eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › adaptacja strychu na pomieszczenia biurowe, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz remont pomieszczeń służbowych wraz z wyminą instalacji elektrycznej w budynku KP III w Zabrzu ul. Wolności 438

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-24

POZYCJA 29575

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Katowice: adaptacja strychu na pomieszczenia biurowe, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz remont pomieszczeń służbowych wraz z wyminą instalacji elektrycznej w budynku KP III w Zabrzu ul. Wolności 438 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, do kontaktów: Janina Motylska, ul. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, fax 032 2002060, e-mail: zamowienia@slaska.policja.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.policja.katowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja strychu na pomieszczenia biurowe, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz remont pomieszczeń służbowych wraz z wyminą instalacji elektrycznej w budynku KP III w Zabrzu ul. Wolności 438. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zabrze, ul. Wolności 438. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający wymaga minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty w zakresie robót dekarskich, wymianę stolarki okiennej , na pozostały zakres 36 miesięcy; 1. Zakres robót -CPV - roboty budowlane - 45000000-7 - prace izolacyjne - 45320000-6 - wykonanie izolacji termicznej- 45321000-3 - roboty w zakresie instalacji elektrycznej- 45310000-3 - budowlane prace instalacyjne - 45300000-0 - prace hydrauliczne i sanitarne- 45330000-9 - wykonanie instalacji grzewczej, wentylacyjnej - 45331000-6 - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania- 45331100-7 - wykonanie instalacji hydraulicznej- 45332200-5 - wykonanie instalacji urządzeń sanitarnych- 45332400-7. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Kosztorysy ofertowe sporządzone w oparciu o przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ Oświadczenie, wykonawcy o udzieleniu gwarancji na wykonane roboty, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 266968,45 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 18

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 30 000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 2. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności tj. dysponować osobami zdolnymi wykonać zamówienie: - osobami posiadającymi wymagane przepisami prawa budowlanego uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie dla kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno budowlanej, kierownika robót w specjalności instalacji elektrycznych, kierownika robót w specjalności pełnej sanitarnej ( wod-kan, gaz, c.o., wentylacja). Osoby te muszą legitymować się uprawnieniami zawodowymi a także posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. wykonać co najmniej 1 robote o wartości co najmniej 1 000 000 zł każda w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zawierające w swym zakresie roboty budowlano-konstrukcyjne, sanitarne, elektryczne, 4. wnieść zabezpieczenie wadialne. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. wypełniony formularz ofertowy Zamawiającego w tym oświadczenie zgodne z art. 22 i art.24 ustawy PZP- stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem termin składania ofert; 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako Kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, kierownik robót w specjalności instalacji elektrycznych, kierownik robót w specjalności pełnej sanitarnej ( wod-kan, gaz, c.o., wentylacja) posiadają wymagane uprawnienia. Należy załączyć do oferty uprawnienia budowlane oraz ważne zaświadczenia na dzień składaniaofert z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa( DZ.U. NR 5 z 24 stycznia 2001 poz. 42 art. 6 ). 7. Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiary robót. Uwaga! Wymagane jest sporządzenie kosztorysu ofertowego ściśle wg wszystkich pozycji przedmiarów robót. 8 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VII: - od pkt 2, 4 i 5 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - pkt 3- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty o, których mowa od pkt 2,4,5lit.a,b, oraz pkt 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa od pkt 2,4,5 lit. C, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 do 5 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty winny być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski. 10. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają sie o udzielenie zamówienia winni wskazać pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych wymaganych od Wykonawców składających wspólnie ofertę, dokumenty wymienione w pkt od 2 do 5 oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy PZP-winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.katowice.pl. Opłata: 94,19 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w przypadku odbioru osobiście kwotę 84,69 zł należy wpłacić w kasie KWP w Katowicach ul. J.Lompy 19, pokój 504 w godzinach pn, wt. czw, pt - 11:00 - 13:00, śr 13:00 - 16:00, V piętro budynek "C", w przypadku przesyłki listowej kwotę 94,19 zł należy wpłacić przelewem na konto : NBP O/ Katowice 76 1010 1212 0050 5013 9150 0000. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2007 godzina 13:15. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.06.2007, godzina 13:30, Zespół Zamówień Publicznych KWP w Katowicach ul. Lompy 19 pokój 714.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.