eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszęcin › Wyposażenie sal lekcyjnych w nowo wybudowanej części Gimnazjum nr 2 w Strzebiniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-25

Koszęcin: Wyposażenie sal lekcyjnych w nowo wybudowanej części Gimnazjum nr 2 w Strzebiniu
Numer ogłoszenia: 294076 - 2013; data zamieszczenia: 25.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Koszęcin , ul. Powstańców 10, 42-286 Koszęcin, woj. śląskie, tel. 0-34 3576100 w. 120, faks 0-34 3576108.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie sal lekcyjnych w nowo wybudowanej części Gimnazjum nr 2 w Strzebiniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Tablice zielone-tryptyki o wym. 340 cm x 100 cm. 6 Tablice białe - o wym. 200 cm x 100 cm. 2 Tablica biała magnetyczna suchościeralna rozkładana typu tryptyk. Wymiar po rozłożeniu: szerokość 400 cm, wysokość 100 cm; po złożeniu szerokość 200 cm. 1 Tablica stojąca- biała obrotowa o wym.140 x 100 cm. 1 Biurko nauczycielskie z szafką i szufladą 120 x 60 x 75cm. Płyta laminowana grubości 18 mm, obrzeża PCV 2 mm, kolor BUK 8 Stolik komputerowy 100 x 70 x 75cm. Płyta laminowana grubości 18 mm, obrzeża PCV 2 mm, kolor BUK 1 Biurko komputerowe z zamykaną szafką boczną 110 x 70 x 75cm Płyta laminowana grubości 18 mm, obrzeża PCV 2 mm, kolor BUK 1 Krzesła nauczycielskie - konferencyjne, tapicerowane, stelaż chrom o siedzisku o wym. 40 x 38 cm, oparcie tapicerowane o wym. 39 x 13 cm z plastikowymi wkładkami w nogach, bordo lub brąz. 35 Stół konferencyjny składający się z 4 elementów - 2 prostokątnych o wym. 160 x 80 x72 cm, 2 półokrągłych wym. 160 x 80 x 72cm. Płyta laminowana o grubości 18 mm, obrzeża PCV 2 mm, kolor BUK. 1 Stoliki uczniowskie 2-os. Stelaż O 25mm x 25mm w kolorze zielonym, płyta laminowana gr. 18 mm ,wym. 130 x 50 cm, obrzeże PCV 2 mm, z wymiennymi plastykowymi wkładkami w nogach, kolor BUK. 70 Stoliki uczniowskie 1-os. Stelaż O 25mm x 25mm w kolorze zielonym, płyta laminowana gr. 18 mm, wym. 130 x 50cm, obrzeże PCV 2 mm, z wymiennymi plastikowymi wkładkami w nogach, kolor BUK. 46 Stolik kwadratowy, stelaż skręcany o O 32mm, płyta laminowana gr. 18 mm, wym. 80 x 80cm, obrzeże PCV 2 mm, kolor BUK. 2 Krzesła uczniowskie z oparciem półokrągłym, stelaż O25mm, kolor zielony (nogi zakończone plastikowymi wkładkami wymiennymi), roz. 6, w oparciu wycięcie. 184 Tablice korkowe w drewnianej ramce o wym.180 x100 cm. 22 Szafa, płyta laminowana gr. 18 mm, obrzeża PCV 2 mm, wym. 196 x 80 x 40cm, dolne półki z drzwiczkami, górne półki z drzwiczkami oszklonymi, kolor BUK 10 Szafa składająca się z 10 zamykanych schowków, płyta laminowana gr. 18 mm, obrzeża PCV 2 mm, wym.196 x 80 x 40cm, kolor BUK 2 Szafa składająca się z 8-śmiu zamykanych schowków oraz z jednej zamykanej na klucz półki na 20 dzienników, płyta laminowana gr. 18 mm, obrzeża PCV 2 mm, wym. 196 x 80 x 40cm, kolor BUK 1 Szafka zamykana dzielona na 1 półkę zamkniętą na dole i 1 półkę otwartą na górze, płyta laminowana gr. 18 mm, obrzeża PCV 2 mm, wym. 124 x 80 x 40cm, kolor BUK. 3 Szafa odzieżowa,wym. 196 x 80 x 60cm, płyta laminowana gr. 18 mm, obrzeża