eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Młynary › Realizacja projektu Szkolny Ośrodek Kariery dla uczniów Gimnazjum w Młynarach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-25

Młynary: Realizacja projektu Szkolny Ośrodek Kariery dla uczniów Gimnazjum w Młynarach
Numer ogłoszenia: 296350 - 2013; data zamieszczenia: 25.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Młynarach , ul. Warszawska 1, 14-420 Młynary, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-55 249 08 72, faks 0-55 249 08 72.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja projektu Szkolny Ośrodek Kariery dla uczniów Gimnazjum w Młynarach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego Indywidualnych Profili Edukacyjno-Zawodowych 156 uczniów Gimnazjum w Zespole Szkół w Młynarach oraz przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego zajęć warsztatowych dla 203 uczniów Gimnazjum w Zespole Szkół w Młynarach oraz zapewnienie na rzecz zamawiającego opieki dla grup młodzieży (203 uczniów Gimnazjum w Zespole Szkół w Młynarach) w okresie od 1 września 2013 roku do 30 czerwca 2015 roku. Działanie jest realizowane w ramach projektu Szkolny Ośrodek Kariery dla uczniów Gimnazjum w Młynarach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Postępowanie prowadzone jest jako całość. Przedmiot zamówienia: I. Wykonanie Indywidualnych Profili Edukacyjno-Zawodowych (IPEZ) przez doradcę zawodowego i przez psychologa (CPV - 80310000-0 Usługi edukacji młodzieży). 1872h dydaktycznych (1h dydaktyczna = 45min) pracy doradcy zawodowego oraz 312h dydaktycznych (1h dydaktyczna = 45min) pracy psychologa. W ramach usługi Wykonawca musi: 1. Przeprowadzić indywidualne badania testami i kwestionariuszami diagnostycznymi 156 uczniów Gimnazjum w Młynarach. Testy i kwestionariusze niezbędne do przeprowadzenia badań: a) Test preferencji i predyspozycji zawodowych określający preferencje i predyspozycje ucznia, wersja komputerowa. b) Kwestionariusz Psychologiczny określający Popularną Inteligencję Emocjonalną jako bazą do tworzenia IPEZ - wersja komputerowa. c) Wielowymiarowy kwestionariusz preferencji określający obszary preferencji zawodowych - wersja komputerowa. d) Kwestionariusz preferencji zawodowych precyzujący obszary badane testami komputerowymi - wersja papierowa. e) Kwestionariusz oceniający potrzeby ucznia - psychologiczny test do opracowania przez psychologa - wersja papierowa. f) Test na przedsiębiorczość badający predyspozycje do prowadzenia własnej działalności gospodarczej - wersja papierowa. g) Kwestionariusz zainteresowań zawodowych zawężający obszary zainteresowań ucznia zawodami - wersja papierowa. h) Wstępna orientacja zawodowa - test komputerowy - wskazujący obszary największego potencjału ucznia. 2. Przeprowadzić wywiad szkolny i wywiad społeczno-życiowy z uczniem oraz wywiad wychowawczy z wychowawcą klasowym ucznia dla 156 uczniów Gimnazjum w Młynarach. 3. Zapewnić wyżej wymienione testy, kwestionariusze i wywiady w ilości niezbędnej do wykonania 156 IPEZ. Testy, kwestionariusze i wywiady zostaną nieodpłatnie przekazane Zamawiającemu przez Wykonawcę po zakończeniu realizacji projektu. 4. Zakupić na wyposażenie Szkolnego Ośrodka Kariery w Gimnazjum w Młynarach i nieodpłatnie przekazać Zamawiającemu po zakończeniu realizacji projektu: a) Multimedialny indywidualny planer kariery nastawiony na wdrażanie wniosków wynikających z IPEZ. b) e-SZOK. 5. Opisać wyniki badań (na podstawie testów i kwestionariuszy oraz wywiadów) w formie indywidualnej broszury IPEZ dla 156 uczniów Gimnazjum w Młynarach , która zawierała będzie także propozycje wyboru przez nich szkół średnich, ewentualnych studiów oraz zawodu/zawodów. 6. Zapewnić materiały eksploatacyjne i biurowe niezbędne do wykonania 156 IPEZ. 7. Zaplanować przeprowadzenie badań i wywiadów w porozumieniu z Zamawiającym. Badania i wywiady mogą odbywać się w dni powszednie w godzinach 8-16. 8. Dostosować terminy realizacji badań i wywiadów, metody i narzędzia do potrzeb i możliwości uczestników. 