eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych realizowanych w ramach inwestycji pn.Nadbudowa fragmentu budynku dydaktyczno-hotelowego Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji w Opolu przy ul. Ozimskiej 63

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-25

Opole: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych realizowanych w ramach inwestycji pn.: Nadbudowa fragmentu budynku dydaktyczno-hotelowego Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji w Opolu przy ul. Ozimskiej 63
Numer ogłoszenia: 294840 - 2013; data zamieszczenia: 25.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu , Ul. Niedziałkowskiego 18, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 77 402 19 03, faks 77 456 64 94.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Uczelnia prywatna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych realizowanych w ramach inwestycji pn.: Nadbudowa fragmentu budynku dydaktyczno-hotelowego Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji w Opolu przy ul. Ozimskiej 63.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r., Nr 243 poz. 1623), nad wykonywaniem robót budowlanych realizowanych w ramach inwestycji pn.: Nadbudowa fragmentu budynku dydaktyczno-hotelowego Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji w Opolu przy ul. Ozimskiej 63 w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z podziałem na zadania: 1. Zadanie nr 1: pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 2. Zadanie nr 2: pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych 3. Zadanie nr 3: pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentu będzie wynikać, że Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi określone dla poszczególnych zadań doświadczenie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia odnośnie w danym zadaniu tj.: w zadaniu nr 1: Wykonawca musi udokumentować, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał minimum 2 usługi polegające na świadczeniu peł-no branżowego nadzoru nad realizacją robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w budynkach o kubaturze nie mniejszej niż 150 m2 każdy, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; zadaniu nr 2: Wykonawca musi udokumentować, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał minimum 2 usługi polegające na świadczeniu peł-no branżowego nadzoru nad realizacją robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych w budynkach o kubaturze nie mniejszej niż 150m2 każdy, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; w zadaniu nr 3: Wykonawca musi udokumentować, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał minimum 2 usługi polegające na świadczeniu peł-no branżowego nadzoru nad realizacją robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w za-kresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w budynkach o kubaturze nie mniejszej niż 150 m2 każdy, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca w zadaniu nr 1, 2 i 3 spełnił warunek określony w art. 22 ust. 4 pkt. 3 ustawy tj. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. załączyli do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: dla zadania nr 1 konstrukcyjno - budowlanej ; dla zadania nr 2 instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; dla zadania nr 3 instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Osoby te, muszą posiadać co najmniej 5- letnie doświadczenie zawodowe potwierdzone minimum dwoma nadzorami nad wykonywaniem robót budowlanych w budynkach o kubaturze nie mniejszej niż150m2 dla każdej branży.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca w zadaniu nr 1, 2 i 3 spełnił warunek określony w art. 22 ust. 4 pkt. 4 ustawy tj.: sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia na kwotę co najmniej 50 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 1 do SIWZ), 2. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 3. pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dostarczonych do oferty),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór Wykonawcy. Zmiany dotyczyć mogą następujących kwestii: a) obowiązków Wykonawcy określonych szczegółowo w SIWZ; b) wymagań podmiotowych co do osób wykonujących usługę w wyniku zmiany przepisów prawnych; c) wystąpienia zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron; d) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy; e) zmiany dotyczącej osób kluczowych dla realizacji umowy oraz osób reprezentujących strony, z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne); f) zmian teleadresowych stron umowy określonych w niniejszej umowie; g) zmiany wynagrodzenia jedynie w przypadku zmiany stawki VAT, która następuje z mocy prawa; Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający lub Wykonawca dojdzie do wniosku, że w celu właściwej realizacji zamówienia istnieje potrzeba dokonania przewidzianej przez Zamawiającego w SIWZ zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, to każda ze stron może się zwrócić do drugiej na piśmie z wnioskiem o dokonanie takiej zmiany. Zmiany będą dokonywane na piśmie w postaci aneksu do zawartej umowy po uprzednim wyrażeniu zgody na zmianę przez obie strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszia.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji ul. Niedziałkowskiego 18, I piętro pok. 104, 45-085 Opole.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji ul. Niedziałkowskiego 18, I piętro pok. 104, 45-085 Opole.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestujemy w Twoją przyszłość Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa 1 Wzmocnienie atrakcyjności gospodarczej regionu Działanie 1.3 Innowacje, badania, rozwój technologiczny Poddziałanie 1.3.1. Wsparcie sektora B+R oraz innowacji na rzecz przedsiębiorstw.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.