eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borowa › Remont dróg gminnychnr 103272 R Orłów - Czermin w km 0+005 ÷ 0+505 w m. Orłów, Gliny Wielkie - Górki w km 0+000 ÷ 0+530 dz. nr ewid. 299 w m. Gliny Wielkie, Górki (Centrum) - Ośrodek Zdrowia w km 0+000 ÷ 0+480 dz. nr ewid. 354/2, 358/2, 359/31 i 378/2 i odcinek boczny w km 0+000 ÷ 0+200 dz. nr ewid. 296 w m. Górki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-20

Borowa: : Remont dróg gminnych: nr 103272 R Orłów - Czermin w km 0+005 ÷ 0+505 w m. Orłów, Gliny Wielkie - Górki w km 0+000 ÷ 0+530 dz. nr ewid. 299 w m. Gliny Wielkie, Górki (Centrum) - Ośrodek Zdrowia w km 0+000 ÷ 0+480 dz. nr ewid. 354/2, 358/2, 359/31 i 378/2 i odcinek boczny w km 0+000 ÷ 0+200 dz. nr ewid. 296 w m. Górki
Numer ogłoszenia: 295739 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Borowa , Borowa 223, 39-305 Borowa, woj. podkarpackie, tel. 0-17 58 15 521, faks 0-17 58 15377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: : Remont dróg gminnych: nr 103272 R Orłów - Czermin w km 0+005 ÷ 0+505 w m. Orłów, Gliny Wielkie - Górki w km 0+000 ÷ 0+530 dz. nr ewid. 299 w m. Gliny Wielkie, Górki (Centrum) - Ośrodek Zdrowia w km 0+000 ÷ 0+480 dz. nr ewid. 354/2, 358/2, 359/31 i 378/2 i odcinek boczny w km 0+000 ÷ 0+200 dz. nr ewid. 296 w m. Górki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg gminnych swoim zakresem obejmuje: 1. Remont drogi gminnej nr 103272 R Orłów - Czermin w km 0+005 ÷ 0+505 w m. Orłów o szerokości drogi 6,0 m i szerokości jezdni 5,0 m w km 0+005 ÷ 0+105 i 4,0 m w km 0+105 ÷ 0+505: 1) odtworzenie nawierzchni drogi poprzez wyrównanie istniejącej nawierzchni oraz podbudowy betonem asfaltowym o grubości w-wy średnio 3,0 cm, w ilości 162 tony; 2) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni o grubości w-wy 3,0 cm na powierzchni - 2 100 m2; 3) utwardzenie powierzchni poboczy tłuczniem w warstwie grubości 8 cm przy szerokości poboczy 0,5 m na powierzchni - 500 m2. 2. Remont drogi gminnej Gliny Wielkie - Górki w km 0+000 ÷ 0+530 dz. nr ewid. 299 w m. Gliny Wielkie o szerokości drogi 4 m ÷ 5 m i szerokości jezdni 3,5 m w km 0+000 ÷ 0+220 i 2,5 m w km 0+220 ÷ 0+530: 1) uzupełnienie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie w w-wie grubości 10 cm w ilości 165 m3; 2) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o grubości w-wy 5,0 cm na powierzchni - 1 545 m2; 3) uzupełnianie powierzchni poboczy kruszywem łamanym w warstwie grubości 15 cm przy szerokości poboczy 0,5 m - 80 m3. 3. Remont drogi gminnej Górki (Centrum) - Ośrodek Zdrowia w km 0+000 ÷ 0+480 dz. nr ewid. 354/2, 358/2, 359/31, 378/2 i odcinek boczny w km 0+000 ÷ 0+200 dz. nr ewid. 296 w m. Górki o szerokości drogi 4,0 m ÷ 6,0 m i szerokości jezdni 3,0 m ÷ 5,0 m: 1) odtworzenie nawierzchni drogi poprzez wyrównanie istniejącej nawierzchni oraz podbudowy betonem asfaltowym o grubości w-wy średnio 3,0 cm, w ilości 189 ton; 2) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni o grubości w-wy 3,0 cm na powierzchni - 2 440 m2; 3) utwardzenie powierzchni poboczy tłuczniem w warstwie grubości 8 cm przy szerokości poboczy 0,5 m na powierzchni - 680 m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Będą to zamówienia polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, stanowiące nie więcej niż 25 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 5.000 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, był wykonawcą robót budowlanych porównywalnych rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia i wartości każdej powyżej 200.000 zł (brutto) jako główny wykonawca lub jako podwykonawca bądź uczestnik konsorcjum robót budowlanych porównywalnych rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia i wartości każdej powyżej 200.000 zł (brutto), z podaniem dla każdej ujętej w wykazie roboty budowlanej jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wymagane jest udokumentowanie wykonania 2 takich robót. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana, wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia i dokumentów określonych w SIWZ - w pkt. 9.1. Instrukcji dla oferentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna: a) udokumentowanie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym min.: - ubijaki i zagęszczarki do robót ziemnych - min. 1 szt.; - rozkładarka mas bitumicznych z podgrzewaną listwą zagęszczającą wstępnie min. 80% z elektronicznym sterowaniem równością układanej warstwy - 1 szt., - walec statyczny samojezdny stalowy ciężki 15 Mg - min. 1 szt., - walec statyczny samojezdny stalowy średni 10 Mg - min. 1 szt., - walec statyczny samojezdny ogumiony ciężki - min. 1 szt., - szczotka mechaniczna - min. 1 szt. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana, wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń określonych w SIWZ - w pkt. 9.1. Instrukcji dla oferentów. b) udokumentowanie możliwości przeprowadzenia badań laboratoryjnych określonych w SST Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana, wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia i dokumentów określonych w SIWZ - w pkt. 9.1. Instrukcji dla oferentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia min. Kierownik robót drogowych - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ - 9.1. Instrukcji dla oferentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie oświadczenia i dokumentów określonych w SIWZ - 9.1. Instrukcji dla oferentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawiają dokument którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 2) Pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania oferenta w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. 3) Oświadczenie o możliwości wykonania badań laboratoryjnych wymaganych w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych przez własne laboratorium lub oświadczenie o zawarciu umowy na wykonanie tych badań. 4) Zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeśli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. powodzie, nawalne opady deszczu, silny wiatr, temperatura powietrza), przy których niedopuszczalne jest prowadzenie robót drogowych lub powodujące utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy; działanie siły wyższej; okoliczności powodujące, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami wiedzy inżynierskiej; zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w przedmiocie umowy (np. zmiana technologii, zmiana materiału); wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (przewidzianych w ofercie), na osoby, o co najmniej równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu; wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu wykonania umowy. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: : www.bip.borowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Borowa, 39-305 Borowa, Borowa 223, pok. Nr 19; Cena za SIWZ - bez opłaty.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Borowa, 39-305 Borowa, Borowa 223, pok. Nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie dofinansowane jest ze środków budżetu państwa na usuwanie skutków klęsk żywiołowych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.