eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozłowo › Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w lokalizacji 0+000 - 0+210, długości 210mb na działce o numerze ewidencyjnym gruntu 24 ,obręb Sławka Wielka, gmina Kozłowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-26

Kozłowo: Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w lokalizacji 0+000 - 0+210, długości 210mb na działce o numerze ewidencyjnym gruntu 24 ,obręb Sławka Wielka, gmina Kozłowo
Numer ogłoszenia: 294582 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kozłowo , Kozłowo 60A, 13-124 Kozłowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6267505, faks 089 6267502.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozlowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w lokalizacji 0+000 - 0+210, długości 210mb na działce o numerze ewidencyjnym gruntu 24 ,obręb Sławka Wielka, gmina Kozłowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w lokalizacji 0+000 - 0+210, długości ok.210 mb na działce o numerze ewidencyjnym gruntu 24 ,obręb Sławka Wielka, gmina Kozłowo Zakres robót obejmuje: - jednostronne ułożenie i wyprofilowanie krawężników betonowych o wym. 15x30cm na podsypce cementowo - piaskowej na dł. 215 m - wykonanie studzienek odwadniających z rur betonowych o średnicy fi 500 mm wraz z wyprowadzeniem z rur PCV o średnicy 200 mm i długości wyprowadzenia 2m wraz z zamontowaniem wpustów żeliwnych ulicznych typu ciężkiego w ilości 3 szt. - wyprofilowanie i uzupełnienie kruszywem naturalnym grubości średnio 10 cm wjazdów do posesji mieszkańców - w ilości 4 wjazdy - uzupełnienie istniejącej nawierzchni żwirowej oraz brukowej kruszywem naturalnym grubości 10 cm na szer. 4 m i dł. 210m - wyprofilowanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym w ilości średnio 100kg/2 , po uprzednim oczyszczeniu nawierzchni i jej skropieniu emulsją asfaltową m2 - 1110 na szer. 4 m dł. 210m z uwzględnieniem wjazdów do posesji w ilości 4 szt. - roboty nawierzchniowe polegające na wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanki betonu asfaltowego gr.4cm dla kategorii ruchu KR1-2 po uprzednim skropieniu emulsją asfaltową m2 - 1110 na szer.4m dł.210m z uwzględnieniem wjazdów do posesji w ilości 4 szt. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót (zał. Nr 9 do SIWZ) i Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (zał. Nr 10 do SIWZ) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić przejazd mieszkańców w trakcie wykonywania prac oraz do poniesienia kosztów związanych z zabezpieczeniem terenu budowy, utrzymaniem w należytym stanie technicznym oznakowania robót, zorganizowania zaplecza budowy oraz do pokrycia ewentualnych szkód powstałych w czasie realizacji zadania. Ponadto zobowiązuje się wykonawcę przed podjęciem prac do poczynienia szczegółowych ustaleń z zamawiającym w zakresie realizowanej inwestycji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj., - mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: a) Kierownik budowy - 1 osoba posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe: 2 lata na stanowisku kierownika budowy - doświadczenie w zakresie dróg, posiadanie uprawnień budowlanych i przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa . - dysponuje w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i transportu. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, jednakże pod warunkiem, że Podwykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat wykonali minimum 2 zadania w zakresie nie mniejszym niż powierzany im do wykonania przedmiot umowy wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) 2. Wykonawca wskaże w swojej ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą (Załącznik Nr 1 do SIWZ), należy przedłożyć: 1. kosztorys ofertowy stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ, 2. parafowany wzór umowy stanowiący załącznik Nr 8 do SIWZ. 3. pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1. wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ 2. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji oraz uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia. Potwierdzenie przynależności kierownika budowy przez przedstawienie aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 ze zm. - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ, 3. wykaz wszystkich podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu powierzonych im części zamówienia - na załączniku nr 7 (wykaz podwykonawców ), wraz z oświadczeniami o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia - na załączniku nr 7a , 4. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6. Oświadczenie wykonawcy o przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu przewidzianej przebudowy drogi (wg wzoru stanowiącego załącznik. Nr 11) 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1 Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100 000 zł. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wybrania oferty wspólnej wykonawca jest zobowiązany w ciągu trzech dni od powzięcia informacji o wyborze przedłożyć umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie; 2. Oferta winna zawierać: - oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - załącznik Nr 3 do SIWZ, - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - aktualne zaświadczenia z urzędu skarbowego i ZUS, - polisa ubezpieczeniowa, dla każdego partnera z osobna. Pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem). Brak ww. dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z mocy art 24 ust 2 pkt. 3 ustawy z zastrzeżeniem przypadku o którym mowa w art 26 ust 3 ustawy pzp. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozlowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kozłowo 13-124 Kozłowo 60A - pokój nr 1..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Kozłowo 13-124 Kozłowo 60A - pokój nr 15, I piętro (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.