To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-04
Poznań: Dostawa i montaż z uruchomieniem, urządzeń systemu monitoringu wizyjnego INEA Stadionu w Poznaniu, ul. Bułgarska 17
Numer ogłoszenia: 295852 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151079 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji, ul. Chwiałkowskiego 34, 61-553 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8357901, faks 61 8334651.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż z uruchomieniem, urządzeń systemu monitoringu wizyjnego INEA Stadionu w Poznaniu, ul. Bułgarska 17.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż z uruchomieniem urządzeń systemu monitoringu wizyjnego INEA Stadionu w Poznaniu, ul. Bułgarska 17. Po modernizacji system monitoringu wizyjnego musi spełniać wymogi określone przez ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI z dnia 10 stycznia 2011 r. w sprawie sposobu utrwalania przebiegu imprezy masowej §4.1. oraz §9 dotyczące kategorii rejestracji obrazu miejsc podlegających temu obowiązkowi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ww. dokumentem, obowiązującymi normami i przepisami prawa. Na oferowane i wyceniane materiały i urządzenia Wykonawca powinien posiadać dokumenty potwierdzające właściwości, parametry oraz zgodność z obowiązującymi w tym zakresie normami, wymogami Zamawiającego zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia i innymi przepisami prawa. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający będzie żądał dokumentów, potwierdzających spełnienie określonych przez Zamawiającego wymagań. Wszystkie oferowane i użyte do realizacji zamówienia urządzenia muszą być fabrycznie nowe wyprodukowane nie wcześniej niż w 2015 roku Na czas realizacji zamówienia Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał polisy, bądź innego dokumentu potwierdzającego powyższe ubezpieczenie. W celu właściwego przygotowania oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na obiekcie. Zamawiający zastrzega, że obiekt na czas wykonywanych prac nie może być w całości wyłączony z eksploatacji. Wykonawca obowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia miejsc objętych robotami, celem funkcjonowania części obiektu w sposób niezakłócający jego podstawowej działalności i ponosi wszelką odpowiedzialność z tego tytułu również wobec osób trzecich. Wymagana gwarancja: nie mniej niż 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.13.00 - Obwody elektryczne 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 32.26.00.00 - Urządzenia do przesyłu danych 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 32.33.32.00 - Kamery wideo 32.51.00.00 - Bezprzewodowy system telekomunikacyjny 34.97.10.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania 48.32.90.00 - System obrazowania i archiwizowania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.23.32 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usługowo- Handlowy HELPDESK, Sławomir Błaszczak, Skórzewo, ul. Poznańska 119., 60-185 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 457714,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 496452,60
Oferta z najniższą ceną: 412134,87 / Oferta z najwyższą ceną: 946780,20
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa drogowej kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej rodzaju C 65 B3 PU/RC do Obwodu Drogowego w Opalenicy oraz Obwodu Drogowego w Wolsztynie
- Dostawa ręczników papierowych papieru toaletowego, pojemników oraz czyściwa dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego na terenie Zespół Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej i Bursy Szkolnej nr 2
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę placu zabaw wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji w ramach zadania "Umultowska Fogelka"
- Kompleksowa usługa szkoleniowa 2 szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych dla 3 grup tematycznych
- "Prace remontowe w obiekcie zabytkowym przy ul. Młyńskiej 11a w Poznaniu. Część IV Wymiana pojedynczej stolarki okiennej i malowanie klatki schodowej."
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
- Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
- Rewitalizacja Parku Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich" Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/6730/PolskiLad
- Zakup i dostawa oraz montaż instalacji paneli fotowoltaicznych i pomp ciepła dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Żarnowcu
więcej: Obwody elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.