9. Miejsce realizacji badań: Szkolny Ośrodek Kariery znajdujący się w Zespole Szkół w Młynarach. 10. Zapewnić, po zakończeniu wykonywania indywidualnych badań i wywiadów, transport do domu uczestnikom zamieszkałym na terenie Gminy Młynary poza miastem Młynary (101 osób). 11. Dokumentować własną pracę poprzez: potwierdzenia przekazania IPEZ uczniom, sprawozdanie ze zrealizowanych działań oraz kopie wszelkich materiałów (wyniki badań, wywiady, materiały przekazane uczestnikom, kopie IPEZ) . 12. Przedłożyć wzory wszystkich dokumentów do akceptacji przez Zamawiającego, najpóźniej w dniu podpisania umowy. 13. Przestrzegać Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w szczególności w zakresie oznaczania dokumentacji potwierdzającej właściwą realizację zadania oraz informowania Uczestników o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 14. Realizować zadania zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informować Zamawiającego o zaangażowaniu osoby realizującej zadanie, w realizację innych projektów finansowanych w ramach POKL. II. Przeprowadzenie zajęć warsztatowych przez doradcę zawodowego (CPV - 80310000-0 Usługi edukacji młodzieży). 40h dydaktycznych (1h dydaktyczna = 45 minut) pracy doradcy zawodowego. W ramach usługi Wykonawca musi: 1. Przeprowadzić zajęcia warsztatowe dla 203 uczniów Gimnazjum w Młynarach mające na celu: a) Podniesienie umiejętności kreowania własnej drogi edukacyjno-zawodowej; autobariery; personalizacja potrzeb i oczekiwań. b) Podniesienie kompetencji przedsiębiorczości i inicjatywności: własna działalność gosp.; perspektywiczne branże; europejski rynek pracy otwarty dla wszystkich; zawody przyszłości. c) Podniesienie kompetencji społecznych: dorosłość i funkcjonowanie w niej; branie odpowiedzialności za podejmowane decyzje; autoprezentacja. d) Przełamywanie stereotypów związanych z płcią w kontekście rynku pracy i prowadzenia działalności gospodarczej; wynagrodzenia w zawodach w odniesieniu do płci; kariera pozioma i pionowa kobiet; branże zw. z płcią. 2. Grupę na zajęcia będzie stanowić 1 klasa (22-30 uczniów) - łącznie 8 grup. Klasy III w roku szkolnym 2013/14 i w roku szkolnym 2014/15 zrealizują po 10h zajęć w każdym roku szkolnym, klasy II i I w roku szkolnym 2013/14 i w roku szkolnym 2014/15 zrealizują po 5h zajęć w każdym roku szkolnym. 3. Zajęcia będą odbywały się co miesiąc i będą prowadzone z wyk. nowych i innowacyjnych form przekazu i pracy (m.in.: metoda projektowa, case study, autoprezentacje). 4. Zakupić programy multimedialne i prezentacyjne niezbędne do realizacji innowacyjnych zajęć. Są to programy umożliwiające prowadzenie zajęć w nowoczesny, innowacyjny sposób. Będą to m.in.: a) Kariera na maksa wersja I, II i III. b) Piramida kariery 7 części. c) Spacery po zawodach - 17 części. 5. W/w programy zostaną nieodpłatnie przekazane Zamawiającemu przez Wykonawcę po zakończeniu realizacji projektu. 6. Zaplanować przeprowadzenie zajęć warsztatowych w porozumieniu z Zamawiającym. Zajęcia warsztatowe mogą odbywać się w dni powszednie w godzinach 8-16. 7. Dostosować terminy realizacji zajęć warsztatowych do potrzeb i możliwości uczestników. 8. Zapewnić materiały eksploatacyjne i biurowe niezbędne do przeprowadzenia zajęć warsztatowych. 9. Miejsce realizacji zajęć warsztatowych: Szkolny Ośrodek Kariery znajdujący się w Zespole Szkół w Młynarach. 10. Dokumentować własną pracę poprzez: dzienniki zajęć, listy obecności i sprawozdanie ze zrealizowanych działań. 11. Przedłożyć wzory wszystkich dokumentów do akceptacji przez Zamawiającego, najpóźniej w dniu podpisania umowy. 12. Przestrzegać Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w szczególności w zakresie oznaczania dokumentacji potwierdzającej właściwą realizację zadania oraz informowania Uczestników o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 13. Realizować zadania zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informować Zamawiającego o zaangażowaniu osoby realizującej zadanie, w realizację innych projektów finansowanych w ramach POKL. III. Zapewnienie opieki dla grup młodzieży podczas: 1. Wyjazdów na Targi Szkół Średnich do Elbląga i do Pasłęka (8grup, 1 grupa = 1 klasa, 8 wyjazdów w 2014 roku i 8 wyjazdów w 2015 roku) (CPV - 80310000-0 Usługi edukacji młodzieży). Na każdym wyjeździe będzie 2 opiekunów. 