eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zanówienia pn.Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, wodociągowej oraz deszczowej w gminie- Bartoszyce, Zadanie 1, Zadanie 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-20

Bartoszyce: Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zanówienia pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, wodociągowej oraz deszczowej w gminie- Bartoszyce, Zadanie 1, Zadanie 2
Numer ogłoszenia: 295994 - 2011; data zamieszczenia: 20.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Bartoszyce , Sędławki 4, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 762 64 01(02), faks 0-89 762 12 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowy Zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zanówienia pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, wodociągowej oraz deszczowej w gminie- Bartoszyce, Zadanie 1, Zadanie 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4. Opis przedmiotu zamówienia. 4.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zamówienia pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, wodociągowej oraz deszczowej w gminie- Bartoszyce, Zadanie 1, Zadanie 2, w następujących specjalnościach: konstrukcyjno- budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 4.2 Zakres zadania Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, wodociągowej oraz deszczowej w gminie- Bartoszyce, Zadanie 1, Zadanie 2- roboty budowlane, których dotyczy świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego obejmuje: 4.2.1 Zadanie 1: 1/ Obszar A MPZP: 1. Wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC 200 mm o długości ok Lc= 1 384,50m, 2. Wybudowanie sieci kanalizacji deszczowej z rur PP-B o długości ok Lc= 1 187,0 m w tym: - z rur PP-B 250 mm o długości ok L= 218,50m, - z rur PP-B 300 mm o długości ok L= 573,50m, - z rur PP-B 400 mm o długości ok L= 395,0m, 3. Wybudowanie sieci wodociągowej z rur PE o długości ok Lc= 1 518,0m w tym: - z rur PE 110mm o długości L= 1 136,5m, - z rur PE 90mm o długości L= 381,5m, 2/ Obszar A: 1. Wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości ok Lc= 4 502,50m w tym: - z rur PP B 200 mm o długości L= 3 840,0m, - z rur PP B 300 mm o długości L= 662,5m, 2. Wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej o długości ok Lc= 5 908,0m w tym: - z rur PE 63 mm o długości L= 733,5m - z rur PE 90 mm o długości L= 1 622,5m - z rur PE 110 mm o długości L= 2 749,5m - z rur PE 125 mm o długości L= 802,5m 3. Wybudowanie sieciowych i lokalnych pompowni ścieków sztuk ok 15 w tym: - tłocznia PO1 Osieka Qhmax= 18,3m3/h, - tłocznia PP1 Połęcze Qhmax= 29,0m3/h, - przepompownia PP2 Qhmax= 12,96m3/h, - przepompownia PP3 Qhmax= 15,12m3/h, - przepompownia PP4 Qhmax= 12,96m3/h, - przepompownia PP5 Qhmax= 14,76m3/h, - przepompownie lokalne PL1, PL2, PL3, PL5, PL6, PL7. PL8, PL9, PL10, Q= 8,10m3/h, 4. Wybudowanie elektroenergetycznych wewnętrznych linii zasilających przepompownie PP1, PP2, PP3, PP4, PP5, P01, w tym: - wybudowanie wlz do przepompowni ścieków, 6 kpl. - wybudowanie instalacji połączeń wyrównawczych, 6 kpl. 4.2.2 Zadanie 2: 1. Wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości ok Lc= 4 959,50m w tym: - z rur PP B 200 mm o długości L= 4 959,5m, 2. Wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej o długości ok Lc= 8 790,5m w tym: - z rur PE 63 mm o długości L= 1 309,5m - z rur PE 90 mm o długości L= 1 565,5m - z rur PE 110 mm o długości L= 5 915,5m 3. Wybudowanie sieciowych i lokalnych pompowni ścieków sztuk ok 21 w tym: - tłocznia PM3 Minty Qhmax= 18,3m3/h, - tłocznia PS1 Szwaruny Qhmax= 18,3m3/h, - tłocznie PK2 Krawczyki Qhmax= 18,3m3/h, - przepompownia PM1 Qhmax= 14,76m3/h, - przepompownia PM2 Qhmax= 16,56m3/h, - przepompownia PM4 Qhmax= 17,31m3/h, - przepompownia PB Qhmax= 10,80m3/h, - przepompownia PK3 Qhmax= 14,76m3/h, - przepompownie lokalne od PL11 do PL23, Q= 8,10m3/h, 4. Wybudowanie elektroenergetycznych wewnętrznych linii zasilających przepompownie PM1,PM2, PM3, PM4, PB, PK2, PK3, PS1, w tym: - wybudowanie wlz do przepompowni ścieków, 8 kpl. - wybudowanie instalacji połączeń wyrównawczych, 8 kpl. Szczegółowy opis robót budowlanych oraz warunki współpracy Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, określa udostępniona przez Zamawiającego dokumentacja przetargowa i projektowa na stronie internetowej http://bartoszyce-ug.bip-wm.pl/public/ w zakładce zamówienia publiczne/ ogłoszenia przetargów/Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, wodociągowej oraz deszczowej w gminie - Bartoszyce; Zadanie 1; Zadanie 2, Numer ogłoszenia: 259400-2011 data zamieszczenia 25.08.2011r., Dokumentacja projektowa, o której wyżej mowa stanowi integralną część SIWZ. Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje nadzór nad wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową. Zamawiający oszacował wartość zamówienia na roboty budowlane na kwotę : 9 409 154,37zł netto. 