eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie usług drukarskich dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-10

Gdańsk: Wykonanie usług drukarskich dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego
Numer ogłoszenia: 294693 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług drukarskich dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług drukarskich dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale IV SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.10.00-5, 79.82.11.00-6, 79.82.20.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany istotnych postanowień umowy mogą dotyczyć: Pakiet nr 1, 2, 3: 1) terminu realizacji zamówienia, 2) terminu przekazania materiałów do druku, 3) warunków i terminów płatności, Zmiany, o których mowa powyżej mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, tj.: a) w zakresie pkt 1) 2) 3) w przypadku: wystąpienia siły wyższej, tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, b) w zakresie pkt 2) 3) w przypadku: zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zmiany ustawowej stawki podatku VAT lub regulacji dot. wykorzystania środków budżetowych, c) w zakresie pkt 1) 2) w przypadku przedłużenia terminu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zmiany terminu dostaw, Pakiet nr 4: 1) terminu realizacji zamówienia, 2) harmonogramu dostaw poszczególnych części zamówienia, 3) terminu przekazania materiałów do druku, 4) warunków i terminów płatności, 5) wielkości przedmiotu zamówienia oraz wynagrodzenia Zmiany, o których mowa powyżej mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, tj.: a) w zakresie pkt 1) 2) 3) 4) w przypadku: wystąpienia siły wyższej, tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, b) w zakresie pkt 3) 4) w przypadku: zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zmiany ustawowej stawki podatku VAT lub regulacji dot. wykorzystania środków budżetowych, c) w zakresie pkt 1) 2) 3) w przypadku przedłużenia terminu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zmiany harmonogramu dostaw, d) w zakresie pkt 5) w przypadku zmniejszenia ilości drukowanych publikacji maksymalnie o 2. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne proporcjonalnie do zakresu zrealizowanych przez Wykonawcę usług na podstawie końcowych protokołów zdawczo-odbiorczych. 7. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. 8. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczył Zamawiającemu informacji, które będą integralną częścią umowy (w postaci tabelarycznej) dotyczących wartości netto oraz przyjętego podatku VAT do wszystkich publikacji na jakie Wykonawca składa ofertę. Cena z oferty nie ulega zmianie. W przypadku braku dostarczenia przez Wykonawcę wskazanego dokumentu, Zamawiający zgodnie z art. 94 ust. 3 dokona wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty oraz zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy Pzp zatrzyma wadium wraz z odsetkami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Departamentu Zamówień Publicznych i Administracji Urzędu Marszałkowskiego w Gdańsku, ul. Okopowa 21/27, pokój nr 4a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Urzęd Marszałkowski w Gdańsku ul. Okopowa 21/27, pok. nr 133H (I - piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia Pakietu nr 1 jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Przedmiot zamówienia Pakietu nr 4 jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przygotowanie do druku i druk w czterech wersjach językowych: polskiej, rosyjskiej, niemieckiej i angielskiej publikacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Ulotki informacyjno promocyjnej Pętla Żuławska 1) Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu: a) korekty składu komputerowego dostarczonego przez Zamawiającego; b) korekty stylistycznej i technicznej po przygotowaniu składu komputerowego, a przed wydrukiem; c) przesłania publikacji w formacie PDF do akceptacji Zamawiającego, przy założeniu, że akceptacja trwa 2 dni robocze od daty jej otrzymania; d) naświetlań; e) druku na papierze; f) dostawy wydrukowanych ulotek do siedziby Zamawiającego (Biuro Rozwoju Dróg Wodnych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego) Gdańsk ul. Długi Targ 8/10 pokój nr 4. 