eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa kramy dla zwierząt bezdomnych i wolno żyjących z terenu Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-13

Warszawa: Dostawa kramy dla zwierząt bezdomnych i wolno żyjących z terenu Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 29585 - 2008; data zamieszczenia: 13.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8137164, fax 022 8100035.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kramy dla zwierząt bezdomnych i wolno żyjących z terenu Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa karmy dla zwierząt bezdomnych i wolno żyjących z terenu Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie: - sprzedaż karmy dla zwierząt, w ilościach i asortymencie podanym przez zamawiającego, - wydawanie karmy osobom zajmującym się dokarmianiem zwierząt w punkcie zlokalizowanym na terenie Dzielnicy Praga Południe, - dostarczenie karmy własnym transportem w miejsca wskazane przez zamawiającego (dostawy nie mogą przekroczyć 20% wartości umowy brutto), Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy (zał. nr 3 do SIWZ) a zestawienie pożądanych produktów w załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca może zaproponować karmę innych producentów pod warunkiem, że procentowy i wagowy udział składników odżywczych będzie zgodny z typami przedstawionymi w tabelach załącznika nr 6 do SIWZ. Zaproponowana karma musi posiadać odpowiednie atesty i być dopuszczona do obrotu handlowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.71.30.00 - Karma dla zwierząt domowych Kod CPV wg słownika 2008: 15.71.30.00 - Karma dla zwierząt domowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg zasady spełnia /nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 1 2) Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika nr 3. 3) Formularz cenowy (zestawienie cen jednostkowych) opracowany na podstawie załącznika nr 6. 4) W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) wykaz co najmniej 2 dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wzór stanowi załącznik nr 4), Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje), b) wykaz osób (potencjał kadrowy oferenta), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wzór stanowi zał. nr 5, 6) W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego 03-841 Warszawa, ul. Grochowska 274 Wydział Obsługi Mieszkańców (parter) stanowisko 4 lub 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego 03-841 Warszawa, ul. Grochowska 274 Wydział Obsługi Mieszkańców (parter) stanowisko 4 lub 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.