eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › dostawa, montaż i uruchomienie systemu do ciągłego pomiaru emisji spalin z procesu spalania odpadów medycznych z instalacji ATI MULLER typ HP-750 wykonujący archiwizację, wizualizację i raportowanie mierzonych parametrów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-23

POZYCJA 29363

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Nowa Sól: dostawa, montaż i uruchomienie systemu do ciągłego pomiaru emisji spalin z procesu spalania odpadów medycznych z instalacji ATI MULLER typ HP-750 wykonujący archiwizację, wizualizację i raportowanie mierzonych parametrów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli, do kontaktów: Krajewski Przemysław, ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 3882111, fax -68 3871281, e-mail: zpnowasol@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitalnowasol.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, montaż i uruchomienie systemu do ciągłego pomiaru emisji spalin z procesu spalania odpadów medycznych z instalacji ATI MULLER typ HP-750 wykonujący archiwizację, wizualizację i raportowanie mierzonych parametrów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Spalarnia odpadów Szpitala WS SPZOZ-u w Nowej Soli. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi Dostawę, montaż i uruchomienie systemu do ciągłego pomiaru emisji spalin z procesu spalania odpadów medycznych z instalacji ATI MULLER typ HP-750 wykonujący archiwizację, wizualizację i raportowanie mierzonych parametrów Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 5 SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 11.1 Wypełniony \Formularz oferty\, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. 11.2 Wypełniony \Formularz cenowy/, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. 11.3 Instrukcję użytkowania w języku polskim (dla poszczególnych przyrządów, analizatorów i oprogramowania stacji komputerowej) 11.4 Przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i konserwacji - oświadczenie 11.5 Dokumentację projektową kompletnego systemu monitoringu i dokumentację powykonawczą, 11.6 Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie wykaz materiałów eksploatacyjnych, które są niezbędne do zapewnienia prawidłowej pracy oferowanego systemu, ze wskazaniem częstotliwości ich wymiany w okresie 1 roku. 11.7 Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą oświadczenie o spełnienieniu n/w wymogów Zamawiającego a) Dobór i dostawę wszystkich urządzeń w tym gazów zasilających i wzorcowych niezbędnych do realizacji pomiarów wraz z oprogramowanym systemem komputerowym - wszystkie elementy fabrycznie nowe, b) Montaż i uruchomienie systemu na obiekcie, c) Wykonanie pomiarów wstępnych i kalibracyjnych zamontowanych urządzeń, d) Wykonanie przez jednostkę certyfikowaną zgodnie z ISO 17025 pomiarów sprawdzających (równoległych) po zainstalowaniu i uruchomieniu systemu monitoringu wg regulacji zawartych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 23 grudnia 2004r (Dz.U. nr 283 poz. 2842) w sprawie wymagań w zakresie prowadzenia pomiarów wielkości emisji, e) Przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i konserwacji, f) Bezpłatny serwis w okresie gwarancji, System ciągłego monitoringu wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj: g) Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U. z2006r. nr 129, poz.902 z póż. zmianami). h) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 lutego 2003r. w sprawie rodzajów wyników pomiarów prowadzonych w związku z eksploatacją instalacji lub urządzenia, przekazywanych właściwym organom ochrony środowiska oraz terminów i sposobów ich prezentacji (Dz.U. 2003r. nr 59, poz. 529). i) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 23 grudnia 2004r (Dz.U. nr 283 poz. 2842) w sprawie wymagań w zakresie prowadzenia pomiarów wielkości emisji. j) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 20 grudnia 2005r(Dz.U. 2005r. nr 260, poz. 2181) w sprawie standardów emisyjnych z instalacji. k) Dyrektywa 2000/76/WE w sprawie spalania odpadów. 11.8 Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu gwarancyjnego: a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał serwis oferowanych urządzeń w Polsce. Podać dane adresowe minimum jednego punktu serwisowego, b) Zamawiający wymaga pełnej minimum 24 m-c gwarancji na zamontowany system, c) Zamawiający wymaga dostępu do bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w całym okresie objętym gwarancją, d) Zamawiający wymaga dostępu do serwisu gwarancyjnego w trybie 24-godzinnym. Czas reakcji na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji do 24 godzin od momentu zgłoszenia, e) Zamawiający wymaga dokonywania bezpłatnych przeglądów serwisowych w okresie obowiązywania gwarancji z częstotliwością co najmniej 2 razy w roku. f) Zapewnienie serwisu pogwarancyjnego. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą oświadczenie o spełnienieniu w/w wymogów Zamawiającego dotyczących gwarancji i serwisu gwarancyjnego 11.9 Wykonawca zapewni na własny koszt w siedzibie zamawiającego szkolenie dla osób, które będą obsługiwały system - oświadczenie 11.10 Załączyć do oferty przetargowej OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA stanowiący załącznik nr 5 SIWZ, podpisany przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia wszystkich wymogów Zamawiającego. UWAGA: Wykonawca może wykorzystać załączone do SIWZ druki przygotowane przez Zamawiającego (formularz oferty oraz inne Załączniki). W przypadku przygotowania oferty lub złożenia oświadczeń na własnych formularzach muszą one bezwzględnie zawierać wszystkie rubryki i treść zamieszczone w załączonych do SIWZ wzorach. Oferty Wykonawców, którzy dołączą do oferty załączniki o innej treści niż określona w SIWZ zostaną odrzucone. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.24.40.00 - Urządzenia do monitorowania zanieczyszczeń Kod CPV wg słownika 2008: 38.34.40.00 - Urządzenia do monitorowania zanieczyszczeń 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: zakres pomiedzy 60 tys. euro a 125 tys. euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 4

