eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojnicz › droga dojazdowa do terenów przemys³owo-us³ugowych pn. "Zielony Park Przemys³owy w Wojniczu" I etap km 0+616 - 1+017

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2006-06-06

POZYCJA 29568

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wojnicz: droga dojazdowa do terenów przemys³owo-us³ugowych pn. "Zielony Park Przemys³owy w Wojniczu" I etap km 0+616 - 1+017 Publikacja obowi±zkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upowa¿nione do kontaktów: Gmina Wojnicz, do kontaktów: Jan Sygnarowicz, Czes³aw Romaniewski, 32-830 Wojnicz, woj. ma³opolskie, tel. 014 6790108, 6790136, 6319827, fax 014 6790100, e-mail: ug@wojnicz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiaj±cego (URL): www.wojnicz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty nale¿y przesy³aæ na adres: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiaj±cego i g³ówny przedmiot lub przedmioty dzia³alno¶ci: Administracja samorz±dowa; Zamawiaj±cy dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiaj±cych: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: droga dojazdowa do terenów przemys³owo-us³ugowych pn. "Zielony Park Przemys³owy w Wojniczu" I etap km 0+616 - 1+017. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub ¶wiadczenia us³ug: roboty budowlane, wykonanie. G³ówne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: na terenie tzw. Zielonego Parku Przemys³owego w Wojniczu dzia³ki nr: 113, 120/1, 124/1. 1.3) Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Warto¶æ umowy ramowej: Czêstotliwo¶æ oraz warto¶æ zamówieñ, które zostan± udzielone: 1.5) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nastêpuj±cych robót budowlanych: 1. Roboty przygotowawcze i ziemne. - Roboty pomiarowe zwi±zane z wytyczeniem drogi w terenie równinnym - ilo¶æ 0,300 km - Roboty ziemne wykonane kopark± z transportem na odleg³o¶æ do 1km i z³o¿eniem na granicy robót. gr III-IV kat - ilo¶æ 210 m sze¶c. - Rêczne formowanie nasypów z ziemi dostarczonej samochodami. gr III-IV kat. wg tabeli robót ziemnych. - ilo¶æ 210 m sze¶c. - Roboty ziemne wykonywane kopark± ze z³o¿eniem na granicy robót wykopy pod kolektor i elementy odwodnienia- studzienki , przykanaliki. ( d³ugo¶æ kolektora - 300 m.b., ¶rednia g³êboko¶æ - 2 m., powierzchnia wykopu ¶rednia - 3.2 m kw. , obj. wykopu 300 mb x 3,2 m kw. = 960m sze¶c. obj. wykopu pod elementy odwodnienia - 40m sze¶c. ,obj. Wykopu pod przykanaliki - 48m sze¶c. - razem 1.048 m sze¶c. - Mechaniczne zasypanie wraz z zagêszczeniem wykopu po u³o¿eniu kolektora .gr. III-IV kat.- ilo¶æ 1.048 m sze¶c. - Roboty ziemne wykonywane kopark± z za³adunkiem na ¶rodki transportu z odwozem nadmiaru gruntu na odleg³o¶æ do 1km.gr.III-IV kat.- ilo¶æ 95 m sze¶c. 2. Odwodnienie. - Podbudowa pod ³awê kolektora deszczowego z pospó³y 0/63 mm grubo¶ci 20 cm.- ilo¶æ 42 m sze¶c. - £awa pod kolektor z chudego betonu gr.5 cm.- ilo¶æ 10,5 m sze¶c. - Kolektor z rur kielichowych PCVÆ 300 Uk³adanych w gotowym wkopie Uk³adanych w gotowym wkopie.- ilo¶æ 300 m.b. - Przykanalik z rur PVCÆ200 na po³±czeniach studni rewizyjnych ze ¶ciekowymi i ¶ciekowychD1-D6 6 szt. - ilo¶æ 48 m.b. - Zasypka rêczna przykanalików piaskiem gruboziarnistym lub pospó³k± 0/31,5.Przyjêto ¶rednio - ilo¶æ 21,60 m sze¶c. - Studnia rewizyjna z krêgów betonowych Æ800 z w³azem ¿eliwnym typu lekkiego - ilo¶æ 6 szt. - Studzienki ¶ciekowe z osadnikiem Æ 500 bez syfonu z wpustem ¿eliwnym - ilo¶æ 12 szt. 3. Krawê¿niki - Ustawienie krawê¿nika z betonu wibroprasowanego 20 x30 cm na wykonanej ³awie betonowej pod krawê¿nik z oporem z betonu B-10 - ilo¶æ 600 m.b. 4. Podbudowa - Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie /pospó³a 0/63 mm/ grubo¶ci 30 cm.- na odc. drogi km 0+717 - 1+017 - 300 m.b. o szeroko¶ci 6,00 m = ilo¶æ 1800 m kw. - Wykonanie górna warstwy podbudowy z t³ucznia kamiennego klinowanego kliñcem 5/20 przy gr.30 cm na odc. drogi km 0+717 - 1+017 - 300 mb o szeroko¶ci 6,00 m = ilo¶æ 1800 m kw. 5. Nawierzchnia - Po³o¿enie przez Wykonawcê warstwy wi±¿±cej z mieszanki min-asfaltowej ¶rednioziarnistej pó³scis³ej grysowej wg. standardu I grubo¶ci 4 cm na odc. drogi km 0+717 - 1+017 - 300 m.b. o szeroko¶ci 6,00 m = ilo¶æ 1800 m kw. - Masa bitumiczna dostarczona przez Zamawiaj±cego. - Po³o¿enie przez Wykonawcê warstwy ¶cieralnej z mieszanki mineralno asfaltowej ¶rednioziarnistej pó³¶cis³ej grysowej wg. standardu I grubo¶ci 4 cm na odc. drogi km 0+717 - 1+017 - 300 m.b. o szeroko¶ci 6,00 m = ilo¶æ 1800 m kw. - Masa bitumiczna dostarczona przez Zamawiaj±cego. 6. Roboty wykoñczeniowe - Rêczne plantowanie skarp nasypów /pobocza/ 300 mb x 2 str x1,00 - ilo¶æ 600 m kw 1.6) Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie przez oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane wymagañ okre¶lonych przez zamawiaj±cego: Udzielenie co najmniej trzyletniej gwarancji i rêkojmi na wszystkie wykonane roboty, zamontowane elementy i wbudowane materia³y 1.7) Wspólny s³ownik zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych 1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielko¶æ lub zakres zamówienia Ca³kowita wielko¶æ lub zakres: Zamówienie o warto¶ci powy¿ej 60 000 euro i poni¿ej warto¶ci 5 278 mln euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 40

