eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Ochrona fizyczna obiektu osób i mienia Urzędu Skarbowego w Jaworznie oraz obsługa centrali telefonicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-19

Jaworzno: Ochrona fizyczna obiektu osób i mienia Urzędu Skarbowego w Jaworznie oraz obsługa centrali telefonicznej
Numer ogłoszenia: 295180 - 2011; data zamieszczenia: 19.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Jaworznie , ul. Grunwaldzka 274, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 0-32 6165494 w. 335, faks 0-32 6163599.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna obiektu osób i mienia Urzędu Skarbowego w Jaworznie oraz obsługa centrali telefonicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Stała całodobowa ochronę fizyczna obiektu, osób i mienia Urzędu Skarbowego w Jaworznie przez jednego pracownika Wykonawcy codziennie, zarówno w godzinach pracy Urzędu Skarbowego tj.w poniedziałek od 7.00 do 18.00, a od wtorku do piątku w godz. od 7.00 do 15.00), a także w czasie wolnym od pracy tj. w dni wolne od pracy oraz w niedzielę i święta. 1.Podstawowe zadania i obowiązki pracownka ochrony: Prowadzenie stałej obserwacji osób wchodzących do budynku i w nim przebywających oraz kierowanie interesantów przybywających do Urzędu Skarbowego. Należy telefonicznie się skontaktować z danym pracownikiem Urzędu Skarbowego celem ustalenia czy dana osoba będzie przyjęta, W stosunku do osób które swym zachowaniem stwarzają uzasadnione podejrzenie naruszenia lub zagrożenia porządku, pracownicy ochrony dokonują sprawdzenia celu ich przybycia, Niedopuszczanie na teren Urzędu i terenu bezpośrednio przyległego osób zakłócających porządek publiczny, Nie wpuszczanie do budynku Urzędu osób, których zachowanie wskazuje na to, że są pod wpływem alkoholu, Meldowanie niezwłocznie właściwym przełożonym o próbach wchodzenia do budynku nietrzeźwych pracowników Urzedu Skarbowego lub zauważonej próbie wnoszenia napoi alkoholowych, Zapobieganie wchodzeniu i przebywaniu na terenie obiektu po godzinach pracy osób nieuprawnionych lub nieupowaznionych przez zamawiającego w formie pisemnej, Zamknięcie wejść do budynku po pracy i otwarcie przed rozpoczęciem pracy, Sprawdzenie przed objęciem służby czy klucze do pomieszczeń znajdują się w ustalonym miejscu gablota, kaseta metalowa oraz wydawanie i ich przyjmowanie w trakcie służby osobom uprawnionym do ich dysponowania, Sprawdzenie po godzinach pracy czy wszyscy pracownicy i interesanci opuścili budynek oraz czy wszystkie pomieszczenia wewnętrzne zostały zamkniete a klucze do nich przekazano na portiernię: informowanie zamawiajacego o niedoborach kluczy, Sprawdzenie czy pomieszczenia podlegajace szczególnej ochronie zostały zaplombowane a klucze zostały zabezpieczone w woreczkach i zamknięte w metalowej kasecie, Sprawdzenie czy nie pozostawiono w budynku otwartych okien i kranów mogących spowodować zalanie, Wygaszanie oświetlenia dziennego na korytarzach, Dokonywanie obchodów po godzinach pracy i w ciągu nocy wewnątrz i na zewnątrz budynku celem sprawdzenia stanu zabezpieczenia obiektu i poszczególnych jego pomieszczeń oraz wykrycia na czas ognisk ewentualnego pożaru lub innych awarii, Niedopuszczenie do bezprawnego wynoszenia lub wywożenia mienia z terenu chronionego obiektu mienia, materiałów biurowych, sprzętu kancelaryjno-biurowego, elektronicznego itp. Wezwanie policji i powiadomienie osoby funkcyjnej Urzędu Skarbowego w przypadku stwierdzenia na terenie obiektu osoby nieupowżnionej, Powiadomienie osoby funkcyjnej w przypadku ujawnienia otwartych drzwi, braku plomby na drzwiach pomieszczenia o szczególnym znaczeniu; nie należy otwierać woreczka z kluczami do momentu przyjazdu osoby funkcyjnej, W przypadku pożaru ogłosić alarm i wezwać pracowników Urzędu Skarbowego do podjęcia gaszenia pożaru w zarodku przy uzyciu gaśnic, po pracy Urzędu działania gaśnicze realizować samodzielnie. Wezwać straż Pożarną, powiadomić Naczelnika Urzędu a w razie jego nieobecności jego zastępcę. Powiadomić Komendę Policji i wspólnie z przybyłymi policjantami zabezpieczyć miejsce pożaru, W przypadku włączenia się sygnału linii antywłamaniowej należy sprawdzić na centralce z jakiego rejonu pochodzi sygnał i natychmiast sprawdzić stan zagrożenia, Nadzór nad właściwym zaparkowaniem i opuszczaniem parkingu