eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zarzecze › Wymiana sieci wodociągowej w Zalesiu i Łapajówce oraz budowa kolektora przesyłowego do Żurawiczek i Maćkówki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-31

Zarzecze: Wymiana sieci wodociągowej w Zalesiu i Łapajówce oraz budowa kolektora przesyłowego do Żurawiczek i Maćkówki
Numer ogłoszenia: 294253 - 2008; data zamieszczenia: 31.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zarzecze , Zarzecze 175, 37-205 Zarzecze, woj. podkarpackie, tel. 016 6401529 w. 21, faks 016 6401579.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana sieci wodociągowej w Zalesiu i Łapajówce oraz budowa kolektora przesyłowego do Żurawiczek i Maćkówki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana sieci wodociągowej w Zalesiu i Łapajówce oraz budowa kolektora przesyłowego do Żurawiczek i Maćkówki 1. Wykonanie sieci wodociągowej z rur PE średnicy PE 200-PE 40, klasy PE 100 na ciśnienie nominalne PN 1 MPa oraz klasy PE 80 szereg SDR 11 (PN 12,5) na ciśnienie PN 1,25 MPa. Rurociąg przesyłowy wody ze stacji SUW w Zarzeczu do Żurawiczek, Maćkówki oraz Zalesia wykonać z rur nie wymagających zastosowania obsypki i podsypki klasy PE 100 rurociągiem PE 200x18,4 oraz PE 160x14,6 wykonanym w technologii trójwarstwowej z warstwą ochronną z zewnątrz i od środka. Przyłącza do budynków z rur PE 40-PE 32 klasy PE 80 SDR 11-(PN 12.5) na ciśnienie PN 1,25MPa. Parametry, średnice i jakość rur z zgodnie z PN-EN 12201-1:2003, PN-EN 805:2002. Budowa na terenie obecnej stacji hydroforowej w Zalesiu 2 zbiorników wody pitnej o poj. 2x100m3 współpracujących z pompownią kontenerową wody z wykonaniem instalacji elektrycznych. 1.1. Długości i średnice sieci w Łapajówce a. Sieć -Rury PE średnicy PE 110, klasy PE 100 szereg SDR17- (PN10); L=3600 mb - Rury PE średnicy PE63, klasy PE 80 szereg SDR 11 - (PN 12,5); L = 256 mb - Rury PE średnicy PE 40, klasy PE 80 szereg SDR 11 - (PN 12,5); L = 355 mb b. Przyłącza wodociągowe - 82 szt. - Rury PE średnicy PE 40 klasy PE 80 szereg SDR 11 - (PN12,5); L = 168 mb - Rury PE średnicy PE 32 klasy PE 80 szereg SDR 11 - (PN12,5); L= 1646 mb 1.2. Długości i średnice sieci w Zalesiu a. Sieć: - Rury PE średnicy PE 200, klasy PE 100 szereg SDR 17 - (PN10); L = 294 mb - Rury PE średnicy PE 160, klasy PE 100 szereg SDR 17 - (PN10); L = 1305 mb - Rury PE średnicy PE 110, klasy PE 100 szereg SDR 17 - (PN10); L = 3697 mb - Rury PE średnicy PE 63, klasy PE 80 szereg SDR11 - (PN12,5); L = 172 mb - Rury PE średnicy PE 50, klasy PE 80 szereg SDR11 - (PN12,5); L = 311 mb - Rury PE średnicy PE 40, klasy PE 80 szereg SDR11 - (PN12,5); L = 238 mb b. Przyłącza wodociągowe -109 szt - Rury PE średnicy PE 40 klasy PE 80 szereg SDR 11 - (PN12,5); L = 40 mb - Rury PE średnicy PE 32 klasy PE 80 szereg SDR 11 - (PN12,5); L= 2859 mb 1.3. Długości i średnice - przesył wody do Żurawiczek, Maćkówki oraz Łapajówki - Rury PE trójwarstwowe średnicy PE 200, klasy PE 100 szereg PN16 (SDR11); L = 4646 mb - Rury PE trójwarstwowe średnicy PE 160, klasy PE 100 szereg PN16 (SDR11); L = 91 mb Łączna długość przebudowanej sieci wodociągowej - 10 228 mb, Łączna długość magistrali tranzytowej - 4 737 mb, Liczba przyłączy - 191 szt., Łączna długość przyłączy - 4713 mb. 2. Modernizacja stacji uzdatniania wody w Zarzeczu: - demontaż istniejących urządzeń w stacji SUW wraz z rurociągami i armaturą, - montaż urządzeń uzdatniających SUW wraz z rurociągami i armaturą, - montaż pompowych zestawów hydroforowych wraz z rurociągami i armaturą, - montaż instalacji wewnętrznej kanalizacyjnej w hali technologicznej, - montaż, demontaż i wymiana części rurociągów technologicznych na zewnątrz budynku stacji SUW, - budowa odstojnika popłuczyn, - modernizacja budynku SUW - remont elewacji, przebudowa dachu, Przy modernizacji stacji SUW przyjęto zastosowanie następującego układu technologicznego: - aeracja - napowietrzanie wody w aeratorze ciśnieniowym o czasie przetrzymania minimum 120 sekund, - filtracja jednostopniowa -odżelazienie i odmanganianie na złożu kwarcowym i katalitycznym, - retencja wody w istniejącym zbiorniku retencyjnym 2x300m3, - pompownia II stopnia - pompowanie wody do sieci wodociągowej. Wydajność przebudowanej stacji uzdatniania wody w miejscowości Zarzecze - Q = 45 m3/h. Ilość dostarczonej wody - średnio 175 200 m3/rok (480 m3/d) 3. Opracowanie dokumentacji powykonawczej. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać: - Dokumentację Projektową z naniesionymi zmianami, - Specyfikacje Techniczne, - uwagi i zalecenia Inżyniera, zwłaszcza przy odbiorze Robót zanikających i ulegających zakryciu i udokumentowanie wykonania jego zaleceń, - ustalenia technologiczne, - Dzienniki Budowy i Księgi Obmiaru, - wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych zgodnie z ST i PZJ, - atesty jakościowe wbudowanych materiałów, - opinię technologiczną sporządzoną na podstawie wszystkich wyników badań i pomiarów załączonych do dokumentów odbioru, a wykonanych zgodnie z PZJ i ST, - sprawozdanie techniczne zawierające: zakres i lokalizację wykonywanych Robót, wykaz wprowadzonych zmian w stosunku do Dokumentacji Projektowej przekazanej przez Zamawiającego, uwagi dotyczące warunków realizacji Robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.26.22.00 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Spełnienie powyższego warunku zostanie ocenione wg poniższych zasad: a. Udokumentowanie, że wykonawca posiada wpis do właściwego rejestru albo ewidencji działalności gospodarczej, b. Udokumentowanie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c. Udokumentowanie niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, d. Udokumentowanie niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a. Udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym: - Co najmniej 1 robotę, której zakres obejmował co najmniej 5 km sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej z rur PE o wartości minimum 1,2 mln zł brutto, oraz - Co najmniej 1 robotę, której zakres obejmował modernizację stacji SUW o wartości minimum 800 tys. zł brutto. b. Udokumentują, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: - Co najmniej 1 osoba posiadająca pełne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające kierowanie robotami dla branży instalacyjnej, legitymująca się zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, wykazująca się co najmniej 5-letnim doświadczeniem na budowie; - Co najmniej 1 osoba posiadająca pełne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające kierowanie robotami dla branży instalacyjnej, legitymująca się zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, wykazująca się co najmniej 3-letnim doświadczeniem na budowie; - Co najmniej 1 osoba posiadająca pełne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające kierowanie robotami dla branży instalacyjnej, legitymująca się zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, wykazująca się co najmniej 3-letnim doświadczeniem na budowie, c. Udokumentują posiadanie następującego sprzętu niezbędnego do realizacji zadania lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do jego udostępnienia: - Sprzęt do wykonywania przewiertów horyzontalnych pod drogami - 1 szt. - Koparki podsiębierne o pojemności łyżki do 0,5 m3 - 3 szt. - Spycharko-ładowarki - 3 szt. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a. Udokumentują ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 2 mln zł. b. Udokumentują posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na sumę nie mniejszą niż 2 mln zł . 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz musi uwzględniać: a. Co najmniej 1 robotę, której zakres obejmował co najmniej 5 km sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej z rur PE o wartości minimum 1,2 mln zł brutto, oraz b. Co najmniej 1 robotę, której zakres obejmował modernizację stacji SUW o wartości minimum 800 tys. zł brutto 3.2. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz musi uwzględniać: a. Co najmniej 1 osobę posiadającą pełne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające kierowanie robotami dla branży instalacyjnej, legitymującą się zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, wykazującą się co najmniej 5-letnim doświadczeniem na budowie; b. Co najmniej 1 osobę posiadającą pełne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające kierowanie robotami dla branży instalacyjnej, legitymującą się zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, wykazującą się co najmniej 3-letnim doświadczeniem na budowie; c. Co najmniej 1 osobę posiadającą pełne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające kierowanie robotami dla branży instalacyjnej, legitymującą się zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, wykazującą się co najmniej 3-letnim doświadczeniem na budowie, 3.3. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.2 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 3.4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie określonym w punkcie 1.2 oraz aktualne zaświadczenia wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3.5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca: a. Sprzęt do wykonywania przewiertów horyzontalnych pod drogami-1 szt. b. Koparki podsiębierne o pojemności łyżki do 0,5 m3 - 3 szt. c. Spycharko-ładowarki - 3 szt. 3.6. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.5 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4.1. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 2 mln zł. 4.2. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - co najmniej 2 mln zł. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 2 mln PLN..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarzecze.itl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zarzecze, 37-205 Zarzecze 175.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Zarzecze, 37-205 Zarzecze 175 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.