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotycz±ce zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysoko¶ci 6 000 z³. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku formach - zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Urz±d Gminy w Wojniczu ul. Rynek 1 - Bank Spó³dzielczy Rzemios³a Kraków Oddzia³ w Wojniczu nr 70 85890006 0010 0000 0202 0013 z dopiskiem " Wadium " i tytu³em postêpowania 2) Warunki udzia³u Informacje dotycz±ce sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalno¶ci niezbêdne do oceny, czy spe³nia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udzia³u w postêpowaniu: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 1. posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ 2. posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art 24 ust 1, 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy oceni spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie dokumentów za³±czonych do oferty. 2. Wykonawca musi wykazaæ spe³nianie ka¿dego z warunków. 3. Niespe³nienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postêpowania Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca posiada uprawnienie do wykonania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych - Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia: 1) aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru albo aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej - wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2) aktualnych za¶wiadczeñ w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 5) o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2 W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiaj±cego warunku posiadania przez Wykonawcê niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia oraz dysponowania potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiaj±cy ¿±da: 1) wykazu wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat co najmniej trzech robot budowlanych, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ze roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, 2) wykazu osób i podmiotów, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci, 3) wykazu niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ, jakimi dysponuje Wykonawca. 4) dokumentów stwierdzaj±cych, ze osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ. Przy wykonaniu niniejszego zamówienia kierownik budowy powinien posiadaæ uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalno¶ci drogowej. Kierownik budowy musi byæ cz³onkiem w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego i przedstawiæ aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do odpowiedniej okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiaj±cego warunku znajdowania siê przez Wykonawcê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da: 1) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, informacja musi potwierdzaæ wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy na kwotê nie mniejsz± ni¿ 350 tys z³, informacja musi byæ wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 2) polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê co najmniej 100 tys z³

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: 2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Okre¶lenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojnicz.pl. Op³ata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób p³atno¶ci: ( cena netto ) + 11 z³. ( kwota VAT )=61 z³. ( cena brutto ) Waluta: PLN Warunki i sposób p³atno¶ci: Wp³ata gotówk± w kasie Urzêdu Gminy w Wojniczu lub przelewem na wskazany przez Zamawiaj±cego rachunek bankowy. 3.2) Opis potrzeb i wymagañ umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 26.06.2006 godzina 12:30. 3.4) Jêzyki, w których mo¿na sporz±dzaæ wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.06.2006, godzina 13:00, Urz±d Gminy w Wojniczu ul. Rynek 1, sala posiedzeñ (pok. nr 9).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPE£NIAJ¡CE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wys³ania niniejszego og³oszenia: 25.05.2006.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.