PCV 2 mm, kolor BUK. 1 Szafa biurowa, zamykana na klucz, z wewnętrznymi półkami, wym. 196 x 80 x 60cm, z dwoma parami drzwi, płyta laminowana gr. 18 mm, obrzeża PCV 2 mm, kolor BUK 9 Szafa aktowa zamykana na klucz z wewnętrznymi półkami, jedna para drzwi, wym.196 x 80 x 40cm, płyta laminowana gr. 18 mm, obrzeża PCV 2 mm, kolor BUK. 8 Zegar ścienny o O 30cm z aluminiową ramą. 9 Zegar ścienny o O 40cm z aluminiową ramą. 1 Szafa metalowa na akta, z zamkiem patentowym i klamką o wym. 200 x 100 x 43,5cm. 1 Szafa metalowa na akta, z zamkiem patentowym z klamką o wym. 180 x 80 x 40cm. 1 Parawan medyczny, zmywalny, dwuskrzydłowy o wym. 164 x 140 cm, ekran o kolorze zielonym, stelaż o kolorze białym. 1 Żaluzje pionowe do klas wym. szer. 240 x wys. 230 cm Kolor jasny beż. 24 Żaluzje pionowe do gabinetów wym. szer. 180 x wys.150 cm Kolor jasny beż. 3 Stolik zabiegowy do instrumentów medycznych oraz aparatury medycznej. Znajduje zastosowanie w jednostkach służby zdrowia. Stolik zabiegowy wyposażony w dwie szklane półki i w jedną miskę z tworzywa Szkielet stolika jest metalowy, lakierowany proszkowo.Wym: 43 x 84 x 72 cm. 1 Szafa lekarska laboratoryjna ,drzwi szafy przeszklone, półki wykonane ze szkła, przestawne co 25 mm. Dolna półka zabudowana - drzwi wykonane z blachy. Uchwyt drzwiowy z zamkiem zabezpieczającym ryglującym drzwi w dwóch punktach, wym. 180 x 80 x 40 cm 1 Ławeczki na korytarz, o długości 200 cm, drewniane deski na metalowym stelażu, bez oparcia, roz.6, nogi u dołu rozszerzone 12 Wieszak na mapę, metalowy 1 Kosz na mapy, metalowy, na kółkach 1 Godło RP w ramce drewnianej, wym.33 x 44 cm. 8 Kosze na śmieci plastikowe z pokrywą ruchomą, poj. 25 l. 12 Kosze na śmieci plastikowe z pokrywą ruchomą, poj. 35 l.-45 l. 7 Apteczka metalowa na ścianę o wym.30 x 25 x 15 cm. 3 Trwała mata zewnętrzna wejściowa - wycieraczka gumowa przeznaczona do intensywnego użytkowania. Guma naturalna grubość 23 mm, wym.100 x 150 cm. 3 Wieszaki ubraniowe stojące drewniane z podstawą marmurową, z uchwytem na parasol. 5 górnych podwójnych wieszaków na ubrania i 4 wieszaki krótkie 5 Ławeczki do szatni z wieszakami ,wykonane z profili stalowych, malowanych lakierem proszkowym,siedzisko wykonane z drewnianych listew malowanych lakierem bezbarwnym.Ławko-wieszak posiada półkę na obuwie wykonaną z profili stalowych. Wieszaki wyposażone są w haki w rozstawie 15 cm. Długość ławki 200 cm, wys. 156 cm, głębokość 36 cm. 12 Wycieraczka o wym. 100 x 200 cm, profesjonalna, wielokierunkowa, do miejsc o dużym zanieczyszczeniu brudem. Ostra struktura wycieraczki wykonana ze spienionej gumy, wzmocnione brzegi, spód antypoślizgowy 4 Garderoba, wym. 90 x 200 cm,garderoba składa się z: przestronnego lustra i wieszaków na stelażu z płyty laminowanej, bez dolnej szafki. Płyta laminowana o grubości 18 mm, obrzeża PCV 2 mm, kolor BUK. 1 Tabliczka informacyjna nadrzwiowa przeznaczona do użytku zewnętrznego lub wewnętrznego. Składa się z dwóch aluminiowych profili o szerokości 25 mm, wykończone eleganckimi, grafitowymi zaślepkami. Rama dostępna w kolorze srebrnym anodowanym. Tabliczka posiada wbudowany system zatrzaskowy OWZ, zapewniający szybką i łatwą wymianę informacji. Tylną ścianę wykonano ze specjalnego, trwałego materiału, odpornego na pęknięcia. Istnieje możliwość zawieszenia tabliczki zarówno w pionie, jak i w poziomie - w zależności od potrzeb. Tabliczki informacyjne na drzwi wym: dł 12cm x szer7cm 17 Tabliczka numerowe na drzwi grawerowana w laminacie złotym lub srebrnym.