2) Parametry ulotki: a) format: 600x210 mm, po złożeniu 120x210 mm b) papier kreda matowa o podwyższonej bieli, 180 g/m2, c) druk dwustronny d) ilość kolorów CMYK 4+4 (full kolor) e) uszlachetnienie: punktowo lakier UV f) wykończenie: lakier dyspersyjny na całości 3) Nakład ulotki: a) 10000 szt. w wersji polskiej b) 2000 szt. w wersji rosyjskiej c) 4000 szt. w wersji angielskiej d) 4000 szt. w wersji niemieckiej 1.2. Publikacji pn. Przewodnik turystyki wodnej Pętla Żuławska 1) Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu: a) korekty składu komputerowego dostarczonego przez Zamawiającego; b) korekty stylistycznej i technicznej po przygotowaniu składu komputerowego, a przed wydrukiem; c) przesłania w formacie PDF do akceptacji Zamawiającego, przy założeniu, że akceptacja trwa 2 dni robocze od daty jej otrzymania; d) naświetlania; e) druku na papierze; f) dostawy wydrukowanych publikacji do siedziby Zamawiającego (Biuro Rozwoju Dróg Wodnych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego) Gdańsk ul. Długi Targ 8/10 pokój nr 4. 2) Parametry publikacji: a) format: 210x210 mm b) okładka: - papier karton 400 g/m2, - druk dwustronny, - ilość kolorów CMYK 4+4 (full kolor), - uszlachetnienie okładki: folia matowa jednostronnie (1+0), lakier UV punktowo c) środek publikacji: - papier kreda matowa o podwyższonej bieli, 135 g/m2, - druk dwustronny, - kolor CMYK 4+4 (full kolor) - ilość stron: 80 d) całość szyta i klejona e) wykończenie: lakier dyspersyjny na całości 3) Nakład publikacji: a) 6000 egz. w wersji polskiej b) 500 egz. w wersji rosyjskiej c) 2000 egz. w wersji angielskiej d) 1500 egz. w wersji niemieckiej 1.3. Mapa Pętli Żuławskiej 1) Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu: a) korekty składu komputerowego dostarczonego przez Zamawiającego; b) korekty stylistycznej i technicznej po przygotowaniu składu komputerowego, a przed wydrukiem; c) przesłania w formacie PDF do akceptacji Zamawiającego, przy założeniu, że akceptacja trwa 2 dni robocze od daty jej otrzymania; d) naświetlania; e) druku na papierze; f) dostawy wydrukowanych folderów do siedziby Zamawiającego (Biuro Rozwoju Dróg Wodnych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego) Gdańsk ul. Długi Targ 8/10 pokój nr 4. 2) Parametry Mapy: a) format: 630x500 mm b) obustronnie drukowana c) papier kreda błysk, papier kartograficzny (wzmocniony) d) gramatura 175 g/m2 e) kolory CMYK 4+4 (full kolor) f) uszlachetnienia: obustronnie laminowana g) wykończenie: potrójnie bigowana (składana na 4 części) 3) Nakład publikacji: a) 6000 egz. w wersji polskiej b) 500 egz. w wersji rosyjskiej c) 2000 egz. w wersji angielskiej d) 1500 egz. w wersji niemieckiej 1.4. Folderu promującego Pętle Żuławską w wersji wpinanej do segregatora: 1) Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu: a) korekty składu komputerowego dostarczonego przez Zamawiającego; b) korekty stylistycznej i technicznej po przygotowaniu składu komputerowego, a przed wydrukiem; c) przesłania w formacie PDF do akceptacji Zamawiającego, przy założeniu, że akceptacja trwa 2 dni robocze od daty jej otrzymania; d) naświetlania; e) druku na papierze; f) dostawy wydrukowanych folderów do siedziby Zamawiającego (Biuro Rozwoju Dróg Wodnych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego) Gdańsk ul. Długi Targ 8/10 pokój nr 4. 2) Parametry publikacji: a) Segregator: - szerokość 280 mm - wysokość 220 mm - grubość grzbietu 30 mm - mechanizm zamka 2 ringowy typu D b) Okładka kaszerowana - kolor CMYK 4+4 (full kolor) - papier kreda błysk 200 - uszlachetnienie okładki lakier UV punktowo c) Strony (wewnętrzne) wkładki, dwukrotnie dziurkowane - format: 250x210 mm - papier kreda matowa o podwyższonej bieli, 175 g/m2 - druk dwustronny - kolor CMYK 4+4 (full kolor) - rogi (2 zewnętrzne) zaokrąglone - ilość stron: 80 - wykończenie: lakier dyspersyjny na całości 3) Nakład publikacji: a) 500 egz. w wersji polskiej 1.5. Przygotowanie techniczne i tłoczenie wkładki Przewodnik turystyki wodnej i mapy Pętli Żuławskiej w formie płyty CD. 1) Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu: a) przygotowania projektu