przez uzytkowników, Interwencja w przypadku powzięcia wiadomości lub podjrzenia o zagrożeniu osób lub mienia w gracach określonych ustawaąo ochronie osób i mienia oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy. W przypadku zaistnienia sytuacji stanowiących zagrożenie dla osób, obiektu i mienia Wykonawca niezwłocznie wyśle do siedziby Zamawiającego grupę interwencyjną złożoną z własnych pracowników. Do zadań pracownika ochrony należy również: Udzielanie informacji o lokalizacji poszczególnych komórek organizacyjnych UrzęduSkarbowego Przedkładanie listy obecności do podpisu pracownikom Urzędu, codziennie o godzinie 6.30 oraz odbieranie listy pracowników po godzinach pracy Urzędu ( za potwierdzeniem odbioru) Prowadzenie dokumentacji: Dziennik Służby,Zeszyt wydanych i zdanych kluczy Zeszyt przekazania i odbioru listy obecności Zeszyt usterek i remontów Podczas wykonywania obowiązków i zadań pracownik ochrony będzie miał do dyspozycji monitoring wizyjny przystosowany do pracy ciągłej, posiadający możliwość wyboru obserwacji z poojedynczych kamer. 2. Minimalne wymagania w stosunku do pracownika ochrony: a)pełniący obowiązki pracownicy ochrony muszą posiadać co najmniej licencję pracownika ochrony I stopnia wymóg bezwględny, b)umundurowany z identyfikatorem firmy, c)wyposażony w łączność bezprzewodową oraz urządzenie do umożliwiające wezwanie patrolu interwencyjnego radiotelefon, telefon komórkowy, d)przeszkolony w zakresie przepisów bhp, p.poż, postępowania w przypadku zagrożenia terroryzmem. Ochrona obiektu, osób i mienia Urzędu Skarbowego w Jaworznie winna być wykonywana na podastawie i zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. tekst jednolity Dz. U. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm. B. Obsługa centrali telefonicznej Obsługa centrali telefonicznej winna być wykonywana przez jednego pracownika Wykonacy i obejmuje łączenie rozmów telefonicznych zewnętrznych z pracownikami i służbami Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu Skarbowego tj. w poniedziałek od 7.00 do 18.00 oraz od wtorku do piatku w godzinach od 7.00 do 15.00. Pracownik obsługujący centralę telefoniczną nie musi posiadać licencji pracownika ochrony..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 64.21.42.00 - Usługi centrali telefonicznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale V SIWZ wg kryterium: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale V SIWZ wg kryterium: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale V SIWZ wg kryterium: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale V SIWZ wg kryterium: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale V SIWZ wg kryterium: spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, 2. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają: licencję pracownika ochrony fizycznej minimum I stopnia (8 osób) licencję pracownika ochrony II stopnia (2 osoby),3. Upoważnienie lub pełnomocnictwo (jeżeli osoba podpisujaca ofertę działa na podstawie upowaznienia ,pełnomocnictwa.4.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, przedkłada także dokumenty dotyczące tych podmiotów w zakresie wymaganym dla Wykonawcy.5.1.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 2. Oferta powinna być podpisana przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub upoważnionego przedstawiciela /partnera wiodącego/. 3.Przedstawiciel /wiodący partner/ powinien być upoważniony do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo ,upoważnienie należy dołączyć do oferty. 5.W przypadku wyboru oferty Wykonawcy występującego wspólnie, przed przystąpieniem do zawarci umowy o zamówienie publiczne, Zamawiający zażąda przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców występujących wspólnie. Umowa ta nie może być krótsza niż termin wykonania zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: tak

  • należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Czas dojazdu grupy interwencyjnej - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/Jaworzno.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Jaworznie 43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 274.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Jaworznie, 43-600 Jaworzno ul. Grunwaldzka 274, pok. 119..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.