eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › przebudowa drogi powiatowej ul. Deczyńskiego w mieście Warta długości 384,50 m

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-24

POZYCJA 29617

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sieradz: przebudowa drogi powiatowej ul. Deczyńskiego w mieście Warta długości 384,50 m Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zarząd Dróg w Sieradzu, do kontaktów: Jadwiga Głuch, Mieczysław Frasunkiewicz, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 822 39 47, fax 043 827 90 80. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi powiatowej ul. Deczyńskiego w mieście Warta długości 384,50 m. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miasto Warta ul. Deczyńskiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka ulicy Deczyńskiego w mieście Warta długości 384,50 m. Zamówienie obejmuje: roboty ziemne , podbudowa tłuczniowa grubości 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grubości 4 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 4 cm, krawężniki, obrzeża betonowe, nawierzchnia chodnika z kostki betonowej grubości 6 cm, nawierzchnia chodnika z kostki betonowej grubości 8 cm, ściek przykrawężnikowy szerokości 20 cm. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium - 8 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) posiadają dodatni wynik finansowy firmy za 2006 rok, 6) posiadają i mają zapewniony dostęp sprawne jednostki sprzętowe, w szczególności posiadają nw. jednostki sprzętowe w szczególności posiadają sprzęt według niżej podanych wymagań: - samochody samowyładowcze (nośność powyżej 5 T) - 4 szt. - walec statyczny - 1 szt. - wytwórnia mas bitumicznych lub zapewnienie dostaw - rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt. - zagęszczarka - 1 szt. - skrapiarka - 1 szt. - koparka - 1 szt. - równiarka - 1 szt. 7) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat minimum 2 roboty budowlane stanowiące oddzielne zadania będące przedmiotem oddzielnych odbiorów o charakterze i złożoności porównywalnej do niniejszego zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Z ubiegania się o zamówienie publiczne wykluczeni zostaną wykonawcy, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu określonym w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w postępowaniu lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonaniu tych czynności, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie wnieśli wadium, w tym również wadium na przedłużony okres związania ofertą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków i nie podleganiu wykluczeniu, 2) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania zamówienia: (uprawnienia budowlane dla kierownika budowy oraz przynależność do właściwej izby samorządu), - aktualny odpis właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS bądź KRUS wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące od upływu terminu składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. W art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) dokumenty potwierdzające warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, - wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia, - dane o doświadczeniu wykonawcy w okresie ostatnich 5 lat poświadczone dokumentami potwierdzającymi o ich należytym wykonaniu. 4) dokumenty potwierdzające warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - sprawozdanie finansowe albo jego część składająca się z bilansu i rachunku zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres., - polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htttp://ip-pzd.spsieradz.finn.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.06.2007, godzina 10:00, .

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.