graficznego koperty (opakowania płyty) oraz graficznego nadruku zgodnie z Systemem Identyfikacji projektu Pętla Żuławska; b) przesłanie wkładki w formie płyty CD do akceptacji Zamawiającego, przy założeniu, że akceptacja trwa 2 dni robocze; c) tłoczenia; d) dostawy wkładek do siedziby Zamawiającego. (Biuro Rozwoju Dróg Wodnych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego) Gdańsk ul. Długi Targ 8/10 pokój nr 4 2) Charakterystyka wkładki w postaci płyty CD: a) zawartość płyty CD: plik PDF (tekst planu jak w Zadaniu 3) b) nadruk informujący o zawartości płyty kolor CMYK 4+4 (full kolor), c) opakowanie - Koperta na płytę z nadrukiem karton 220 g / papier 280 g z uszlachetnieniem lakierem UV - Sztancowanie, klejenie koperty druk full kolor CMYK 4+4 3) Nakład: a) 500 szt. wersja w języku rosyjskim b) 3000 szt.wersja w języku polskim c) 1000 szt.wersja w języku angielskim d) 1000 szt. wersja w języku niemieckim 2. Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały do druku w postaci plików Word, PDF, JPG, GIF, TIFF i CDR na nośniku elektronicznym. Przekazanie materiałów do druku, potwierdzone protokołem przekazania, odbędzie się z siedziby Zamawiającego z Biura Rozwoju Dróg Wodnych w terminie nie późniejszym niż 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy na koszt Wykonawcy. 3. Po wykonaniu przez Wykonawcę składu komputerowego publikacji, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego w stosunku do każdego zadania odrębnie. Zamawiający zaakceptuje publikacje w terminie 2 dni od dostarczenia przez Wykonawcę ostatecznych materiałów w formacie PDF. Po uwzględnieniu przez Wykonawcę ewentualnych uwag Zamawiającego, Zamawiający ostatecznie zaakceptuje materiały. Zamawiający zastrzega sobie nadzór nad drukiem i tłoczeniem. 4. W terminie 3 dni od dostarczenia przez Wykonawcę zadań będących przedmiotem umowy, Zamawiający podpisze protokoły zdawczo-odbiorcze stwierdzające należyte wykonanie poszczególnych zadań, lub w razie zastrzeżeń, wyznaczy Wykonawcy dodatkowy termin do uzupełnienia braków, usunięcia wad ilościowych lub jakościowych zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Po uwzględnieniu przez Wykonawcę roszczeń Zamawiającego i jego uwag, Zamawiający przyjmie pracę poprzez podpisanie bez zastrzeżeń końcowych protokołów zdawczo-odbiorczych. 5. Wszelkie materiały otrzymane od Zamawiającego oraz przetworzone w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, po protokolarnym ich odbiorze, Wykonawca zwróci Zamawiającemu oraz usunie je z komputerów i wszelkich nośników informacji własnych i podwykonawców. 6. Zamawiający wymaga, aby dostarczany towar był pierwszego gatunku. Przedmiot zamówienia Pakietu nr 1 jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.10.00-5, 79.82.11.00-6, 79.82.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie do druku i druk w czterech wersjach językowych: polskiej, rosyjskiej, niemieckiej i angielskiej publikacji:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Folder promujący polski odcinek Międzynarodowej Drogi Wodnej E 70 1) Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu a) składu komputerowego; b) korekty stylistycznej i technicznej po przygotowaniu składu komputerowego, a przed wydrukiem; c) przesłania w formacie PDF do akceptacji Zamawiającego, przy założeniu, że akceptacja trwa 2 dni robocze od daty jej otrzymania; d) naświetlania; e) druku na papierze i prawy; f) dostawy wydrukowanych publikacji do siedziby Zamawiającego (Biuro Rozwoju Dróg Wodnych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego) Gdańsk ul. Długi Targ 8/10 pokój nr 4. 2) Parametry folderu: a) format: A4 b) okładka: - karton 400 g/m2, - druk dwustronny; 4/4, - kolor CMYK 4+4 (full kolor) 1 i 4 strona okładki lakier UV (całość zszywana) c) objętość (środek) publikacji: - papier kreda matowa o podwyższonej bieli, 135 g/m2, - druk dwustronny, - kolor CMYK 4+4 (full kolor) - ilość stron: 80 3) Nakład folderu: a) 700 egzemplarzy w wersji polskiej b) 200 egzemplarzy w wersji rosyjskiej c) 600 egzemplarzy w wersji angielskiej d) 600 egzemplarzy w wersji niemieckiej 2. Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały do druku w postaci plików Word, PDF, JPG, GIF, TIFF i CDR na nośniku elektronicznym. Przekazanie materiałów do druku, potwierdzone protokołem przekazania, odbędzie się z siedziby Zamawiającego z Biura Rozwoju Dróg Wodnych w terminie nie późniejszym niż 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy na koszt Wykonawcy. 3. Po wykonaniu przez Wykonawcę składu komputerowego publikacji, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego w stosunku do każdego zadania odrębnie. Zamawiający zaakceptuje publikacje w terminie 2 dni od dostarczenia przez Wykonawcę ostatecznych materiałów w formacie PDF. Po uwzględnieniu przez Wykonawcę ewentualnych uwag Zamawiającego, Zamawiający ostatecznie zaakceptuje materiały. Zamawiający zastrzega sobie nadzór nad drukiem i tłoczeniem. 4. W terminie 3 dni od dostarczenia przez Wykonawcę zadań będących przedmiotem umowy, Zamawiający podpisze protokoły zdawczo-odbiorcze stwierdzające należyte wykonanie poszczególnych zadań, lub w razie zastrzeżeń, wyznaczy Wykonawcy dodatkowy termin do uzupełnienia braków, usunięcia wad ilościowych lub jakościowych zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Po uwzględnieniu przez Wykonawcę roszczeń Zamawiającego i jego uwag, Zamawiający przyjmie pracę poprzez podpisanie bez zastrzeżeń końcowych protokołów zdawczo-odbiorczych. 5. Wszelkie materiały otrzymane od Zamawiającego oraz przetworzone w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, po protokolarnym ich odbiorze, Wykonawca zwróci Zamawiającemu oraz usunie je z komputerów i wszelkich nośników informacji własnych i podwykonawców. 6. Zamawiający wymaga, aby dostarczany towar był pierwszego gatunku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.10.00-5, 79.82.11.00-6, 79.82.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przygotowanie do druku i druk publikacji pt. Program rozwoju elektroenergetyki z uwzględnieniem źródeł odnawialnych w Województwie Pomorskim do roku 2025.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przygotowanie do druku i druk publikacji pt. Program rozwoju elektroenergetyki z uwzględnieniem źródeł odnawialnych w Województwie Pomorskim do roku 2025 zgodnie z poniższym wykazem: Publikacja Podręcznika Okładka Druk offset CMYK 4/0 Karton 290g/m3 Objętość 4 str. Lakierowana UV na stronach zewnętrznych 1 i 4 Środek Format B5 Druk offset CMYK 4/4 Papier 80 g/m3 Objętość 300 str. Druk dwustronny Oprawa Twarda Klejona Nakład 500 egzemplarzy Wszystkie strony wraz z okładkami winny zostać wykonane w pełnym kolorze. 2. Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały do druku w postaci plików Word na nośniku elektronicznym. Przekazanie materiałów do druku, potwierdzone protokołem przekazania, odbędzie się z siedziby Zamawiającego z Referatu Planowania Energetycznego mieszczącego się przy ul. Rzeźnickiej 58 (piętro nr 2) w Gdańsku w terminie nie późniejszym niż 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy na koszt Wykonawcy. 3. Po wykonaniu przez Wykonawcę składu komputerowego publikacji, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje publikacje w terminie 2 dni od dostarczenia przez Wykonawcę ostatecznych materiałów w formacie PDF. Po uwzględnieniu przez Wykonawcę ewentualnych uwag Zamawiającego, Zamawiający ostatecznie zaakceptuje materiały. Zamawiający zastrzega sobie nadzór nad drukiem. 4. W terminie 3 dni od dostarczenia przez Wykonawcę przedmiotu umowy, Zamawiający podpisze protokół zdawczo-odbiorczy stwierdzający należyte wykonanie zamówienia, lub w razie zastrzeżeń, wyznaczy Wykonawcy dodatkowy termin do uzupełnienia braków, usunięcia wad ilościowych lub jakościowych zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Po uwzględnieniu przez Wykonawcę roszczeń Zamawiającego i jego uwag, Zamawiający przyjmie pracę poprzez podpisanie bez zastrzeżeń końcowych protokołów zdawczo-odbiorczych. 5. Wszelkie materiały otrzymane od Zamawiającego oraz przetworzone w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, po protokolarnym ich odbiorze, Wykonawca zwróci Zamawiającemu oraz usunie je z komputerów i wszelkich nośników informacji własnych i podwykonawców. 6. Zamawiający wymaga, aby dostarczany towar był pierwszego gatunku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.10.00-5, 79.82.11.00-6, 79.82.