eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Budowa szybu windowego do dżwigu dla osób niepełnosprawnych przy budynku nr 13 ( roboty budowlane i elektryczne ).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-27

Grudziądz: Budowa szybu windowego do dżwigu dla osób niepełnosprawnych przy budynku nr 13 ( roboty budowlane i elektryczne ).
Numer ogłoszenia: 294690 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska - SP ZOZ , ul. Legionów 57, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6440953, faks 056 4613220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspl.grudziadz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa szybu windowego do dżwigu dla osób niepełnosprawnych przy budynku nr 13 ( roboty budowlane i elektryczne )..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa szybu windowego do dżwigu dla osób niepełnosprawnych przy budynku nr 13 ( roboty budowlane i elektryczne )..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1.Zgodnie z art. 22 uPzp, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku gdy zachodzi taka sytuacja - dokument dołączyć do oferty) ; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust.1. i 2. uPzp. Zamawiający dopuszcza składanie w trybie art. 23 uPzp ofert łącznych / konsorcja, spółki cywilne /. Jeżeli ofertę składa podmiot zbiorowy w rozumieniu , dołączone winny być do niej dodatkowo następujące dokumenty: 1. Wskazanie podmiotów składających ofertę wspólną ( pełna nazwa i adres siedziby) 2. Wskazanie pełnomocnika do reprezentowania podmiotu zbiorowego przed zamawiającym w tym do złożenia oferty i podpisania umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo z uwzględnieniem wymogów wskazanych w pkt 10 niniejszej SIWZ. 3. Przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne Zamawiający wymaga przedstawienia mu umowy regulującej współpracę wykonawców składających ofertę łączną. Oferta składana przez konsorcjum lub spółkę cywilną winna zawierać wszystkie dokumenty wskazane w pkt: 5.1.3.b; 5.1.3.c niniejszej SIWZ oddzielnie dla każdego z podmiotów ubiegających się wspólnie o zamówienie. Pozostałe, wymagane w pkt 5 dokumenty winny wskazywać, iż podmioty tworzące konsorcjum lub spółkę cywilną spełniają łącznie warunki stawiane wykonawcom oraz oferowanym przez nie produktom. 4.2.Ocena spełnienia warunków określonych w pkt 4.1. nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 5.1.1Wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - załącznik nr 2 do SIWZ; 5.1.2 Wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ; 5.1.3.Do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć: a) wypełniony formularz ofertowy z oświadczeniami - załącznik nr 2 do siwz b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.1.3. lit. b SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1c)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa w pkt.1,2 c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w SIWZ w pkt. 5.1.3. lit b zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. d) w przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o zamówienie publiczne ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art.23 ust. 2.Pełnomocnictwo dołączyć do oferty, e) zamawiający na podstawie art.36 ust.4 żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, (w przypadku, gdy zachodzi taka sytuacja - dokument dołączyć do oferty przetargowej), f) Wykonawca dołączy do oferty uprawnienia budowlane i zaświadczenie o wpisie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa - kierownika budowy , oraz uprawnienia energetyczne ( zaświadczenie o posiadaniu uprawnień energetycznych powyżej 1 KV ) i zaświadczenie o wpisie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa- kierownika robót elektrycznych, g) wyceniony i wypełniony przedmiar robót wg załącznika nr 4 i 5 do siwz. h) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, ( min.1) - zgodnie z załącznikiem nr 3. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę co najmniej jedną zrealizowaną robotę budowlaną potwierdzoną referencjami o jej należytym wykonaniu. Informacja dodatkowa Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie wykonawca. 5.2 Dokumenty i oświadczenia wymagane niniejszą SIWZ powinny być dostarczone w oryginale lub jako poświadczona za zgodność z oryginałem kopia. Poświadczenia dokonuje osoba upoważniona do podpisywania oferty w imieniu Wykonawcy. 5.3 W przypadku dołączenia do oferty dokumentów lub materiałów w języku obcym wymagane jest przedstawienie ich tłumaczenia na język polski. Za treść tłumaczenia dokonaną przez inną osobę niż tłumacz przysięgły wyłączną odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 5.4 Brak w ofercie przetargowej jakiegokolwiek dokumentu lub oświadczenia jak również złożenie ich w nieodpowiedniej formie lub o niewłaściwej treści może spowodować odpowiednio wykluczenie Wykonawcy z postępowania i / lub odrzucenie jego oferty. Podstawa prawna art. 24 ust. 2 i art. 89 ust. 1 uPzp. 5.5 W związku z dyspozycją przepisu art. 8 ust. 3 uPzp uprzedzamy wszystkich Wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu o możliwości zastrzeżenia pewnych informacji zawartych w ofercie do wiadomości jedynie Zamawiającego poprzez złożenie stosownego oświadczenia, iż określone dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - Dz. U. nr 47, poz. 211 ze zmianami ) za wyjątkiem tych informacji jakie zobowiązany jest podać Zamawiający do publicznej wiadomości po otwarciu ofert. Aby ww. zastrzeżenie było skuteczne winno zostać złożone w formie pisemnej najpóźniej w terminie wskazanym do składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspl.grudziadz.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska - SP ZOZ 86-300 Grudziądz ul. Legionów 57 ( kancelaria-bud. nr 1 , Ip.. pok. nr 3 ).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2009 godzina 11:30, miejsce: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska - SP ZOZ 86-300 Grudziądz ul. Legionów 57 ( kancelaria-bud. nr 1 , Ip.. pok. nr 3 ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.