eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puck › Utworzenie, utrzymanie i obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych dla mieszkańców miasta Puck

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-04

Puck: Utworzenie, utrzymanie i obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych dla mieszkańców miasta Puck
Numer ogłoszenia: 293900 - 2014; data zamieszczenia: 04.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Puck , ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 58 6730500, 6730534, faks 58 6730533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.puck.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie, utrzymanie i obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych dla mieszkańców miasta Puck.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie utworzenia, utrzymania i obsługi Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwanym dalej PSZOK, dla mieszkańców miasta Puck. Do nieruchomości, na której utworzony będzie PSZOK, Wykonawca musi posiadać tytuł prawny z prawem dysponowania nieruchomością nie krótszym niż okres trwania umowy. 2.Przyjmowanie następujących frakcji odpadów komunalnych zebranych w sposób selektywny: 1)resztki farb, lakierów, klejów, żywic, środków do konserwacji i ochrony drewna oraz opakowania po nich, 2)rozpuszczalniki, środków czyszczących, substancji do wywabiania plam i opakowania po nich, 3)zbiorniki po aerozolach, pozostałości po domowych środkach do dezynfekcji i dezynsekcji, 4)środki ochrony roślin oraz opakowań po nich, 5)lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć, w tym świetlówki, termometry, przełączniki, 6)baterie i akumulatory, 7)zużyte kartridże i tonery, 8)przepracowane oleje, 9)przeterminowane lub częściowo wykorzystane leki, 10)odpady wielkogabarytowe, 11)metal, 12)opony - w ilości 4 szt. na rok lokal mieszkalny, 13)odpady budowlane i rozbiórkowe - w ilości 160 l na rok lokal mieszkalny, 14)makulatura, 15)odpady biodegradowalne i zielone, 16)tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, 17)szkło. Zamawiający zastrzega, że zmianie może ulec katalog odpadów komunalnych przyjmowanych przez PSZOK, wynikający z ewentualnych nowelizacji przepisów regulujących gospodarkę odpadami komunalnymi w gminach. 3.Przyjmowanie odpadów komunalnych dostarczonych przez mieszkańców następuje po okazaniu dokumentu potwierdzającego dokonanie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi wniesionej na rzecz miasta Puck lub po okazaniu dokumentu potwierdzającego zamieszkanie na terenie miasta - dowód osobisty, umowa najmu itp. 4.Wykonawca utworzy Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych z zachowaniem następujących warunków: 1)lokalizacja na terenie miasta Puck bądź poza terenem administracyjnym miasta Puck w odległości nie przekraczającej 3 km od granic miasta, 2)powierzchnia nieruchomości oraz jej lokalizacja winna zapewnić łatwy dostęp dla wszystkich mieszkańców gminy, z możliwością zaparkowania pojazdu przy lub na terenie PSZOK, 3)teren nieruchomości ogrodzony, oświetlony, utwardzony, wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych pochodzących z terenu PSZOK, zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 roku Prawo wodne Dz. U. z 2012 r. poz. 145 z późn. zm. 4)wyposażony w wagi: towarową oraz precyzyjną, z ważnymi świadectwami zgodności i legalizacją Głównego Urzędu Miar, 5)wyposażony w odpowiednią ilość i rodzaj oznaczonych pojemników oraz kontenerów przeznaczonych do selektywnego zbierania odpadów komunalnych wymienionych w ustępie 2 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, 6)pojemniki i kontenery zabezpieczone w taki sposób aby chroniły zebrane odpady przed wpływem czynników atmosferycznych i dostępem zwierząt, 7)plac manewrowy o powierzchni pozwalającej na swobodny dostęp pojazdów dowożących jak też wywożących odpady, 8)zapewniona profesjonalna obsługa PSZOK przez co najmniej jedną odpowiednio przeszkoloną osobę, 9)pomieszczenie biurowo - socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób, 10)PSZOK czynny w dniach: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godzinach od 10:00 do 18:00 oraz w soboty w godzinach od 8:00 do 16:00. 