eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turawa › Wymiana stolarki okiennej na PCV wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Urzędu Gminy w Turawie, ul. Opolska 39c oraz w budynku biurowo - mieszkalnym w Kotorzu Małym, ul. 1 - Maja 5.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-31

Turawa: Wymiana stolarki okiennej na PCV wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Urzędu Gminy w Turawie, ul. Opolska 39c oraz w budynku biurowo - mieszkalnym w Kotorzu Małym, ul. 1 - Maja 5.
Numer ogłoszenia: 293883 - 2008; data zamieszczenia: 31.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Turawa , ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, woj. opolskie, tel. 077 4212012, faks 077 4212073.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.turawa.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej na PCV wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Urzędu Gminy w Turawie, ul. Opolska 39c oraz w budynku biurowo - mieszkalnym w Kotorzu Małym, ul. 1 - Maja 5..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana stolarki okiennej na PCV wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Urzędu Gminy w Turawie, ul. Opolska 39c oraz w budynku biurowo - mieszkalnym w Kotorzu Małym, ul. 1 - Maja 5. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części (zadania) i na każdą z części (zadanie) należy złożyć oddzielną ofertę. ZADANIE NR 1 (CZĘŚĆ 1) Wymiana stolarki okiennej na PCV wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Urzędu Gminy w Turawie, ul. Opolska 39c. 1. Zakres robót obejmuje: a. demontaż stolarki okiennej drewnianej; b. montaż okien plastikowych; c. wykonanie prac wykończeniowych; d. montaż parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej - 93 szt. (szerokość parapetu powinna uwzględniać przewidywane ocieplenie ścian styropianem o grubości 14 cm). 2. Charakterystyka okien: a. okna plastikowe rozwieralne, uchylne i rozwieralno - uchylne - 93 szt. -zgodnie z załącznikiem nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; b. kolor: biały - od wewnątrz; sosna, olcha, jesion (do wyboru) - na zewnątrz. c. podwójna szyba; d. dolny nawiew w biurach i toaletach; e. współczynnik przenikania dla szyb U = 1,1 W/m2K f. współczynnik przenikania dla całego okna U = 1,6 W/m2K 3. W biurach i toaletach należy zamontować okna z nawiewnikami higrosterowanymi lub automat, na klatkach schodowych i korytarzach bez nawiewników. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne przedstawione zostały w zestawieniu okien do wymiany stanowiące załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załączniki nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. ZADANIE NR 2 (CZĘŚĆ 2) Wymiana stolarki okiennej na PCV wraz z robotami towarzyszącymi w budynku biurowo - mieszkalnym w Kotorzu Małym, ul. 1 - Maja 5. 1. Zakres robót obejmuje: a. demontaż stolarki okiennej drewnianej; b. montaż okien plastikowych; c. wykonanie prac wykończeniowych; d. montaż parapetów wewnętrznych z PCV z kolorze marmurkowym - 11 szt. e. montaż parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej - 11 szt. 2. Charakterystyka okien: a. okna plastikowe jednoskrzydłowe rozwieralno - uchylne - 10 szt. o wymiarach 1230 x 1750 oraz 1 szt. 1230 x 4300 podzielona na 3 skrzydła otwierane usytuowane w pionie - zgodnie z załącznikiem nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.; b. kolor: biały - od wewnątrz i na zewnątrz; c. podwójna szyba; d. dolny nawiew w biurach i toalecie; e. współczynnik przenikania dla szyb U = 1,1 W/m2K; f. współczynnik przenikania dla całego okna U = 1,6 W/m2K; g. żaluzja zewnętrzna aluminiowa w kolorze szarym w biurach. 3. W biurach i toalecie należy zamontować okna z nawiewnikami higrosterowanymi, na klatkach schodowych i korytarzach bez nawiewników. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne przedstawione zostały w zestawieniu okien do wymiany stanowiące załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załączniki nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Charakterystyka całego zamówienia: 1. Oferowane okna muszą posiadać Certyfikaty Instytutu Techniki Budowlanej, Aprobaty Techniczne Instytutu Techniki Budowlanej, Atest Higieniczny. Do oferty należy załączyć w/w certyfikaty, atesty. 2. Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania pomieszczeń, w których prowadził roboty. 3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na cały przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy, liczony od protokolarnego odbioru robót. 4. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej reakcji serwisu, przy czym w okresie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zgłoszenia przez zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy 42.21.11.00 - Wirówki do oddzielania śmietany .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 4.000 PLN, (cztery tysięcy złotych) uiszczane w formach dopuszczonych przez ustawę Prawo Zamówień Publicznych. Wadium wymagane jest tylko dla zadania nr 1 (części 1).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - oświadczenie wykonawcy. 2) Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - oświadczenie wykonawcy. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - oświadczenie wykonawcy. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - oświadczenie wykonawcy. 5) Posiadają firmę i doświadczenie wymagane przy realizacji tego zadania potwierdzone dokumentami - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Okres gwarancji na wykonane zadanie 36 miesięcy - oświadczenie wykonawcy. 7) Wykonanie min. trzech porównywalnych zadań jak w tym przetargu w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzaje i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 8) Akceptują wzór umowy. Dokonanie oceny spełnienia w/w warunków nastąpi na podstawie złożonych wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 lub załącznik nr 1a; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie, że Zamawiający nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 - (spełnienie warunku 1, 2, 3 i 4); 3) wskazanie przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - Producent okien nie może być podwykonawcą (spełnienie warunku 2); 4) zaakceptowana umowa przez Wykonawcę - załącznik nr 3 lub załącznik nr 3a - (spełnienie warunku 8); 5) dowód wniesienia wadium; 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - (spełnienie warunku 5); 7) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 8) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wobec urzędu skarbowego; 9) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z płaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wobec właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego; 10) wykaz wykonanych min. trzech porównywalnych zadań jak w tym przetargu w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzaje i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (spełnienie warunku 7); 11) Certyfikaty Instytutu Techniki Budowlanej, Aprobaty Techniczne Instytutu Techniki Budowlanej, Atest Higieniczny Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.turawa.pl (podstrona: przetargi - specyfikacje, dokumenty).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Turawa, ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, pokój nr 36.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Turawa, ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, pokój nr 30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej na PCV wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Urzędu Gminy w Turawie, ul. Opolska 39c..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót obejmuje: a. demontaż stolarki okiennej drewnianej; b. montaż okien plastikowych; c. wykonanie prac wykończeniowych; d. montaż parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej - 93 szt. (szerokość parapetu powinna uwzględniać przewidywane ocieplenie ścian styropianem o grubości 14 cm). 2. Charakterystyka okien: a. okna plastikowe rozwieralne, uchylne i rozwieralno - uchylne - 93 szt. -zgodnie z załącznikiem nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; b. kolor: biały - od wewnątrz; sosna, olcha, jesion (do wyboru) - na zewnątrz. c. podwójna szyba; d. dolny nawiew w biurach i toaletach; e. współczynnik przenikania dla szyb U = 1,1 W/m2K f. współczynnik przenikania dla całego okna U = 1,6 W/m2K 3. W biurach i toaletach należy zamontować okna z nawiewnikami higrosterowanymi lub automat, na klatkach schodowych i korytarzach bez nawiewników. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne przedstawione zostały w zestawieniu okien do wymiany stanowiące załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załączniki nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.10.00-5, 44.22.11.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej na PCV wraz z robotami towarzyszącymi w budynku biurowo - mieszkalnym w Kotorzu Małym, ul. 1 - Maja 5..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót obejmuje: a. demontaż stolarki okiennej drewnianej; b. montaż okien plastikowych; c. wykonanie prac wykończeniowych; d. montaż parapetów wewnętrznych z PCV z kolorze marmurkowym - 11 szt. e. montaż parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej - 11 szt. 2. Charakterystyka okien: a. okna plastikowe jednoskrzydłowe rozwieralno - uchylne - 10 szt. o wymiarach 1230 x 1750 oraz 1 szt. 1230 x 4300 podzielona na 3 skrzydła otwierane usytuowane w pionie - zgodnie z załącznikiem nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.; b. kolor: biały - od wewnątrz i na zewnątrz; c. podwójna szyba; d. dolny nawiew w biurach i toalecie; e. współczynnik przenikania dla szyb U = 1,1 W/m2K; f. współczynnik przenikania dla całego okna U = 1,6 W/m2K; g. żaluzja zewnętrzna aluminiowa w kolorze szarym w biurach. 3. W biurach i toalecie należy zamontować okna z nawiewnikami higrosterowanymi, na klatkach schodowych i korytarzach bez nawiewników. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne przedstawione zostały w zestawieniu okien do wymiany stanowiące załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załączniki nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.10.00-5, 44.22.11.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.