Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-27
Kielce: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów multimedialnych i ekspozycyjnych
do Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej w Kielcach
Numer ogłoszenia: 296458 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego , ul. Ściegiennego 2/32, 25-125 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3618057, faks 041 3618057.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rot.swietokrzyskie.travel
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek stowarzyszeń.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów multimedialnych i ekspozycyjnych do Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej w Kielcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest zamówienie na dostawę elementów multimedialnych i ekspozycyjnych do Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej w Kielcach. Przedmiot zamówienia stanowi: 1 Wykonanie, dostawa i montaż mapy multimedialnej wraz z monitorami LCD. 2 Wykonanie, dostawa i montaż ekspozytorów na materiały promocyjne. 3 Wykonanie, dostawa i montaż logo w kształcie świętokrzyskiej czarownicy. 4 Dostawa i montaż map podwieszanych. 5 Wykonanie dostawa i montaż antyram na plakaty. 6 Dostawa i montaż ramowego ekranu projekcyjnego. 7 Dostawa i montaż projektora multimedialnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera pkt 2 SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 39.15.11.00 - Stojaki 22.11.43.00 - Mapy 44.81.24.00 - Wyroby dekoracyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu jest wymagane wadium. Wysokość wadium Zamawiający ustala na kwotę 1.500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) 2. Wadium winno być wniesione w: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 57 1050 1416 1000 0022 6639 9803 w ING Banku Śląskim. W tytule przelewu Wykonawca wskazuje: wadium w przetargu na dostawę elementów multimedialnych i ekspozycyjnych RCIT w Kielcach b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) gwarancjach bankowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie innej niżej pieniądz należy złożyć w formie oryginału. 3. Wykonawca jest obowiązany do wniesienia wadium przed terminem składania ofert. Przez wniesienie wadium w pieniądzu należy rozumieć uznanie rachunku zamawiającego na kwotę, wskazaną w pkt. 9.1.1. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium. Okoliczności te muszą uwzględniać sytuacje określone: a) w art 46 ust. 4 a Pzp, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie na mocy art. 26 ust. 3 nie złoży dokumentów lub oświadczeń, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; b) w art. 46 ust. 5 Pzp, gdy Wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo gdy zawarcie umowy w wprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty do wysokości określonej w gwarancji kwoty, nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności wskazane wyżej w lit. a i b; 2) termin obowiązywania gwarancji; 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 4. Dowód wniesienia wadium Wykonawca załącza do oferty.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.1.1 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie usług związanych z tworzeniem multimedialnych elementów wyposażenia wnętrz oraz elementów poligraficznych do prezentacji materiałów oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 5.1.2 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia; 5.1.3 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania. 5.1.4 w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia i usługa ta została wykonana należycie. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli: 1. wykonawca zrealizował zamówienie na wykonanie, dostawę i montaż elementów wykonanych z zastosowaniem konturowych tablic oraz wszelkich urządzeń multimedialnych i zamówienie zostało wykonane należycie, co wykonawca wykaże przedstawiając zdjęcie lub wizualizację wykonanej dostawy oraz stosowny dokument wystawiony na tę dostawę przez Zamawiającego (referencje, zaświadczenia lub inne równoważne, z których wynikać będzie, że zamówienie zostało wykonane należycie); 2. wykonawca zrealizował zamówienie, którego przedmiotem była dostawa urządzeń do ekspozycji materiałów poligraficznych i zamówienie to zostało wykonane należycie co wykonawca wykaże przedstawiając stosowny dokument wystawiony na tę usługę przez Zamawiającego (referencje, zaświadczenia lub inne równoważne, z których wynikać będzie, że zamówienie zostało wykonane należycie); 3. wartość zrealizowanych dostaw (wynagrodzenie wykonawcy brutto) wynosiła co najmniej 60.000 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych). 4. UWAGA: Zamawiający nie wymaga, by na usługi określone w pkt. 1-2 były wykonane w ramach jednego zamówienia, oraz by zostały zlecone w ramach zamówienia publicznego. 5. UWAGA: Zamawiający nie wymaga, by - w przypadku wykazania realizacji usług określonych w pkt. 1-2 w kilku zamówieniach - każda usługa miała wartość 60.000 złotych. W takim przypadku wartość wszystkich wskazanych przez Wykonawcę zamówień łącznie powinna odpowiadać co najmniej tej kwocie. Zamawiający nie weźmie jednak pod uwagę wartości wskazanych przez Wykonawcę usług nie odpowiadających swoim zakresem usługom, o których mowa w pkt. 1-2. Niespełnienie powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp - załącznik nr 3 do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) umowę spółki cywilnej - jeżeli wykonawcy prowadzą działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej; d) Wykaz wykonanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; f) referencje wystawione przez Zamawiających, stwierdzające należyte wykonanie usług; Wykonawca załącza do oferty oryginał, lub potwierdzoną przez siebie za zgodność kopię odpisów lub zaświadczeń, o których mowa w pkt. 6.1. W ofercie Wykonawca jest obowiązany wskazać część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca załącza do oferty oryginał, lub potwierdzoną przez siebie za zgodność kopię odpisów lub zaświadczeń, o których mowa wyżej. W ofercie Wykonawca jest obowiązany wskazać część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rot.swietokrzyskie.travel.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REGIONALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
Ul. ŚCIEGIENNEGO 2/32
25 - 033 KIELCE.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2009 godzina 10:00, miejsce: REGIONALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO Ul. ŚCIEGIENNEGO 2/32 25 - 033 KIELCE.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Kampania Promocyjna Województwa Świętokrzyskiego współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Kompleksowa usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia z zakresu spec. I stopnia w zawodzie pracownik socjalny w ramach projektu "Koordynacja polityki społecznej w województwie świętokrzyskim"
- Dostawy stentów oraz materiałów medycznych dla potrzeb Klinicznego Oddziału Chirurgii Naczyniowej WSzZ Kielce
- Zakup i sukcesywna dostawa kontrastów do tomografii i rezonansu dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- Usługi w zakresie napraw pojazdów służbowych Policji województwa świętokrzyskiego - Naprawa dolnej części silnika w pojazdach służbowych
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO-BUDOWLANYCH OBIEKTÓW UJK W KIELCACH
- Zakup i Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych niesterylnych i opatrunków specjalistycznych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo -wychowawczych i edukacyjnych na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. "Edukacja, kwalifikacje i kompetencje w ramach systemu kształcenia ogólnego w Powiecie Łukowskim"
- ZP. 99.2024 - Dostawa materiałów indywidualnie logowanych
- Dostawa: notes spiralny, drewniany długopis, bluza męska, kubek izotermiczny
- "Zakup i dostawa materiałów biurowych i artykułów szkolnych dla Gminy Miasta Sanoka i jej jednostek organizacyjnych".
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podstaw. w Wielopolu Skrzyńskim
więcej: Mapy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.