1 wizyta to 5h dydaktycznych (1h dydaktyczna = 45 minut) pracy opiekuna x 2 opiekunów. Łącznie 160h pracy opiekunów. 2. Wizyt w zakładach pracy w Młynarach (8grup, 1 grupa = 1 klasa, 12 wizyt w 2014 roku i 12 wizyt w 2015 roku). (CPV - 80310000-0 Usługi edukacji młodzieży). Na każdej wizycie będzie 2 opiekunów. 1 wizyta to 2h dydaktycznych (1h dydaktyczna = 45 minut) pracy opiekuna x 2 opiekunów. Łącznie 96h pracy opiekunów. W ramach usługi Wykonawca musi: 1. Zapewnić opiekunów w porozumieniu z Zamawiającym na terminy wyznaczone przez Zamawiającego. O terminach Zamawiający poinformuje Wykonawcę minimum tydzień przed planowanymi wyjazdami lub wizytami. 2. Opiekunem może być pedagog lub psycholog lub doradca zawodowy lub nauczyciel. 3. Grupę na wyjazdy lub wizyty będzie stanowić 1 klasa (22-30 uczniów). 4. Realizować zadania zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informować Zamawiającego o zaangażowaniu osoby realizującej zadanie, w realizację innych projektów finansowanych w ramach POKL..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Doradca zawodowy posiadający licencję lub dyplom + psycholog z dyplomem o specjalności klinicznej. Dokument/y lub pismo/a potwierdzające, że osoba/osoby wykonująca/e przedmiot zamówienia w obszarze IPEZ jako doradca zawodowy, ma/mają doświadczenie w wykonywaniu Indywidualnych Profili Edukacyjno-Zawodowych i wykonał/a/y ich do tej pory dla minimum 50 uczniów gimnazjum. Dokument/pismo powinno także zawierać informację, że Indywidualne Profile Edukacyjno-Zawodowe były wykonywane dla uczniów gimnazjum (13-16 lat) oraz, że były realizowane na podstawie co najmniej dziewięciu spośród jedenastu testów i kwestionariuszy oraz wywiadów wymienionych w SIWZ w punkcie: Przedmiot zamówienia - wykonanie IPEZ oraz przedstawi 5 takich IPEZ, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat. Dokumenty lub pisma potwierdzające, że osoba-osoby wykonujące przedmiot zamówienia w obszarze IPEZ jako psycholog, mają doświadczenie w wykonywaniu Indywidualnych Profili Edukacyjno-Zawodowych i wykonywały ich do tej pory dla minimum 50 uczniów gimnazjum. Pismo powinno także zawierać informację, że Indywidualne Profile Edukacyjno-Zawodowe były wykonywane dla uczniów gimnazjum (13-16 lat) oraz, że były realizowane na podstawie: Kwestionariusza Psychologicznego określającego Popularną Inteligencję Emocjonalną jako bazą do tworzenia IPEZ oraz na podstawie kwestionariusza oceniającego potrzeby ucznia (test psychologiczny) oraz przedstawi 5 takich IPEZ, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat. Dokumenty lub pisma potwierdzające, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia jako doradca zawodowy mają doświadczenie w realizacji zadań merytorycznych na rzecz uczniów gimnazjum (13-16 lat) w ramach projektów EFS POKL oraz posiadają co najmniej 3 pozytywne opinie z realizacji takich projektów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności i przedstawi kopię takiego ubezpieczenia na kwotę co najmniej 50000,-zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy 2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 3. Wykaz wykonanych lub wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług w zakresie usług edukacji młodzieży wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Doświadczenie doradcy zawodowego - 40
  • 3 - Doświadczenie psychologa - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mlynary.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Młynarach ul. Warszawska 1 14-420 Młynary.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół w Młynarach, ul. Warszawska 1, 14-420 Młynary, pokój 24.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.