(metalizowane tworzywo sztuczne, grubość 1,5mm, kolor grawerki czarny) Rozmiar 5 x 5 cm. Numeracja od 1 do 40 40 Tabliczka numerowe na drzwi grawerowana w laminacie złotym lub srebrnym.(metalizowane tworzywo sztuczne, grubość 1,5mm, kolor grawerki czarny) Rozmiar 5 x 5 cm. Oznakowanie toalet 9 Szafki na klucze z blachy stalowej wyposażona w zestaw numerowanych haczyków oraz zamek z 2 kluczami pojemność do 50 kluczy z breloczkami 2 Szafki na klucze z blachy stalowej wyposażona w zestaw numerowanych haczyków oraz zamek z 2 kluczami pojemność do 30 kluczy z wyposażeniem dodatkowym - breloczki 1 Pojemniki metalowe na papier toaletowy, wym: 260 mm x 255 mm x 125 mm, zamykane na klucz. 10 Pojemniki metalowe na ręczniki papierowe ZZ. Pojemność: od 250 do 400 sztuk, Wielkość listka: 250 x 230 mm.Materiał obudowy: stal nierdzewna 10 Metalowe dozowniki na mydło w płynie, mocowane śrubami. 10 Lustro proste o wym. 60 x 120 cm 1 Lustra proste o wym. 60 x 60 cm 6 Magnetofony typu boom box (CD, CD-R, CD-RW, MP3-CD, WMA-CD, wejście usb), dobre odtwarzanie dźwięku w salach lekcyjnych 4.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert: a) co najmniej 1 dostawę pomocy dydaktycznych o wartości nie niższej niż 40 000,00 zł brutto lub, b) dwie dostawy pomocy dydaktycznych o łącznej wartości nie niższej niż 40 000,00 zł brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu.Certyfikaty Zgodności z normami PN-ISO 5970:1994, PN-F-06009:2001, PN-90/F-06010/05 dla poszczególnych elementów wyposażenia sal lekcyjnych. 4. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 8 do SIWZ, lecz muszą spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik Nr 6 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje (nie dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Strony dopuszczają zmianę postanowień umowy zgodnie z wymogami art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku: a) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, b) wystąpienia siły wyższej powodującej, że wykonanie przedmiot umowy w terminie nie jest możliwe - zmianie ulegnie termin realizacji przedmiotu umowy o okres wystąpienia siły wyższej, c) gdy między dniem złożenia oferty, a dniem dostarczenia przedmiotu zamówienia zaistnieje sytuacja, że zaoferowany towar nie będzie dostępny na rynku na skutek wycofania z produkcji pod warunkiem, że nowy towar będzie posiadał parametry techniczne nie gorsze niż towar wcześniej oferowany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://koszecin.bipgmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Koszęcin ul. Powstańców Śl. 10, 42-286 Koszęcin, pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Koszęcin ul. Powstańców Śl. 10, 42-286 Koszęcin, pokój Nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.