eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Realizacja projektu Karp - tradycyjny produkt ekologiczny - promocja 2006 ukierunkowana na konsumentów



Ogłoszenie z dnia 2007-01-02

POZYCJA 2936

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi Olsztyn: Realizacja projektu Karp - tradycyjny produkt ekologiczny - promocja 2006 ukierunkowana na konsumentów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza, do kontaktów: Lech Doroszczyk, ul. Oczapowskiego, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5240171 w. 60; 5241060, fax 089 5240505, e-mail: lechdoro@infish.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres zamawiającego (URL): www.infish.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.infish.com.pl 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa w zakresie rybactwa śródlądowego; Inne:jednostka badawczo-rozwojowa w zakresie rybactwa śródlądowego. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie. Wartość zamówienia (bez VAT): 318415,52 EUR.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja projektu Karp - tradycyjny produkt ekologiczny - promocja 2006 ukierunkowana na konsumentów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 74. Główne miejsce świadczenia usług: Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na realizację projektu: \Karp - tradycyjny produkt ekologiczny - promocja 2006 ukierunkowana na konsumentów\ na rzecz Zamawiającego. Projekt zakłada w szczególności: 2.1.1. Wykonanie obrandowanej odzieży dla uczestników promocji. Kurtki 200szt. Fartuchy 200szt. Fartuchy robocze dla konwojentów 300szt. Smycze do identyfikatorów i telefonów komórkowych 1000szt. Czapeczki 700szt. Obrandowana odzież będzie pełniła formę uniformów dla prowadzących kampanię. Oznakowanie środków transportu używanych przez Producentów Karpia. Naklejki na samochody przeznaczone do transportu ryb. Drukowane formy wsparcia sprzedaży z umieszczonym logo i nazwą w miejscach odłowu, w sklepach oraz hurtowniach. 700szt. Teczka sprzedażowa 300szt. Ulotki 60000szt. Plakaty 300szt. Kalendarze 1000szt. Sufitowe Hangery 30szt. Bannery wewnętrzne i zewnętrzne 30szt. Plastikowe torby-reklamówki 75000szt. Te materiały będę dystrybuowane do producentów i hurtowników aby poprzez nich realizować przekaz marketingowy bezpośrednio do uczestników dystrybucji i wpływać na ich decyzje zakupowe. Nazwa i logo stworzone w poprzedniej kampanii będą stanowić swego rodzaju jądro (bazę) graficznego oznaczenia, które pojawi się we wszystkich kanałach komunikacji, na wszelkich materiałach promocji marketingowej co zapewni spójność przesłania do wszystkich odbiorców, hurtowni, detalistów, klientów, mediów oraz połączy poprzednią kampanię z bieżącą. Bieżące prowadzenie PR we wszystkich dostępnych mediach Zawiera opłatę za honoraria za artykuły prasowe i prezentacje propagujące zalety karpia, przekazujące informacje o producentach dla lokalnych i ogólnopolskich mediów oraz opłaty za miejsca na łamach prasowych i czas antenowy, jak również druk materiałów reklamowych w szczególności skierowanych do najmłodszych. Konferencja prasowa Konferencja prasowa na temat strategii marketingowej w mediach, marki i logo. Strona WWW Prowadzenie i aktualizacja strony www, zawierającej kluczowe informacje o zakresie aktywności Producentów Karpia, strona jest również źródłem informacji i materiałów w formie elektronicznej dla mediów i producentów. Konkursy wśród najmłodszych Konkurs organizowany w partnerstwie z mediami dla najmłodszych-przyszłych konsumentów, zakup nagród oraz zorganizowanie uroczystego wręczenia nagród dla zwycięzców. Fotograficzna dokumentacja Pełna fotograficzna dokumentacja aktywności marketingowej z przeznaczeniem jako potwierdzenie wykonania zakładanych działań i jako archiwum do wykorzystania w przyszłości. Badanie rynku Jakościowe badanie rynku rozpoznające przyzwyczajenia i preferencje konsumenta jako baza dla dalszych działań marketingowych i ocena aktualnych działań Produkcja spotu reklamowego Produkcja do nośników emisyjnych włącznie Wykupienie godzin emisyjnych w TV Emisja musi nastąpić w okresie bezpośrednio poprzedzającym sprzedaż przedświąteczną karpia 1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.42.00.00 - Usługi marketingowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.20.00 - Usługi marketingowe

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje bez ogłoszenia.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część nr: 1 Nazwa: V. 1 Data udzielenia zamówienia: 08.11.2006. 2) Liczba otrzymanych ofert: 1. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDIA GROUP Sp. z o.o., ul. Żurawia 6/12 pok.320, 00-503 Warszawa, woj. Polska / mazowieckie, tel. 022 622 49 18, fax 022 622 49 23, e-mail: al.harris@mediagroup.com.pl, www.mediagroup.com.pl. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 1144935.00 Oferta z najniższą ceną: 1144935.00 / oferta z najwyższą ceną: 1144935.00 Waluta: PLN

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Sektorowy Program Operacyjny Rybołówstwo i przetwórstwo ryb 2004 - 2006. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.