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przygotowanie do druku i druk następujących publikacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Ocena warunków i jakości życia mieszkańców województwa pomorskiego i ich postrzeganie przyszłości 1) format: B5; 2) okładka: a) papier karton, 290 g/m2; b) druk dwustronny, 4/4; c) full kolor, lakier UV na 1 i 4 stronie okładki; 3) objętość (środek) publikacji: a) papier offset, 110 g/m2; b) druk dwustronny; c) full kolor; d) ilość stron: 190 str. ? 10 str. (w formacie B5); 4) oprawa: klejona; 5) nakład: 700 egzemplarzy. 1.2. Mapa atrakcyjności osiedleńczej województwa pomorskiego 1) format: B5; 2) okładka: a) papier karton, 290 g/m2; b) druk dwustronny, 4/4; c) full kolor, lakier UV na 1 i 4 stronie okładki; 3) objętość (środek) publikacji: a) papier offset, 110 g/m2; b) druk dwustronny; c) full kolor; d) ilość stron: 150 str. ? 10 str. (w formacie B5); 4) oprawa: klejona; 5) nakład: 500 egzemplarzy. 1.3. Zagrożenia rozwoju społeczno-gospodarczego województwa pomorskiego oraz analiza peryferyzacji gmin 1) format: B5; 2) okładka: a) papier karton, 290 g/m2; b) druk dwustronny, 4/4; c) full kolor, lakier UV na 1 i 4 stronie okładki; 3) objętość (środek) publikacji: a) papier offset, 110 g/m2; b) druk dwustronny; c) full kolor; d) ilość stron: 120 str. ? 10 str. (w formacie B5); 4) oprawa: klejona; 5) nakład: 500 egzemplarzy. 1.4. Czynniki i ograniczenia rozwoju miast województwa pomorskiego 1) format: B5; 2) okładka: a) papier karton, 290 g/m2; b) druk dwustronny, 4/4; c) full kolor, lakier UV na 1 i 4 stronie okładki; 3) objętość (środek) publikacji: a) papier offset, 110 g/m2; b) druk dwustronny; c) full kolor; d) ilość stron: 150 str. ? 10 str. (w formacie B5); 4) oprawa: klejona; 5) nakład: 500 egzemplarzy. 2. Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały do druku w postaci plików Word na nośniku elektronicznym. Przekazywanie materiałów do druku obejmujących poszczególne etapy umowy, potwierdzone protokołami przekazania, odbywać się będzie w terminie 3 dni roboczych od daty powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o gotowości do przekazania materiałów do druku w siedzibie Zamawiającego w Departamencie Rozwoju Regionalnego i Przestrzennego przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku, w terminie do 30.11.2011r. Za dni robocze uważa się dni pracy Zamawiającego w godz. 7.45 - 15.45. 3. Po wykonaniu przez Wykonawcę składu komputerowego publikacji, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje publikacje w terminie 2 dni od dostarczenia przez Wykonawcę ostatecznych materiałów w formacie PDF. Po uwzględnieniu przez Wykonawcę ewentualnych uwag Zamawiającego, Zamawiający ostatecznie zaakceptuje materiały. Zamawiający zastrzega sobie nadzór nad drukiem. 4. W terminie 3 dni od dostarczenia przez Wykonawcę poszczególnych publikacji, Zamawiający podpisze protokół zdawczo-odbiorczy stwierdzający należyte wykonanie części zamówienia, lub w razie zastrzeżeń, wyznaczy Wykonawcy dodatkowy termin do uzupełnienia braków, usunięcia wad ilościowych lub jakościowych zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Po uwzględnieniu przez Wykonawcę roszczeń Zamawiającego i jego uwag, Zamawiający przyjmie pracę poprzez podpisanie bez zastrzeżeń końcowych protokołów zdawczo-odbiorczych. 5. Wszelkie materiały otrzymane od Zamawiającego oraz przetworzone w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, po protokolarnym ich odbiorze, Wykonawca zwróci Zamawiającemu oraz usunie je z komputerów i wszelkich nośników informacji własnych i podwykonawców. 6. Zamawiający wymaga, aby dostarczany towar był pierwszego gatunku. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości drukowanych publikacji maksymalnie o 2. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne proporcjonalnie do zakresu zrealizowanych przez Wykonawcę usług na podstawie końcowych protokołów zdawczo-odbiorczych. Przedmiot zamówienia Pakietu nr 4 jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.81.00.00-5, 79.82.00.00-8, 79.82.10.00-5, 79.82.11.00-6, 79.82.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.