eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa ratowniczych zestawów hydraulicznych, motopomp, balonu oświetleniowego oraz kamery termowizyjnej dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-03

Kraków: Dostawa ratowniczych zestawów hydraulicznych, motopomp, balonu oświetleniowego oraz kamery termowizyjnej dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 296265 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej , os. Zgody 18, 31-951 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6460303, 6460100, faks 012 6460199.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sapsp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Straż Pożarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ratowniczych zestawów hydraulicznych, motopomp, balonu oświetleniowego oraz kamery termowizyjnej dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ratowniczych zestawów hydraulicznych, motopomp, balonu oświetleniowego oraz kamery termowizyjnej dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie os. Zgody 18.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa 43.32.81.00 - Urządzenia hydrauliczne 34.14.42.13 - Motopompy 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert: - dla zadania nr 1 w wysokości: 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy zł. 00/100) - dla zadania nr 2 w wysokości: 1.000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc zł. 00/100) - dla zadania nr 3 w wysokości: 1.000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc zł. 00/100) - dla zadania nr 4 w wysokości: 1.000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc zł. 00/100) - dla zadania nr 5 w wysokości: 300,00 zł. (słownie: trzysta zł. 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniających warunki dodatkowe: 1) spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy wg załączonego do oferty spisu treści: 1) formularza oferty - Załącznik Nr 1A i 1B - odpowiednio dla zadania. 2) oświadczenie oferenta przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22, ust. 1 - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2; 3) oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3; 4) aktualny wyciąg z rejestru sądowego firmy lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta. Jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w powyższym wykazie należy załączyć jej pełnomocnictwo w formie pisemnej wraz z dokumentem/tami z których wynika prawo osoby udzielającej pełnomocnictwa do udzielenia go w imieniu Wykonawcy; 5) Świadectwo dopuszczenia - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr. 143 poz. 1002).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sapsp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, os. Zgody 18, 31-951 Kraków, woj. małopolskie - Wydziła kwatermistrzowski p. 106..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, os. Zgody 18, 31-951 Kraków, woj. małopolskie - Sekretariat Komendanta Szkoły, pokój 200, II piętro, bud. A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa ratowniczych zestawów hydraulicznych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa ratowniczych zestawów hydraulicznych do magazynu znajdującego się w Szkole Aspirantów PSP, 31-951 Kraków, os. Zgody 18. Przedmiot zamówienia: Ratowniczy zestaw hydrauliczny nr 1 - 1 kpl. Ratowniczy zestaw hydrauliczny nr 2 - 1 kpl. Zamawiający opis przedmiotu zamówienia załącza do SIWZ jako załącznik nr 5A. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości: 7% - na podstawie Ustawy o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., art. 41 ust. 2 i 10 (Dz. U. Nr 54, poz. 535). Dostawa ratowniczych zestawów hydraulicznych do Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, os. Zgody 18 loco magazyn, na koszt. Wykonawcy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8, 43.32.81.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa motopompy dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa motopompy do magazynu znajdującego się w Szkole Aspirantów PSP, 31-951 Kraków, os. Zgody 18. Przedmiot zamówienia: Motopompa - 1 szt. Zamawiający opis przedmiotu zamówienia załącza do SIWZ jako załącznik nr 5B. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości: 7% - na podstawie Ustawy o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., art. 41 ust. 2 i 10 (Dz. U. Nr 54, poz. 535). Dostawa motopompy do Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, os. Zgody 18 loco magazyn, na koszt. Wykonawcy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8, 34.14.42.13-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa motopomp dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa motopomp do magazynu znajdującego się w Szkole Aspirantów PSP, 31-951 Kraków, os. Zgody 18. Przedmiot zamówienia: Motopompa - 2 szt. Zamawiający opis przedmiotu zamówienia załącza do SIWZ jako załącznik nr 5C. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości: 7% - na podstawie Ustawy o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., art. 41 ust. 2 i 10 (Dz. U. Nr 54, poz. 535). Dostawa motopomp do Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, os. Zgody 18 loco magazyn, na koszt. Wykonawcy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8, 34.14.42.13-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa kamery termowizyjnej dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa kamery termowizyjnej do magazynu znajdującego się w Szkole Aspirantów PSP, 31-951 Kraków, os. Zgody 18. Przedmiot zamówienia: Kamera termowizyjna - 1 szt. Zamawiający opis przedmiotu zamówienia załącza do SIWZ jako załącznik nr 5D. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości: 7% - na podstawie Ustawy o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., art. 41 ust. 2 i 10 (Dz. U. Nr 54, poz. 535). Dostawa kamery termowizyjnej do Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, os. Zgody 18 loco magazyn, na koszt. Wykonawcy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i dostawa zespołu oświetleniowego dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa zespołu oświetleniowego do magazynu znajdującego się w Szkole Aspirantów PSP, 31-951 Kraków, os. Zgody 18. Przedmiot zamówienia: Zespół oświetleniowy - 1 kpl. Zamawiający opis przedmiotu zamówienia załącza do SIWZ jako załącznik nr 5E. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości: 7% - na podstawie Ustawy o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., art. 41 ust. 2 i 10 (Dz. U. Nr 54, poz. 535). Dostawa zespołu oświetleniowego do Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, os. Zgody 18 loco magazyn, na koszt. Wykonawcy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8, 35.50.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.