4.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- obowiązki Wykonawcy 4.3.1 Wykonawca zapewni na swój koszt osoby do pełnienia obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z zakresem określonym w punkcie 4.3.2 SIWZ oraz art. 25 i 26 ustawy - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 ze zmianami),w specjalnościach konstrukcyjno- budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 4.3.2 Zakres obowiązków Wykonawcy- inspektorów nadzoru inwestorskiego: 1) Objęcie przez jednego z inspektorów funkcji koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego na budowie. 2) Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych. 3) Pełna znajomość dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego, w tym warunkami pozwolenia na budowę ( Wykonawca nie wprowadzi jakichkolwiek zmian dotyczących rodzaju i ilości robót bez pisemnego polecenia Zamawiającego), oraz umowy z Wykonawcą robót budowlanych. 4) Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 5) Protokolarne przekazywanie placu budowy wykonawcy robót budowlanych wraz z Zamawiającym. 6) Zaopiniowanie planu BiOZ wykonanego przez wykonawcę robót budowlanych Zamawiającemu. 7) Pełnienie nadzoru inwestorskiego poprzez bieżący nadzór i kontrolę techniczną nad realizacją robót, w sposób umożliwiający ocenę prawidłowości i zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, STWiORB, pozwoleniem na budowę, zasadami sztuki budowlanej, właściwymi normami i przepisami prawa oraz interesem Zamawiającego. 8) Analiza dokumentacji projektowej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych- informowanie Zamawiającego o problemach. 9) Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu- egzekwowanie wypełniania czynności związanych z nadzorem autorskim. 10) Egzekwowanie od projektanta uzupełnień lub poprawek dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji. 11) Sprawdzanie kwalifikacji oraz uprawnień do prowadzenia prac budowlanych osób zatrudnionych przez wykonawcę robót budowlanych. 12) Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego oraz wyceny robót. 13) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanie wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 14) Sprawdzanie posiadania przez Kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań, certyfikatów) dotyczących dostarczonych elementów prefabrykowanych i innych wyrobów oraz dokonanie ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem, zatwierdzanie partii materiałów przeznaczonych przez Wykonawcę robót do wbudowania. 15) Uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, odbiorów technicznych instalacji, urządzeń technicznych. 16) Uczestniczenie w odbiorach inwestycji (Inspektor Nadzoru potwierdza faktycznie wykonane roboty, potwierdza usunięcie wad)- przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazaniu go do użytkowania. 17) Zatwierdzanie obmiaru robót faktycznie wykonanych oraz dokumentacji powykonawczej stanowiących podstawę do sporządzenia protokołów odbiorów robót. 18) Sprawdzanie kompletności i zatwierdzenie przedstawionej przez Wykonawcę robót całościowej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do przeprowadzenia odbiorów robót. 19) Potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstaw do fakturowania częściowego robót budowlanych, a także akceptowanie i zatwierdzanie faktur częściowych (w przypadku, gdy określono taki sposób rozliczenia z wykonawcą robót budowlanych) i faktury końcowej, po uprzedniej kontroli, weryfikacji i analizie prawidłowości zafakturowania wykonanych robót. 20) Dostarczanie wszelkich informacji i materiałów związanych z postępem prac, niezbędnych dla prawidłowego rozliczenia przez Zamawiającego robót budowlanych w ramach umowy o przyznanie pomocy Nr 00120-6921-UM1400039/11 w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013. 21) Opracowywanie wniosków na ewentualne zmiany w zakresach robót. Wykonawca nie jest umocowany do samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie powyższego. 22) Udział w spotkaniach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych, a także inicjowanie i prowadzenie takich spotkań, jeżeli zachodzi taka konieczność. Z ustaleń w trakcie spotkania zostanie sporządzony protokół ustaleń. 23) Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 24) Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego. 25) Żądanie od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne zawiadamiając Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. 26) Inspektor winien sprawdzić zgodność kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę robót z faktycznie wykonanymi robotami. 27) W przypadku nie wywiązania się z obowiązków wymienionych w pkt 4.3.2 SIWZ, Zamawiający ma prawo na koszt Wykonawcy do udzielenia zlecenia na wykonywanie tych obowiązków innemu Wykonawcy. 28) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonane przez wykonawcę robót budowlanych roboty budowlane. 29) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady spowodowane wdrożeniem wadliwych rozwiązań projektowych oraz zastosowanie wadliwej technologii robót budowlanych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 11.1 Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 3 000 zł 11.2 Wadium może być wniesione w jednej lub następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), 11.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 56 1160 2202 0000 0000 6191 0143, natomiast wadium wnoszone w innych formach należy zdeponować w kasie Zakładu Budżetowego Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Bartoszyce. Wadium musi być wniesione nie później niż w terminie składania ofert. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie usług, co najmniej: 1) świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad co najmniej dwiema robotami budowlanymi polegającymi na budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości nie krótszej niż 1 000m każda z nich; 2) świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na wybudowaniu sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej o długości nie mniejszej niż 2 000 m lub zamiennie jednej roboty budowlanej polegające na budowie sieci wodociągowej z rur PE o długości nie mniejszej niż 2 000 m; 3) świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie sieci wodociągowej z rur PE o długości nie mniejszej niż 1 500m; 4) świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie nie mniej niż jednej przepompowni ścieków;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi z co najmniej 1 rocznym doświadczeniem w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: konstrukcyjno- budowlanej (uprawnienia budowlane bez ograniczeń), instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (uprawnienia budowlane bez ograniczeń), instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych- mogą to być również 3 osoby, z których każda z nich posiada uprawnienia budowlane w co najmniej jednej z wymienionej wyżej specjalności

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie rachunkiem bankowym o wysokości środków co najmniej 10 000,00zł bądź zdolnością kredytową o wysokości co najmniej 10 000,00zł lub łączną wysokość środków finansowych i zdolność kredytową w wysokości co najmniej 10 000,00zł. Posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z sumą gwarancji na jedno lub wszystkie zdarzenia na kwotę co najmniej 500 000zł obejmującą odpowiedzialności cywilną kontraktową wynikającą z nienależytego wykonania warunków umowy. Polisa musi być ważna lub odnawiana przez cały okres realizacji zamówienia,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy, 2. Dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

19.1 Umowa będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Umowa będzie zawierała wszystkie zapisy podane we wzorze umowy będącym załącznikiem do SIWZ, z uwzględnieniem treści oferty wykonawcy. 19.2 Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, będą mogły być wprowadzone, jeżeli ich uzasadnieniem jest wystąpienie co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1/ jakiekolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu lub personelowi Zamawiającego, 2/ zmiany obowiązujących przepisów, 3/ zmiana terminu realizacji umowy ze względu na wystąpienie okoliczności (np. z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, siła wyższa), 4/ zmiana przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy, 5/ zmiany stawki podatku VAT, 19.3 Zmiana kluczowych specjalistów może nastąpić w następujących przypadkach: 1/ śmierci, choroby, lub innych zdarzeń losowych kluczowego specjalisty, 2/ niewywiązywania się kluczowego specjalisty z obowiązków wynikających z umowy, 3/ w przypadku zmiany kluczowego specjalisty nowy kluczowy specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty, 4/ jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacja itp.), 5/ zamawiający może żądać od wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty, jeśli uzna, że kluczowy specjalista nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy, 6/ Wykonawca zobowiązany jest zmienić kluczowego specjalistę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego, 19.4 Zmiana stawki podatku VAT następuje na zasadach: 1/ jeśli zmiana stawki VAT powodować będzie zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, 2/ jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bartoszyce-ug.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Bartoszyce z siedzibą Sędławki 4 11-200 Bartoszyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Bartoszyce z siedzibą w Sędławkach 4, 11-200 Bartoszyce, w sekretariacie- pokój nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, w ramach działania PODSTAWOWE USŁUGI DLA GOSPODARKI I LUDNOŚCI WIEJSKIEJ objętego PROW na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.