eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Dostawa odczynników, krwinek wzorcowych i materiałów zużywalnych do badań immunotransfuzjologicznych wykonywanych mikrometodą kolumnową ID-Micro Typing System do posiadanego zestawu sprzętu firmy DiaMed dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-14

Konin: Dostawa odczynników, krwinek wzorcowych i materiałów zużywalnych do badań immunotransfuzjologicznych wykonywanych mikrometodą kolumnową ID-Micro Typing System do posiadanego zestawu sprzętu firmy DiaMed dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Numer ogłoszenia: 295587 - 2011; data zamieszczenia: 14.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2404133, faks 063 2404134.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników, krwinek wzorcowych i materiałów zużywalnych do badań immunotransfuzjologicznych wykonywanych mikrometodą kolumnową ID-Micro Typing System do posiadanego zestawu sprzętu firmy DiaMed dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa odczynników, krwinek wzorcowych i materiałów zużywalnych do badań immunotransfuzjologicznych wykonywanych mikrometodą kolumnową ID-Micro Typing System do posiadanego zestawu sprzętu firmy DiaMed tj. analizatora Techno Twin Station w następującym asortymencie: 1. Mikrokarta żelowa do pełnego oznaczenia grupy krwi, z podwójnym oznaczeniem antygenu D i badaniem przeciwciał grupowych na krwinkach A1,B (A-B-DVI+ -DVI- / A1-B ) - 5760 szt. 2. Mikrokarta żelowa do pełnego oznaczenia grupy krwi wraz z badaniem przeciwciał grupowych na krwinkach A1, B, O (A-B-DVI- / A1-B-O) - 672 szt. 3. Mikrokarta żelowa do potwierdzenia antygenów grupowych przy próbie zgodności, dla biorców (biorców-B-DVI- ) - 2016 szt. 4. Mikrokarta żelowa do potwierdzenia antygenów grupowych przy próbie zgodności, dla dawców (dawców-B-DVI+ ) - 4896 szt. 5. Mikrokarta żelowa do potwierdzenia antygenów grupowych z badaniem przeglądowym przeciwciał odpornościowych (A-B-DVI- / AHG-AHG-AHG) - 240 szt. 6. Mikrokarta żelowa do testu enzymatycznego - 48 szt. 7. Mikrokarta żelowa z surowicą antyglobulinową poliwalentną do badań w pośrednim teście antyglobulinowym - 7008 szt. 8. Mikrokarta żelowa do oznaczania grupy krwi noworodka z BTA (A,B,AB, DVI+ , ctl, BTA) - 720 szt. 9. Zestaw do codziennej kontroli jakości badań w trybie automatycznym I manualnym - 12 zestawów 10. Odczynnik LISS do analizatora Techno Twin Station DiaMed - 80 op.( 500ml) 11. Płyn płuczący do analizatora Techno Twin Station DiaMed - 70 op. 12. Płyn myjący do analizatora Techno Twin Station DiaMed - 10 op. 13. Zestaw 3 krwinek wzorcowych do screeningu przeciwciał w teście PTA i NaCl. Krwinki gotowe do użycia - 108 op. (3x10 ml) 14. Zestaw krwinek wzorcowych A1, B do badania przeciwciał grupowych. Krwinki gotowe do użycia - 60 op. 15. Krwinki wzorcowe grupy 0 do badania przeciwciał grupowych w trybie manualnym. Krwinki gotowe do użycia - 12 op. 16. Magnesy do utrzymania jednorodnej zawiesiny krwinek wzorcowych - 200 szt. 17. Końcówki jednorazowe do pipety DiaMed - 4000 szt. 18. Środek dezynfekujący do urządzeń DiaMed - 1 op. 19. Zewnątrzlaboratoryjna międzynarodowa kontrola jakości podstawowa 2 x rok.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • jak wyżej

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie zastosowano

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza obniżenie ceny w każdym przypadku. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia w formie aneksu następujących zmian do umowy: - w zakresie zmiany numeru katalogowego, - w zakresie zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego dotychczasowych parametrów, - w zakresie zmiany sposobu konfekcjonowania produktu, - w zakresie wymiany produktów w sytuacji, gdy wystąpi przejściowy udokumentowany przez Wykonawcę brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową lub wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt udoskonalony po uprzednim zaakceptowaniu go w formie pisemnej przez Kierownika Pracowni Serologii Transfuzjologicznej Zamawiającego. Powyższe zmiany w żaden sposób nie mogą skutkować wzrostem ceny jednostkowej wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, pokój nr 6A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria WSZ w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, pokój nr 3/13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.