) sprawdzanie otoczenia obiektu sądowego po godzinach urzędowania sądów oraz w dni wolne od pracy oraz święta, nie rzadziej niż co 2 godziny, b) zapewnienie kontroli nad infrastrukturą chronionego obiektu oraz zapobieganie próbom kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia wewnątrz i na zewnątrz chronionego obiektu, c) zakaz wpuszczania od godziny 1500 do budynku sądowego osób nie będących pracownikami Sądu. Zakaz nie dotyczy pracowników sprzątających, d) legitymowanie osób wchodzących na teren budynku, w celu wykonania prac remontowych, usunięcia awarii, osób do wykonania prac czystościowych i in., i sprawdzanie ich zgodności z listą przedstawioną przez pracownika Zamawiającego, odpowiedzialnego za te czynności. e) dokumentowanie pobytu na terenie obiektu sądowego pracowników pogotowia energetycznego, ciepłowniczego, wodno-kanalizacyjnego oraz pracowników usuwających zgłoszone awarie, f) kontrolowanie wjazdu pojazdów na teren parkingów zamkniętych sądu i ich wyjazdu, za pomocą urządzeń monitorujących - według wykazu osób uprawnionych do parkowania samochodów na parkingu zamkniętym na oznakowanych numerami miejscach; g) otwieranie bramek wejściowych na posesję Sądu przed rozpoczęciem pracy i zamykanie po jej zakończeniu; h) w dni urzędowania sądów, na pół godziny przed rozpoczęciem pracy, otwieranie drzwi wejściowych od ul. Waryńskiego prowadzących do wiatrołapu, drugich zaś o godzinie rozpoczęcia pracy; i) wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń sądowych, wg posiadanego wykazu osób uprawnionych do ich pobrania, za pokwitowaniem w Książce wydawanych kluczy; j) uzbrajanie systemu alarmowego po zakończeniu urzędowania sądów, po uprzednim upewnieniu się, że nikt nie przebywa w strefach ochronnych, a zwłaszcza w części hotelowej obiektu, rozbrajanie systemu alarmowego przed rozpoczęciem pracy; k) nadzorowanie sprawności sygnalizacji alarmowych - antywłamaniowej i p.poż, a w przypadku awarii, niezwłoczne zawiadomienie Stacji Monitorowania Alarmów; l) prowadzenie ewidencji pracowników, którzy za zgodą przełożonych przebywają na terenie sądów po godzinach urzędowania; m) w razie stwierdzenia zagrożeń zaistniałych na terenie obiektu sądowego niezwłoczne powiadomienie dyżurnego agencji ochrony i w zależności od zagrożenia, służby publiczne takie jak: policja, straż pożarna, pogotowie ratunkowe, energetyczne itp., a następnie postępowanie zgodnie z instrukcjami ppoż. i wykonywania ochrony w obiekcie sądowym przy ul. Waryńskiego 45; n) w przypadku zagrożenia korzystanie z natychmiastowego, od przekazania sygnału alarmowego, wsparcia grupy interwencyjnej; o) wykonywanie innych doraźnie niezbędnych czynności związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa osób i mienia oraz ochrony informacji niejawnych w obiekcie sądowym; p) dokumentowanie przebiegu dyżuru w książce meldunków/zdarzeń, na zakończenie dyżuru oraz przekazywanie zmiennikowi istotnych informacji dotyczących ochrony obiektu sądowego lub osobom odpowiedzialnym w Sądzie za zapewnienie ochrony, bezpieczeństwa i porządku wewnętrznego. Po przyjęciu/zdaniu służby wspólnie ze zmiennikiem podpisanie zdania i przyjęcia dyżuru w obiekcie sądowym; q) postępowanie zgodne z instrukcją alarmową p.poż. i bhp oraz zasadami postępowania w wypadku zagrożenia bezpieczeństwa życia ludzi; r) przestrzeganie postanowień zarządzenia Prezesa Sądu Okręgowego w Suwałkach w sprawie ochrony, bezpieczeństwa i porządku wewnętrznego oraz ochrony informacji niejawnych w obiekcie Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego w Suwałkach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGEMA-SERWIS Agencja Ochrony Osób i Mienia Spółka z o.o., ul. Kościuszki110, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58272,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72354,99

  • Oferta z najniższą ceną: 72354,99 / Oferta z najwyższą ceną: 81830,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.