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium o wartości łącznej 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia; na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie oraz dokumenty, wskazane w pkt VI SIWZ - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. O zamówienie moga ubiegać się Wykonawcy którzy w okresie 3 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed data wszczęcia postępowania zrealizowali minimum jedno zamówienie na terenie Polski w zakresie dostawy systemu monitoringu emisji ze spalarni odpadów które obejmowało co najmniej wykonanie projektu, dostawę, montaż i uruchomienie - na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oswiadczenie oraz dokumenty wskazane w pkt. VI SIWZ. - znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i fanasowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć - oświadczenie , wskazane w pkt. VI SIWZ. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć - oswiadczenie oraz dokumenty wskazane w pkt. VI SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów : spełnia / nie spełnia wymaganego warunku 2. Oceny spełniania w/w warunków zamawiający dokona na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów określonych w części VI SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 u Pzp wg wzoru stanowiącego formularz nr 3 SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 uPzp Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane poniżej dokumenty: 1. Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej \zamówieniem 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub - rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert(dotyczy podmiotów zbiorowych). 7. a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed data wszczęcia postępowania, zrealizowanych dostaw (minimum jedno zamówienie) na terenie Polski w zakresie dostawy systemu monitoringu emisji ze spalarni odpadów które obejmowało co najmniej: wykonanie projektu, dostawę, montaż i uruchomienie z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy. 7 b) dokumenty potwierdzające wykonanie z należytą starannością dostawy, montażu i uruchomienia - dostawy wymienionej w wykazie, o którym mowa w pkt. 7 lit a). 8. Wykaz osób i podmotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona na podstawie złożonych dokumentów (spełnia/ nie spełnia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnowasol.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać: - na stronie internetowej zamawiającego - www.szpitalnowasol.pl - nieodpłatnie, - na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego, cena specyfikacji 30 PLN, - na wniosek wykonawcy za zaliczeniem pocztowym: cena specyfikacji 30 PLN + koszty przesyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.06.2007, godzina 10:30, siedziba Zamawiającego ( sekretariat - biurowiec) pokój nr 34 - salka konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 1. Termin płatności (system ratalny) min 10 równych rat miesięcznych przy czym pierwsza rata min 30 dni od daty dostawy, montażu i uruchomienia przedmiotu zamówienia Nie spełnienie powyższego wymogu skutkować będzię odrzuceniem oferty 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.