eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczółki › Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżki rowerowej po trasie zlikwidowanej linii kolejowej Pszczółki-Skarszewy, na terenie Gminy Pszczółki - etap II.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-27

Pszczółki: Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżki rowerowej po trasie zlikwidowanej linii kolejowej Pszczółki-Skarszewy, na terenie Gminy Pszczółki - etap II.
Numer ogłoszenia: 296434 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pszczółki , ul. Pomorska 18, 83-032 Pszczółki, woj. pomorskie, tel. 058 6839128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżki rowerowej po trasie zlikwidowanej linii kolejowej Pszczółki-Skarszewy, na terenie Gminy Pszczółki - etap II..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżki rowerowej po trasie zlikwidowanej linii kolejowej Pszczółki-Skarszewy, na terenie Gminy Pszczółki - etap II. Zamówienie obejmuje roboty drogowe polegające na: - wykonaniu ścieżki rowerowej, - przełożeniu odcinka chodnika w pasie drogi krajowej nr 1 na powierzchni ok. 29 m2, - przebudowie skrzyżowania ścieżki rowerowej z drogą powiatowa 2220 G w miejscowości Żelisławki. Do wykonania są odcinki w kilometrze od 0+ 000,00 (połączenie z ciągiem pieszo jezdnym usytuowanym w ciągu drogi krajowej nr 1) do 0+890,40 (połączenie z drogą powiatową nr 221 G) i od km 2+700,33 (od wykonanego łącznika z przejazdu pod autostradą A1) do 3+ 131,92 (skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2220G), łącznej długości ok. 1 322 mb. W ramach wykonywanych robót Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru od Zamawiającego i zamontowania na wykonanym odcinku ścieżki rowerowej, 140 sztuk barier segmentowych z rur stalowych. Barierki zmagazynowane są w odległości ok. 3 km od miejsca prowadzenia robót. Zamawiający wprowadza zmianę do dokumentacji projektowej polegającą na: - zamianie projektowanej warstwy ścieralnej nawierzchni ścieżki z asfaltu piaskowego na nawierzchnię z mastyksu grysowego, - zmianie sposobu wykończenia korony ścieżki, polegającej na ułożeniu pobocza z frezu asfaltowego, spryskanego emulsją szybkorozpadową, pokrytą grysem koloru czerwonego, o gr. 2 do 5 mm lub 5 do 8 mm. Zamawiający wymaga, aby materiały oraz urządzenia zastosowane przy wykonaniu przedmiotu zamówienia były zgodne z dokumentacją lub równoważne oraz spełniały parametry opisane w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji wykonania i odbioru robót. Kompletna dokumentacja projektowa obiektu jest dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 14, w godz. 9-15, od poniedziałku do piątku. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych, będącymi załącznikami do SIWZ oraz pozwoleniem na budowę i przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. Z 2006 r. Nr 156, poz. 1118)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 10.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia, 2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 3) w ciągu ostatnich 5 lat wykonali 2 obiekty o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, 4) dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, 5) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy, w specjalności drogowej, posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami drogowymi, 6) dysponują co najmniej 10 osobami posiadającymi min. 2 letnie doświadczenie w wykonywaniu robót w zawodzie: robotnik drogowy, układacz masy bitumicznej, operator walca, operator rozściełacza masy, operator koparko- ładowarki, 7) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową pozwalające na sfinansowanie przedmiotu zamówienia w wysokości 100%, 8) nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawcy składający ofertę wspólnie muszą; a)ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) spełniać wspólnie warunki określone w pkt. 1. podpunkty 1), 3), 4), 5), 6),7), c) spełniać każdy z osobna warunek określony w pkt. 1. podpunkty 2), 8), d) zawrzeć umowę regulującą współpracę podmiotów. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków metodą spełnia / nie spełnia oraz na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę Wykonawcy składa się wypełniony i podpisany druk oferta wg wzoru znajdującego się w części II SIWZ, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. do OFERTY oraz dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 3) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 4) oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym do wykonania zamówienia (załącznik do OFERTY) lub przedstawienie pisemnego zobowiązania potwierdzającego udostępnieniu potencjału technicznego do wykonania zamówienia od innych podmiotów, 5)wskazanie osoby mającej pełnić obowiązki kierownika budowy z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia oraz wykaz robót odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia przy których pełniła ona obowiązki kierownika robót lub obowiązki kierownika budowy, 6) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia, według zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. 7) oświadczenie Wykonawcy, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową pozwalające na sfinansowanie przedmiotu zamówienia w wysokości 100% (załącznik do OFERTY), 8) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik do OFERTY), 9) w przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wraz z umową regulującą współpracę Wykonawców. 2. Dokumenty złożone przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia będą rozpatrywane łącznie, z wyjątkiem pkt. 1. ppkt. 1), 2), 8). 3. Zamawiający żąda, aby przedstawione dokumenty były sporządzone w języku polskim, w oryginale lub formie kserokopii poświadczonej, na każdej stronie, za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę. 4. Wykonawcy składający ofertę wspólną będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. 5. Zamawiający może w ramach solidarnej odpowiedzialności żądać wykonania umowy od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pszczolki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Pszczółki, ul. Pomorska 18, sekretariat - pokój nr 1..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2009 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Pszczółki, ul. Pomorska 18, sekretariat - pokój nr 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Działanie 8.1., Poddziałanie 8.1.2..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.