eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Objęcie monitoringiem miejskim placu zabaw w parku miejskim przy ul. Parkowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-02

Bolesławiec: Objęcie monitoringiem miejskim placu zabaw w parku miejskim przy ul. Parkowej
Numer ogłoszenia: 294102 - 2015; data zamieszczenia: 02.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 244534 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Bolesławiec, ul. Rynek 41, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 6456400, faks 075 6456402.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Objęcie monitoringiem miejskim placu zabaw w parku miejskim przy ul. Parkowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, rozmieszczenie i instalację 4 nowych kamer, w celu rozbudowy istniejącego monitoringu miejskiego. Nowe kamery zostaną zamontowane w parku miejskim zlokalizowanym przy ul. Parkowej w Bolesławcu - działka nr 962.4 w obrębie 9 m. Bolesławiec. 1.1 Opis istniejącego systemu: 1.1.1 Istniejący system oparty jest w głównej mierze na podzespołach jednego producenta - firmy Bosch, w celu jego rozbudowy projektuje się użycie kompatybilnego sprzętu. W skład istniejącego system monitoringu miejskiego wchodzi m.in.: - 31 kamer obrotowych Bosch serii VG5. - jedna macierz dyskowa Bosch DSA-N2E6X2-12AT o przestrzeni dyskowej 24TB. Obrazy z kamer są rejestrowane i przechowywane przez 30 dni. - serwer z zainstalowanym oprogramowaniem Bosch BVMS 4.5. Według informacji uzyskanych przez projektanta u dostawcy firmy Bosch, Inwestor ma prawo w każdej chwili i bezterminowo zaktualizować oprogramowanie do wersji 5.5 - stacja robocza wyposażona w 2 monitory poglądowe NEC i 1 monitor główny Philips. Dwa 40 monitory poglądowe pracujące w podziale 4x4 pokazują każdy po 16 obrazów kamerowych. Większy podział spowoduje że obrazy z kamer będą mało czytelne. - przełącznik sieciowy Cisco Catalyst 3750. 1.2 Opis przedmiotu zamówienia: 1.2.1 Każda z 4 kamer zostanie wyposażona w szafkę kamerową o wymiarach 400x300x200mm i klasie szczelności IP65. Do każdej z szafek należy doprowadzić kabel zasilający YKY 3x2,5mm2 230VAC, oraz kabel światłowodowy 4J z najbliższego zasobnika ziemnego. W zasobnikach kable światłowodowe 4J będą włączane do kabli większej pojemności. Początkowy zasobnik to zasobnik Z1. Kable należy układać w rurach HDPE o średnicy 40mm. Z zasobnika Z1 do studni BOC1519 i dalej kanalizacją Orange do studni BOC1526 przy budynku II Środowiskowego Domu Samopomocy w Bolesławcu. Szafki należy zasilić z istniejącej szafy sterowania oświetleniem parkowym SOU5-20 (na mapce jako ZK). Lokalizację szafy wraz z trasami kablowymi zaznaczono na mapie rys.2. Szafkę kamerową należy wyposażyć według załączonego schematu rys.4. Każda szafka kamerowa zawiera również UPS podtrzymujący pracę kamery przez co najmniej 60 minut. Kabel światłowodowy w szafce kamerowej należy zakończyć na przełącznicy czteropolowej zakończonej gniazdem typu SC. Drugi koniec kabla światłowodowego należy zakończyć na przełącznicy zlokalizowanej w zainstalowanej szafie teletechnicznej 19.12U w pomieszczeniu II Środowiskowego Domu Samopomocy w Bolesławcu. 1.2.2 Oferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia musi być kompatybilny z istniejącym systemem monitoringu. 1.2.3 Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia (w szczególności kamery i inne urządzenia) był nowy, tzn. wyprodukowany nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed ich dostarczeniem zamawiającemu. Przedmiot zamówienia nie może być używany. 1.2.4 Przedmiotu zamówienia (w szczególności kamery i inne urządzenia) musi pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów. Oferowany przedmiot zamówienia (w szczególności kamery i inne urządzenia) powinien pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producentów i mieć zapewniony serwis i wsparcie techniczne producentów / przedstawicieli producentów na terenie RP i/lub pozostałych krajów Unii Europejskiej. 1.2.5 Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egz. 1.2.6 Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 3 egz. 1.2.7 Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot umowy (oferowany sprzęt) minimum 36 miesięcy gwarancji producenta, a w przypadku akumulatorów minimum 24 miesięczną gwarancję producenta. Wykonawca udziela Zamawiającemu 60 miesięcy gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy (z wyłączeniem 36 miesięcznej gwarancji producenta na sprzęt oraz 24 miesięcznej gwarancji producenta w przypadku akumulatorów) licząc od dnia odbioru końcowego, o którym mowa w § 10 ust. 14.1 wzoru umowy wraz z bezpłatnymi przeglądami gwarancyjnymi w tym okresie. Wykonawca w ramach udzielanej gwarancji zobowiązany jest do zapewnienia serwisu sprzętu. 1.2.8 Wykonawca w okresie 1 roku od dnia odbioru końcowego robót zapewni bezpłatną usługę konserwacji przedmiotu umowy, zgodnie z zapisami zawartymi w § 12 ust. 1.1 wzoru umowy. 2. Zestawienie urządzeń: Szczegółowy opis parametrów technicznych urządzeń znajduje się w załączniku A - Zestawienie urządzeń zamawiającego.Opis.Kalkulacja ceny ofertowej. 3. Uwaga: Budowa istniejącego monitoringu miejskiego zakończyła się w roku 2014 i prace te objęte są 5 letnią gwarancją wykonawcy tj.: firmy Specialised Projects Polska sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Grottgera 35, 44-100 Gliwice. Warunkiem zachowania obecnej gwarancji po rozbudowie systemu objętego niniejszym zamówieniem jest wykonanie poniższych czynności przez firmę Specialised Projects Polska sp. z o.o.: - przeprowadzenie włączenia nowych kamer, - dodanie nowej macierzy do istniejącego systemu (sama instalacja), - aktualizacje całego systemu BVMS do najnowszej wersji. Za wyżej wymienione prace firma Specialised Projects Polska sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Grottgera 35, 44-100 Gliwice, otrzyma wynagrodzenie w wysokości 2 500,00 zł netto. Koszt tych prac ponosi wykonawca i należy je doliczyć do oferty. 4. Szczegółowy zakres prac, dostaw oraz parametrów urządzeń zawarty jest w dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia - załącznik B do SIWZ. 5. Wskazania w SIWZ z nazwy zastosowanych urządzeń, znaków towarowych, patentów, materiałów lub ich pochodzenia należy rozumieć jako spełnienie wymaganych parametrów technicznych, standardów jakościowych lub lepszych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych materiałów i urządzeń. W takim przypadku zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie akceptacji np. autora projektu, koszty opinii lub koszty przeprojektowania poniesie wykonawca. 5.1 Zamawiający zwraca uwagę na to, iż jeżeli wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, parametry techniczne urządzenia spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Nie oznacza to jednak, iż poprzez dopuszczenie równoważności zamawiający jest zobowiązany zrezygnować ze swoich oczekiwań co do cech, które mają dla niego istotne znaczenie...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 51.31.20.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.43.10 - Układanie kabli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALPHATEC Communication Sp. z o.o., Ul. Lipowa 18, 58-500 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 175264,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 200996,76

  • Oferta z najniższą ceną: 191388,70 / Oferta z najwyższą ceną: 200996,76

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.