eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Przebudowa dróg i ulic na terenie Powiatu Krotoszyńskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-13

Krotoszyn: Przebudowa dróg i ulic na terenie Powiatu Krotoszyńskiego
Numer ogłoszenia: 29469 - 2008; data zamieszczenia: 13.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Transportowa 1, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7226531, fax 062 7226531.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkrotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg i ulic na terenie Powiatu Krotoszyńskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa dróg i ulic na terenie Powiatu Krotoszyńskiego ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 1: Przebudowa drogi powiatowej Skałów-Gościejew, gmina Koźmin Wlkp- zakres obejmuje: - odcinek o długości - 360,00 mb - wymiana krawężnika - na długości 740 mb - ułożenie ścieku przykrawężnikowego z kostki brukowej o grubości 8 cm na długości 709,00 mb - przykanaliki z rur PCV o średnicy zewnętrznej 200 mm na długości 114,00 mb - studzienki ściekowe uliczne betonowe z rur o średnicy 500 mm z kratami z osadnikiem bez syfonu- szt 16 - wyrównanie istniejącej podbudowy brukowcowej tłuczniem kamiennym sortowanym o grub. 8 cm -149,18 m2 - zaklinowanie podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltowa w ilości 75 kg/m2 - 15,61 t - wyrównanie istniejącej podbudowy masą asfaltową w ilości 75 kg/m2 - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno istniejącej podbudowy nawierzchni bitumicznej w ilości 0,5 kg/m2 - 2309,38 m2 - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm ( warstwa wiążąca)-2309,38 m2 - ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm ( warstwa ścieralna) - 2309,38 m2 ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 2 : Przebudowa ulicy Zielony Rynek w Koźminie Wlkp ;zakres obejmuje: - odcinek o długości 180 mb - wymiana krawężnika na długości 360,00 mb - ułożenie ścieku przykrawężnikowego z kostki brukowej o grubości 8 cm na długości 360,00 mb - przykanaliki z rur PCV o średnicy zewn. 200 mm na długości - 18,00 mb - studzienki ściekowe uliczne betonowe o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu z kratami - szt. 3 - wykonanie koryta pod poszerzenie jezdni - m3 -12,80 - warstwa odcinająca stabilizowana cementem o grub. 15 cm - m2 - 227,20 - podbudowa z kruszyw łamanych grub. 20 cm - m2 - 40,00 - zaklinowanie podbudowy mieszanka mineralno-bitumiczną - t - 4,89 - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową w ilości 100 kg/m2 - t- 99,40 - oczyszczenie mechaniczne i skropienie emulsją asfaltową na zimno naw. bitumicznej w ilości 0,5 kg/m2- m2- 1152,40 - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grub. 7 cm (warstwa wiążąca) - m2-1152,40 - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych ( warstwa ścieralna) o grub. 5 cm - m2 - 1152,40

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy : 1/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 2/posiadaja uprawnienia do występowania w obrocie prawnym;3/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a/ zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie: min 5 zadań dotyczących budowy dróg i ulic o wartości nie mniejszej niż 200 tyś. PLN netto każda. Do doświadczeń nie będą zaliczane zadania obejmujące remonty oraz poszerzenia pasa jezdnego dróg i ulic .Wykazane zadania winny być poparte referencjami zaświadczającymi ich należyte wykonanie. b/ zapewnią nadzór nad prowadzonymi robotami kierownika budowy ( inżynier lub technik drogowy) posiadający uprawnienia budowlane branży drogowej i wpisanego na listę członków właściwej izby inżynierów budownictwa oraz dysponują pozostałymi osobami przewidzianymi do wykonania zamówienia tj: bitumiarze- 4 , operator układarki -1 , walca statycznego -1 , walca wibracyjnego- 1 , robotnicy niewykwalifikowani- 4 ; operator równiarki - 1; operator koparki- 1 c/ posiadają i dysponują sprzętem do wykonania zamówienia, szczegółowo określonym w siwz tj: ( wytwórnia mas bitumicznych , układarka mas bitumicznych, walec drogowy , transport do przewozu masy bitumicznej ; płyta wibracyjna, stopa wibracyjna, piła do ciecia asfaltu i betonu, skrapiarka , niwelator ,teodolit, samochód ciężarowy samowyładowczy, koparka podsiębierna, równiarka samojezdna ) 4./ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: a/ potwierdzą wysokość środków finansowych lub zdolność do zaciągnięcia kredytu w wysokości nie mniejszej niż ¼ wartości złożonej oferty brutto ,b/ potwierdzą posiadanie ubezpieczenia od OC o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 1/3 wartości złożonej oferty brutto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody : spełnia /nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) 3/ aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie ,że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ( wystawione nie wcześniej niż 3 m/ce przed upływem terminu składania ofert) 4/. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ( wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 5/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp. 6/. Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp.7/ wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień kierownika budowy branży drogowej wraz z zaświadczeniem o jego przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa , 8/ wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, 9/ wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat ( jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie)odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie, 10/ oświadczenie wykonawcy o tym , w którym banku posiada podstawowy rachunek bankowy wraz z podaniem numeru rachunku, 11/ informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, 12/ polisa ,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty które należy dołączyć do ofert: -w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik : pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, - w przypadku gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkrotoszyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Krotoszynie ul. Transportowa 1 , 63-700 Krotoszyn, pokój nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Krotoszynie ul. Transpoetowa 1 ,63-700 Krotoszyn, pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa dróg i ulic na terenie Powiatu Krotoszyńskiego- ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 1-Przebudowa drogi powiatowej Skałów-Gościejew, gmina Koźmin Wlkp.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej Skałów -Gościejew, gmina Koźmin Wlkp zakres obejmuje: - odcinek o długości - 360,00 mb - wymiana krawężnika - na długości 740 mb - ułożenie ścieku przykrawężnikowego z kostki brukowej o grubości 8 cm na długości 709,00 mb - przykanaliki z rur PCV o średnicy zewnętrznej 200 mm na długości 114,00 mb - studzienki ściekowe uliczne betonowe z rur o średnicy 500 mm z kratami z osadnikiem bez syfonu- szt 16 - wyrównanie istniejącej podbudowy brukowcowej tłuczniem kamiennym sortowanym o grub. 8 cm -149,18 m2 - zaklinowanie podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltowa w ilości 75 kg/m2 - 15,61 t - wyrównanie istniejącej podbudowy masą asfaltową w ilości 75 kg/m2 - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno istniejącej podbudowy nawierzchni bitumicznej w ilości 0,5 kg/m2 - 2309,38 m2 - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm ( warstwa wiążąca)-2309,38 m2 - ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm ( warstwa ścieralna) - 2309,38 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa dróg i ulic na terenie Powiatu Krotoszyńskiego: ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 2- Przebudowa ulicy Zielony Rynek w Koźminie Wlkp.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ulicy Zielony Rynek w Koźminie Wlkp - odcinek o długości 180 mb - wymiana krawężnika na długości 360,00 mb - ułożenie ścieku przykrawężnikowego z kostki brukowej o grubości 8 cm na długości 360,00 mb - przykanaliki z rur PCV o średnicy zewn. 200 mm na długości - 18,00 mb - studzienki ściekowe uliczne betonowe o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu z kratami - szt. 3 - wykonanie koryta pod poszerzenie jezdni - m3 -12,80 - warstwa odcinająca stabilizowana cementem o grub. 15 cm - m2 - 227,20 - podbudowa z kruszyw łamanych grub. 20 cm - m2 - 40,00 - zaklinowanie podbudowy mieszanka mineralno-bitumiczną - t - 4,89 - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanka mineralno-bitumiczną asfaltową w ilości 100 kg/m2 - t- 99,40 - oczyszczenie mechaniczne i skropienie emulsją asfaltową na zimno naw. bitumicznej w ilości 0,5 kg/m2- m2- 1152,40 - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grub. 7 cm (warstwa wiążąca) - m2-1152,40 - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych ( warstwa ścieralna) o grub. 5 cm - m2 - 1152,40.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.