5.W związku z realizacją zadania Wykonawca jest obowiązany do: 1)wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 2)posiadania wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych prowadzonego przez wójta lub burmistrza właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych, 3)posiadania zezwolenia na zbieranie, magazynowanie i odzysk odpadów oraz zezwolenia na transport odpadów wydanego przez starostę właściwego ze względu na miejsce wykonywania powyższych czynności. 4)do uzyskania wszelkich wymaganych prawem decyzji i zezwoleń m.in. wynikających z prawa budowlanego, prawa ochrony środowiska, ustawy o odpadach, przepisów przeciwpożarowych, przepisów BHP, 5)postępowania z odpadami zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami wytyczoną przepisami ustawy o odpadach -Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm. przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 z późn. zm. oraz obowiązującym Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego, 6)ponoszenia wszystkich kosztów związanych z utworzeniem i funkcjonowaniem PSZOK, 7)ponoszenia wszystkich kosztów związanych z procesami odzysku i unieszkodliwiania odpadów komunalnych zebranych w PSZOK, 8)opracowanie regulaminu PSZOK, a po uzgodnieniu z Zamawiającym podania do pulicznej wiadomości, 9)umieszczenia na terenie PSZOK w widocznym miejscu tablicy informacyjnej PUNKT SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH dla mieszkańców Gminy Puck, ze wskazaniem nazwy operatora PSZOK, dni i godzin pracy, wykazem przyjmowanych odpadów komunalnych oraz regulaminu PSZOK. 6.W celu utrzymania i obsługi PSZOK Wykonawca jest zobowiązany do: 1)prowadzenia ewidencji przyjmowanych w PSZOK odpadów, zawierającej co najmniej informację o rodzaju, kodzie, masie lub ilości dotyczy opon odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia, oznaczeniu nieruchomości, z której pochodzą oraz sposobie ich zagospodarowania, 2)odbierania w PSZOK wysegregowanych odpadów komunalnych dostarczonych przez mieszkańców Gminy Puck po uprzednim: a)okazaniu przez mieszkańca dokumentu potwierdzającego wnoszenie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz miasta Puck lub po okazaniu dokumentu potwierdzającego zamieszkanie na terenie miasta - dowód osobisty, umowa najmu itp. b)ustaleniu adresu nieruchomości zamieszkałej, z której pochodzą odpady, c)zważeniu lub określeniu ilości przyjętych odpadów -dotyczy opon i odnotowaniu ich w ewidencji, 3)rozładunku dostarczonych odpadów przez osoby obsługujące PSZOK, 4)przekazywania odpadów do recyklingu, odzysku lub unieszkodliwiania uprawnionym podmiotom z częstotliwością zapewniającą odpowiednie utrzymanie czystości i porządku na terenie PSZOK, 5)przekazywania Zamawiającemu comiesięcznego raportu w formie pisemnej w terminie do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczy raport, zawierającego następujący zakres informacji: a)dane osoby przekazującej odpady, b)adres nieruchomości, z której pochodzą odpady, c)data przyjęcia odpadów, d)rodzaj i kod odpadów, e)ilość odpadów, 6)przekazywania comiesięcznego raportu dotyczącego rodzaju i ilości przekazanych do recyklingu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów wraz z kartami przekazania odpadów Zamawiającemu w terminie do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczy raport, 7)utrzymania w odpowiednim stanie technicznym i sanitarnym kontenerów, pojemników i wiat oraz całego terenu PSZOK.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży: a)wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych prowadzonego przez wójta lub burmistrza właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych, b)zezwolenie na zbieranie, magazynowanie i odzysk odpadów oraz zezwolenia na transport odpadów wydanego przez starostę właściwego ze względu na miejsce wykonywania powyższych czynności.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.miastopuck.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Puck ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Puck ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, sekretariat; pokój 210.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.