eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Kompleksowe wyposażenie oddziału Neurologii w Szpitalu Powiatowym w Sędziszowie Młp. w aparaturę i sprzęt medyczny 2 PAKIETY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-16

Ropczyce: Kompleksowe wyposażenie oddziału Neurologii w Szpitalu Powiatowym w Sędziszowie Młp. w aparaturę i sprzęt medyczny 2 PAKIETY
Numer ogłoszenia: 29468 - 2009; data zamieszczenia: 16.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Ropczycach , ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 54, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218616, faks 017 2218929.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe wyposażenie oddziału Neurologii w Szpitalu Powiatowym w Sędziszowie Młp. w aparaturę i sprzęt medyczny 2 PAKIETY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET I LP. Asortyment Ilość szt 1 Aparat EKG. 1 2 Koncentratory tlenu 4 3 Holter EKG z 2 rejestratorami 12 kanałów 1 4 Holter RR ciśnieniowy z 2 rejestratorami 1 5 Kardiomonitor kompaktowo-modułowy 4 6 Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa 4 7 Zestaw reanimacyjny 1 8 Ssak elektryczny przenośny 4 9 Inhalator. 1 10 Materac przeciwodleżynowy podciśnieniowy 8 PAKIET II Lp. Asortyment Ilość sz 1. Kozetka lekarska 3 2. Kozetka lekarska do EKG. 1 3. Stolik zabiegowy pod aparaturę 3 4. Krzesło zmywalne 10 5. Parawan przenośny na kółkach 6 6. Wieszak stojący na ubrania 12 7. Szafa lekarska dwudrzwiowa 1 8. Szafa lekarska jednodrzwiowa 2 9. Stolik pod aparaturę 1 10. Fotel do biurka 4 11. Kosz metalowy 19 12. Dozownik mydła w płynie 19 13. Dozownik płynu dezynfekcyjnego 19 14. Dozownik na ręczniki papierowe 19 15. Lustro nad umywalkę 19 16. Negatoskop jednoklatkowy 2 17. Stolik zabiegowy 4 18. Taboret szpitalny 26 19. Wanna wózek 1 20. Zestaw łazienkowy 1 21. Chłodziarka 2 22. Wózek zabiegowy 1 23. Wózek do przewożenia leków 2 24. Wózek wielofunkcyjny 1 25. Wieszak kroplówki 2 26. Wózek sprzątacza 1 27. Regał na baseny i kaczki 1 28. Wózek na brudna bieliznę 1 29. Myjnia dezynfektor do kaczek i basenów 1 30. Wózek inwalidzki 4 31 Łóżko rehabilitacyjne 12 32 Łóżko szpitalne 14 33 Szafka przyłóżkowa z blatem bocznym 12 34 Szafka przyłóżkowa 14 35 Wózek do przewożenia chorych. 2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne 33.12.32.30 - Kardiografy 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a) Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. b) Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. c) Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. d) Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. e) Wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 3. Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1) Jest niezgodna z ustawą 2) Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt.3 Pzp 3) Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4) Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 5) Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6) Zawiera błędy w obliczaniu ceny 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3 Pzp. 8) Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 pkt.1-3 niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące oświadczenia: 1. Oświadczenie o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ: 2. Koncesję, zezwolenie, lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej (zamówieniem) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem wolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 6. Aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 7. Certyfikat CE, deklaracja zgodności do każdej pozycji zamawianej aparatury i sprzętu ( jeżeli dotyczy) 8. Oryginalne ilustrowane foldery producenta z potwierdzonymi wymaganymi wyżej parametrami technicznymi wyrobów II. Pozostałe dokumenty: 1. Formularze ofertowe ściśle według wzorów zamawiającego. 2. Dokumenty określone w załączniku do niniejszej SIWZ 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4. Pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej. 5. Parafowany projekt umowy 6 .Adres Autoryzowanego serwis gwarancyjnego i pogwarancyjnego na terenie Polski 7. Instrukcję obsługi w języku polskim.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozropczyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ROPCZYCACH ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 54 39-100 ROPCZYCE woj. podkarpackie tel. /017/2218616 ; tel./fax.: /017/2218929 Internet: www.zozropczyce.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2009 godzina 10:00, miejsce: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ROPCZYCACH ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 54 39-100 ROPCZYCE.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.