eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Stałe utrzymanie zieleni na terenie fortównr 2 Kościuszko, nr 48 Batowice, nr 48a Mistrzejowice oraz okresowe świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na pozostałych nieruchomościach zabudowanych fortamia) w budowlach - powierzchnia 8.



Ogłoszenie z dnia 2008-11-03

Kraków: Stałe utrzymanie zieleni na terenie fortów: nr 2 Kościuszko, nr 48 Batowice, nr 48a Mistrzejowice oraz okresowe świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na pozostałych nieruchomościach zabudowanych fortami: a) w budowlach - powierzchnia 8.848,00 m2, b) na zewnętrznych terenach utwardzonych - powierzchnia 26.712,80 m2, c) terenów zielonych - powierzchnia 396.695,20 m2 wraz z pielęgnacją terenów zielonych - powierzchnia 309.633,20 m2.
Numer ogłoszenia: 296071 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych , Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6166184, faks 0126166186.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stałe utrzymanie zieleni na terenie fortów: nr 2 Kościuszko, nr 48 Batowice, nr 48a Mistrzejowice oraz okresowe świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na pozostałych nieruchomościach zabudowanych fortami: a) w budowlach - powierzchnia 8.848,00 m2, b) na zewnętrznych terenach utwardzonych - powierzchnia 26.712,80 m2, c) terenów zielonych - powierzchnia 396.695,20 m2 wraz z pielęgnacją terenów zielonych - powierzchnia 309.633,20 m2..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie zieleni na terenie fortów: nr 2 Kościuszko, nr 48 Batowice, nr 48a Mistrzejowice oraz okresowe świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na pozostałych nieruchomościach zabudowanych fortami: a) w budowlach - powierzchnia 8.848,00 m2, b) na zewnętrznych terenach utwardzonych - powierzchnia 26.712,80 m2, c) terenów zielonych - powierzchnia 396.695,20 m2 wraz z pielęgnacją terenów zielonych - powierzchnia 309.633,20 m2 na terenach zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium na cały okres związania ofertą w wysokości 4.300,00 zł przed upływem terminu do składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 pkt 1-4 Ustawy oraz spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, którzy: 1.1 posiadają niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, tj. wykonali (lub nadal wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę realizowaną przez okres co najmniej 6-ciu kolejnych miesięcy z zakresu utrzymania czystości i porządku w budowlach (na terenach wewnętrznych utwardzonych), na zewnętrznych terenach utwardzonych oraz na terenach zielonych, Uwaga! Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli przynajmniej po jednym zamówieniu dotyczyć będzie: - świadczenia usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w budowlach o powierzchni nie mniejszej niż 20% powierzchni wewnętrznej i zewnętrznej utwardzonej wskazanej w przedmiocie zamówienia, - świadczenia usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenach zielonych o powierzchni nie mniejszej niż 20% powierzchni na terenów zielonych wskazanych w przedmiocie zamówienia. 1.2 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. minimum 1 osobą przewidzianą do nadzorowania prac w zakresie pielęgnacji i cięć korekcyjnych krzewów, żywopłotów oraz drobnych cięć korekcyjnych drzew ma posiadać wykształcenie rolnicze, ogrodnicze lub leśne (zawodowe, średnie techniczne lub wyższe) albo ukończony kurs chirurgów drzew przynajmniej II stopnia lub inny kurs uprawniający do wykonywania tego rodzaju prac lub przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takiej osoby; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzoną działalnością, na sumę ubezpieczenia minimum 100.000,00 zł. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Oświadczenie musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy. 3. Oryginał pełnomocnictwa podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy - dotyczy Wykonawcy działającego przez pełnomocnika. 4. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione wykaz wykonanych (lub nadal wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 5. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Cena wersji papierowej: 8 zł. Płatne w kasie Zamawiającego, Kraków, os. Złotej Jesieni 14, parter. Odbiór dokumentów w Referacie Zamówień Publicznych, Kraków, os. Złotej Jesieni 14, IIIp., pok. 56.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 13:45, miejsce: ZBK, Kraków, os. Zlotej Jesieni 14, Punkt Obsługi Mieszkańców, parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.